< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Tijdstip pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/08/2007 @ 13:57

Hallo,

Kan het kwaad als je na je 'stopperiode' met de pil je pil op een ander tijdstip neemt?
Ik ben na mijn 21 dagen gestopt en dan moet je na 7 dagen terug beginnen, maar voor die 7 dagen nam ik ze om 20u, kan het kwaad als ik ze dan nu om 21u neem (na mijn zeven dagen)?
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt!
Groetjes

Link naar deze reactie
29/08/2007 @ 14:29
Tania

Hallo, als jij gewoone , doodnormale pil hebt dan kan het geen kwaad. Op bepaalde tijdstip innemen is niet noodzakelijk maar wel handig, dan wen je eraan en heb je minder kans om pil te vergeten. Ik heb ze nooit op bepaalde tijdstip ingenomen. Jij mag pil vandaag om 9 uur slikken en volgende dag om 10 uur, het kan geen kwaad. Mocht jij pil vergeten zijn dan moet jij hem binnen 12 uur innemen, de werking van de pil is nog niet verminderd, als jij meer dan 12 uur te laat bent met innemen van pil dan kan de werking verminderd zijn. Binnen de 12 uur is nog veilig. Jij moet pil na de stopweek op de goede dag innemen mits je de eerste dag wilt verschuiven, dan hoeft het niet perse om 20 uur het kan ook een uurtje later. Als maar op de goede dag is dus niet langer dan 7 dagen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]