[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2007 @ 13:40 Jetje | Ik heb een zoon die we, als mijn man's collega niet al zo had geheten, zeker Matthias hadden genoemd. Nu ben ik weer zwanger en mocht het een meisje zijn, zal haar tweede naam Mattanja zijn! Groetjes ![]() |
| 28/08/2007 @ 13:44 Cerinka ![]() | Pieps, Jetje, ben jij het die in't begin ook mee in't april2006 forum zat??? Kusje Veronique |
| 28/08/2007 @ 13:47 Jetje | Zie net dat je al gereageerd hebt ![]() Nee, ik zat niet in het april 2006 forum. Ik heb Jetje net even als nieuwe nickname uitgekozen, omdat ik de naam van onze eventuele 2e zoontje nog niet bekend wil maken hier op het forum. |
| 28/08/2007 @ 13:54 Ellen | Hallo! ja wij hebben ons zoontje Mathis genoemd, vond dit een heel leuke naam en wordt ook leuk afgekort naar "onze Matt" Groetjes |
| 28/08/2007 @ 21:41 mimi1701 ![]() | Hallo, Mijn tante heeft in maart vorig jaar een tweeling gehad: Matthew en dylan. Dus de eerste heet zoals jouw zoontje Cerinka: Matthew ![]() |
| 28/08/2007 @ 22:13 Hilde ![]() | Matthias uiteraard hihihi ![]() Of Mats (zo noemen wij hem meestal) |
[Reageer]

Namen die beginnen met Mat-