< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Eerste echo!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Eerste echo!
05/03/2008 @ 17:04
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Weentje wat een lekker moppie is ze zeg. Echt een mooi meisje. Wees er trots op. En nog zo klein. Wel super dat ze het zo goed doet. Dat is wel een hele geruststelling. Je bent er niet op ingesteld dat de kleine komt en ineens is ze daar. En gelukkig gaat het goed. Mooier kan het niet.

Hier inmiddels nog 2 weekjes te gaan. Het gaat spannend worden. Moet wel rustig aan doen, want mijn bloeddruk is te hoog. En ben nu aan de gyn overgedragen. Dat vond ik wel jammer, maar ja niets aan te doen.

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 13:14
weentje

Online Status Bekijk profiel
lisset gefeliciteerd met je zoontje

hier is shania sinds gisteren thuis geariveerd we zijn super blij

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 17:33
Lisette

Hoi Weentje,

Dank je wel. Ben nog niet echt goed genoeg om lang te zitten, maar ben super blij met mijn manneke. Wat fijn dat Shania lekker naar huis is. Dat is toch wel heerlijk je meisje bij je hebben.

Groetjes,
Lisette

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 21:34
ukkie24

Hoi Allemaal,

Lang niet hier geweest, en nog wat gemist ook!!!!

Lisette Van Harte Gefeliciteerd met jullie ZOON !!! Je dacht al dat een jongen werd toch??

Ik ben nu met verlof, en moet nog ongeveer 4 weekjes wachten. Maar ik ben het nu echt helemaal zat, de baby mag van mij wel komen!!!

Laat het jullie weten als onze kleine op de wereld aanwezig is!!

Groetjes

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 15:36
Lisette

Hey ukkie,

Dank je voor de felicitatie. Ja het is toch een zoon geworden. Ik dacht het 3e trimester een meisje tot de laatste paar weken toen dacht ik nee toch wel een jongen. Alles gaat heel goed met hem. Hij is alweer een maand oud. Het is echt een onwijs lief mannetje. De bevalling was echt vreselijk, maar ja gelukkig is dat achter de rug.

En jij bent lekker aan je verlof begonnen. Nog een paar weekjes en dan heb jij ook je kindje vast. Gaat alles goed met je? Voel je je nog goed. Ja die laatste weken zijn enorm zwaar. Die buik gaat echt in de weg zitten. Ben benieuwd wat het gaat worden bij jou hoor. Spannend. Ik hou de boel hier in de gaten.

Groetjes,
Lisette

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 14:01
ukkie24

Hoi Allemaal,

Iets vroeger dan verwacht is op 16-04-2008 onze dochter geboren.
Ze is 3,5 week te vroeg, maar alles gaat gelukkig goed!!
Ze woog met de geboorte 2690 gram, en was ongeveer 47 cm.
Haar naam is Charlene.

De foto's ga ik snel op mijn profiel zetten!!

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:35
Boewny

Ik zie hier dat iedereen hier zowat bevallen is ofzo!
Ik moet helaas nog tot januari wachten, ben nog maar pas zwanger..
Ik moet wel zeggen, die eerste echo was gewoon super!!

xxx
Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:43
kloef

heb jij al een echo gehad op 3 weken!!!!!!!!! dan zien ze toch nog niet veel !!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 22:02
Lisette

Lieve ukkie van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie dochter Charlene. Ik hoop dat de bevalling een beetje goed is verlopen. Heb je er lang over moeten doen. Het is een lekker klein meisje hoor. Die van mij was echt een reus daarbij hihi. Gaat alles goed met moeder en dochter? Ben je al een beetje gewend aan het mama zijn?

Boewny dat is vroeg nu al een echo. Konden ze al wat zien? Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval. Geniet maar van elke minuut voor je het weet lig je te puffen.

Kloef jij ook gefeliciteerd. Spannende tijden breken aan.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:46
ukkie24

Hoi,

Ja de bevalling ging super!! 6 uurtjes over gedaan in totaal. En maar 13 minuten echt geperst!!
Alles gaat goed, maar ik moet echt wennen aan dat huilen (zeg maar krijsen!!). Dan heb je alles geprobeerd, en dan nog huilt ze!!!
Weet iemand wat je daar mee aan moet!! Nu is ze ook aan het huilen, al bijna 10 minuten. Wel is ze dan tussendoor even stil. En dan begint het weer. En iedere keer harder!!! Zou het gewoon aandacht zijn??? Zou ze nu al een beetje verwent zijn door mij???

Groetjes

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:38
Lisette

Hoi ukkie,

Dat is lekker snel hoor in 6 uurtjes die kleine eruit. Goed werk meid! Wat betreft het huilen dat is inderdaad wennen. Doet ze het de hele tijd? Het kan zijn dat ze krampjes heeft. Dan blijven ze inderdaad huilen. Dan trappelen ze ook hevig met de beentjes en gooien ze hun hoofdje naar achter. Je kan daar echter niets aan doen. Alleen proberen wat te troosten. Wrijf zachtjes over haar buikje. Praat rustig tegen haar en knuffel haar. Meer kan je er niet tegen doen. Het kan ook dat ze niet genoeg voeding krijgt of last van de voeding heeft. Het is heel moeilijk te achterhalen wat er precies is. Soms is er gewoon geen reden te bedenken. Wat betreft het verwennen ze zeggen dat je dat nog niet kan op deze leeftijd. Ik denk echter dat ze best goed doorhebben wanneer ze hun zin krijgen hoor. Ik ben daar zelf voorzichtig mee. Maar ja als ze echt pijn heeft is het ook zielig het te negeren. Probeer niet te snel in te grijpen als ze gaat huilen. Baby's mogen ook wel een tijdje huilen. Dat is goed voor ze. Is er ook een bepaald tijdstip dat ze veel huilt?

Groetjes,
Lisette

[Laatst gewijzigd door Lisette - 16/05/2008 @ 15:39] - Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 19:02
ukkie24

Badankt voor de info. Maar ze huilt niet de hele tijd!!! Vaak s'avonds, rond etenstijd (voor ons!!). Maar het hoort erbij, en ik kan er iedere dag beter mee omgaan!!!

doegie!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]