[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2007 @ 08:13 kato | Hei liesje ! Leuk.. ik ben één dag voor jou uitgerekend! Ik weet helemaal niet hoe harde buiken zouden moeten voelen maar ik heb sinds een week of drie een heel raar gevoel in mijn onderbuik.. Dit is mijn eerste zwangerschap (buiten een miskraam in maart op 9 weken) dus het is allemaal nieuw voor me.. Het is een stijf gevoel en als ik erop duw voelt het pijnlijk aan. Ik heb niet constant pijn, het is meer een drukkend gevoel.. Ik vind het zo moeilijk om uit te leggen.. Ik vind het het meest vervelend wanneer ik moet rechtstaan, me bukken, uit bed moet stappen of ronddraaien in bed. Ook wanneer ik moet plassen geeft het een drukkend gevoel aan mijn blaas. Ik heb ook al gedacht aan een blaasontsteking maar dat is het niet (dokter). volgende week moet ik terug naar de gyn.. kan ik toch even uitleg vragen! Iedereen zegt maar dat het normaal is en dat het mijn baarmoeder is die groeit.. zolang ik geen felle pijn heb ben ik gerust ! Ik hoop voor jou dat je niet zoveel last gaat krijgen dan bij je vorige zwangerschap !! |
| 28/08/2007 @ 09:40 lisa | Hoi, ik zag je stukje net ook al staan bij zwangerschap. Maar weet wat je bedoeld. Doe maar rustig aan en als het echt heel erg is de vk/gyn even bellen. Waarschijnlijk meer rust nemen. Ik weet hoe moeilijk het is, helemaal omdat je al een kleintje hebt lopen.. succes, en sterkte! groetjes lisa |
31/08/2007 @ 08:40![]() | HALLO... gisteren dus bij de gyné geweest, alles dik in orde! kindje is al bijna 20cm, wat gaat dat toch snel é. en het is..... een meisje!!! ![]() ![]() precies wat ik stiekem wou![]() ![]() groetjes |
[Reageer]

harde buiken

nu moet ik wel zeggen dat die weken hier wel voorbij vliegen!
in het begin mannelijk lijken. Dus... Veel succes met de gyne