[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2007 @ 12:11 | hallow k ben nu eenpa weken zwanger heb het de vader vertelt maar die wil er niks van weten..wat vinden jullie hier nu van? ik vind het belachellijk..wel de lusten maar niet de lasten.k hoor nu ook helemaal niks meer van hem.k vind het nie eens zo heel erg dat ik niks meer hoor.alleen gaat het mij om de vrantwoording. |
| 03/09/2007 @ 15:33 Wenneke ![]() | Een vraagje, hoe oud ben jij en hoe oud is de papa? |
| 19/10/2007 @ 11:40 Ralph | Dat is niet helemaal waar wat je zegt... dat een kind zonder papa ook wel gelukkig wordt. Het is alom bekend dat kinderen met een afwezige of passieve papa toch echt iets belangrijks missen. Zo wordt bijvoorbeeld het verantwoordelijkheidsgevoel "aangetast". Een kind heeft altijd een vader EN een moeder nodig, je kan niet zomaar een van de twee weghalen. Ik zou dan ook toch de vader min of meer verplichten om met zijn kind om te gaan. Anders had hij maar een condoom moeten gebruiken. Je zet een kind op de wereld en dat kan je niet zomaar negeren. |
| 13/02/2008 @ 10:01 Sabine | keuze Het is verschrikkelijk om te horen dat sommige mannen zo gemakkelijk een zwangere vrouw in de steek laten. Een kind wordt altijd door twee mensen gemaakt, als je er echt geen wilt, dan kan je daar als man ook je best voor doen. Het is niet de plicht van de vrouw alleen. Het lijkt me voor kinderen inderdaad beter om een papa te hebben, maar helaas heb je niet altijd de keuze. Als vrouw kun je om verschillende redenen alleen komen te staan. Je man kan je in de steek laten, maar hij kan ook overlijden. Het lijkt me trouwens beter om geen papa te hebben, dan een papa die aan de drugs of de alcohol zit. Dat soort papa kan meer schade aanrichten dan een afwezige papa. Maar om de mannen die het hart wel op de juiste plaats hebben gerust te stellen: de meeste vrouwen vinden papa's wel degelijk belangrijk! Niet alleen kindjes hebben een papa nodig, maar vrouwen hebben hun man even hard nodig, alleen zeggen we dat niet altijd. |
[Reageer]

vrantwoording

nou nee mij nie gezien