[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2008 @ 10:36 Annemarie | gynaecoloog Ik ging vroger ook naar dokter volckaert en was er heel tevreden over. Dit tot er een probleem werd vastgesteld. Ik kon namelijk niet spontaan zwanger worden want heb PCOS. Dit heb ik allemaal zelf moeten ontdekken omdat de dokter hier helemaal geen belang aan hechte. Tussen 2 patienten door kreeg een vooschrift voor clomid, zonder enige uitleg of begeleiding (terwijl bij clomid inname regelmatig echo's moeten uitgevoerd worden). Toen ik na 2 weken clomid inname bloedingen kreeg werd ik ook niet verder geholpen. Alleen maar een zucht aan de telefoon dat het een slecht eisprong zal geweest zijn en dat ik maar moest wachten tot volgende regels om opnieuw met clomid te starten. Nu, voor diegenen die PCOS niet kennen: bij PCOS krijg je geen regels door. Dat is het juist. Je hebt een super lange cyclus die maanden kan duren. Misschien moest ik wel een jaar wachten op volgende regels. Ik heb toen zelf de stap gezet naar een fertiliteitscentrum. Ik ben een jaar verder en ben nog steeds niet zwanger maar de begeleinding die ik nu krijg is fantastisch. Dus dr. Volckaert is ongetwijfeld een goede gynaecoloog als alles vlot verloopt maar bij problemen laat hij je gewoon stikken. Ik krijg nog koude rillingen als ik eraan denk. |
[Reageer]

gyn sint-lucas gent

Dokter Zweers heeft de bevalling gedaan, en daar was ik wel heel tevreden van.
Materniteit is daar wat verouderd, maar als er geen beestjes zitten ben ik al content