< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Duphaston en Clomid

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/08/2007 @ 23:19
mama ils

Online Status Stuur bericht
Hallo

Vandaag heb ik van de gynaecoloog te horen gekregen dat ik PCOS heb. Dit had ik al een beetje verwacht, ben al weken niet ongesteld geweest. Als het dan wordt bevestigd is het toch nog even slikken. Ik ben dus direct begonnen met Duphaston, dit moet ik 3 maal daags innemen gedurende 10 dagen. Dan krijg ik mijn mens (als het goed is) en dan moet ik de 3e tot en met de 7e dag Clomid innemen. De 10e dag moet ik terug om een eisprongmeting te doen. Wat er verder de bedoeling is, weet ik niet. Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?
Zoiezo zwanger worden met deze middelen en hoe lang duurde dat?
Groetjes Mama Ils
Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 15:26
zina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

Ik heb om zwanger te geraken van mijn eerste zoontje ook clomid moeten nemen, dan moest ik ongeveer 2wkn later naar de gyn voor te zien of ik een eisprong had gehad en dan nog eens twee wkn later om te zien of ik zwanger was!! Was heel moeilijk en echt niet leuk om op commando te vrijen, maar na 3 maand was ik eindelijk zwanger van mijn zoontje!! Een heel gezond, energiek en zeer slim kindje!! Hij is nog geen 3 jaar en al perfect tweetalig en een derde taal waar hij een basiskennis van heeft. Met veel geluk mag hij in januari al naar de tweede kleuterklas. Daar ben ik dus echt wel fier op!! Maar clomid helpt, je moet gewoon nog eventjes geduld opbrengen.
Ah ja, deze zwangerschap is er op een natuurlijke manier gekomen! Wel veel leuker zo natuurlijk

groetjes en nog veel succes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]