[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/08/2007 @ 11:25 | ik heb al jaren geen menstruatie meer. ik ben 28. ik menstrueerde niet op mijn 25ste en ben toen wel zwanger geraakt. mijn toenmalige vriend heeft me tot een abortus verplicht en ik moest een spiraal laten plaatsen. sinds de spiraal voel ik twee wekelijks pijn, maar nog steeds geen menstruatie. het lijkt dus dat ik de ovulatie en de menstruatie voel, maar niet vloei. mijn huidige vriend en ik willen de spiraal laten verwijderen. enerzijds vanwege mijn klachten, anderszijds omdat we een kindje willen. we willen niet 'proberen' zwanger te raken, maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan. echter, nu weet ik alleen niet wanneer ik wel en wanneer ik niet vruchtbaar ben / ga worden als de spiraal verwijderd is, straks. hoe kan ik dit toch achterhalen? |
| 29/08/2007 @ 14:36 Tania | Hallo, Misschien kan ovulatietest helpen. Ben jij al na de dokter geweest? Jaren lang niet menstrueren kan betekenen dat er iets goed mis is. |
| 02/09/2007 @ 15:36 | daar heb ik ook aan zitten denken. ik ga morgenochtend naar de huisarts, dan wordt de spiraal verwijderd. ik heb toch wel angst voor pijn en bloedingen, maar we willen ook graag een kindje. ik ga dan komende maand denk ik mijn temperatuur meten en de maand erop, als ik vermoeden krijg, door stijging van de temperatuur een ovulatietest doen. |
[Reageer]

al jaren geen menstruatie