Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 13:55 L | Hey Eritia, mijn man is ook geen prater hoor (zijn er wel mannen die dat wel zijn?) maar we hebben de laatste vijf jaar al veel meegemaakt, zullen we maar zeggen en dan voel je elkaar toch beter aan he. Enfin ik twijfel er niet aan dat jullie twee een even sterke band hebben hoor. Maar bij iedereen komt dat anders tot uiting. Knap van je dat je het stoppen met roken zo goed volhoudt! Het zal zeker helpen! Ga je nog naar de acu? Ik moet op 1 december terugkomen, want hij volgt dan de cyclus van IVF. Voor de rest zit ik nu ook op het forum 'eindelijk beginnen met IVF'. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik hier niet blijf. We hebben nu toch een band opgebouwd met zijn vieren he! en ik blijf graag van jullie op de hoogte! Groetjes L |
| 20/11/2008 @ 10:38 Shani ![]() | Oh eritia dat is zo geweldig. ben superblij voor jou. Je IUI zo veel sneller dan verwacht. Hopelijk lukt het nu gwn en kom je binne een dikke 14 dagen met goed nieuws!!! xxx ![]() |
| 21/11/2008 @ 09:00 L | NIkita, wat een knapperd!! Die gaat nog heel wat meidenharten sneller doen slaan! Eritia, waaauw!!!! super goed! dit is onbeschrijflijk fantastisch!!!! nu zal je het stoppen met roken wel volhouden he! wat een geweldig resultaat! SUCCES MORGEN!!!! Gisteren de laatste pil genomen. Vanaf vandaag dus een weekje enkel de neusspray vier keer per dag! En volgende week donderdag naar de gyn. ben benieuwd! Groetjes L |
| 21/11/2008 @ 10:37 L | Hey Shani Ik lees net je verhaal: je mag de moed nog niet laten zakken he! Er is bij jullie eigenlijk niets aan de hand, dus dat moet lukken, hoe dan ook! Nikita en Lila kunnen dat beamen! Eritia en ik zijn nog aan het proberen, ik ondertussen met IVF, maar ik ben ook hier heel positief over Dus Shani, kop op en op naar de volgende he! Groetjes L |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

1e x IUI..Wie heeft een positief verhaal