< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapsduur?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapsduur?
28/08/2007 @ 17:44

Goedendag,

Ik had een vraag, ik zit namelijk met iets.

Nu ben ik bijna 16 weken zwanger, om precies te zijn:
zit ik nu op de 6de dag van de 15de week. Dit volgens de echoscopisten. Teruggerekend zou ik dus zwanger zijn geworden rond 9/10 mei als ik het goed heb, en zou ik uitgerekent zijn op 13 februari.

Ik zou graag een bevestiging willen hebben of ik hierin gelijk heb, hopelijk kan iemand mij dit zeggen?!

vr. groetjes,
Sunny.

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 19:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zwangerschap reken je vanaf de 1e dag van je laatste regels en ongeveer 2w later vind de bevruchting plaats.
Maar niet elke vrouw heeft een cyclus van 28d, zoals ik heb maar rond 20 a 25d !!

Link naar deze reactie
28/08/2007 @ 21:36
Nynke

Online Status Stuur bericht
dat is moeilijk te zeggen. de ene vrouw heeft een langere cyclus dan de ander of een latere ovulatie. dan kan je ook nog een late bevruchting of innesteling gehad hebben. in principe kan je op elke site je zwangerschap goed berekenen. ook op 9maand.com. maar je moet uitgaan van wat de echoscopiste zegt. ik zou namelijk volgens alle berekeningen 1 januari uitgerekend zijn maar volgens de echo's is mijn uitgerekende datum 6 januari vanwege een late innesteling! snap je?

Link naar deze reactie
06/09/2007 @ 20:13
rainbow

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Beste Sunny,
Gefeliciteerd met je zwangerschap, al bijna op de helft he?
Als ik goed geteld heb, dan zit je vandaag op 17 weken en 1 dag en dan zou je inderdaad op 13 februari zijn uitgerekend.

groetjes,
Rainbow

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]