< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Navelstreng verstikt ons meisje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Navelstreng verstikt ons meisje
18/02/2008 @ 17:36
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hello,

cindy:
ik was van anou onmiddellijk zwanger.
het is nu wel lastig dat het na 5maand nog steeds niks is, maar ze hadden dat ook gezegd dat het tot een jaar kan duren.

Ine:
bij welke dokter moet jij in Leuven??
ik weet nu al dat ik bij een volgende zwangerschap ieder trimester naar Leuven moet (dat is voor ons wel een eindje rijden -> zo'n goeie 2uur, maar dat neem ik er met plezier bij, ik maak er gewoon mijn dagje van)
ik moet daar bij prof. De Catte.

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:51
Ine

Hoi Engelmama

Wij weten nog niet naar wie we moeten. Woensdag gaat ze ons alle informatie geven
Vorige week was ze zelf beetje geschrokken van het nieuws en we moesten eerst dit nieuws beetje laten bezinken.
Ook voor ons is het eindje ver. Wij moeten ook bijna 2u rijden om daar te zijn. We zijn van West vlaanderen

Kus
Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:55
Ine

Hoi Cindy

Ik kan het goed begrijpen dat het voor je dochter ook erg angstig moet geweest zijn. Jij die in ziekenhuis lag hoge koorst enz deed. Ze zal inderdaad heel veel schrik hebben.
Weet je van ons Silke luisterde ik elke avond naar dat liedje. Ik was er zot van. Maar sinds alles wat er gebeurt is heb ik niet meer durven luisteren. Want het is inderdaad heel erg emotioneel. Bij het liedje tears in heaven moet ik ook telkens heel hard huilen. 1zin 1tekst kan een enorme huilbui opwekken è

Dikke Dikke
Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 22:24
ENGELMAMA

hallo ine,

zeg van waar ben je wel??
ik ben ook van oost-westvlaanderen (randje tussen oost en west)
stuur me anders een mailtje (tekstballonnetje onder mijn naam) want ik moet soms enorm zoeken om je terug tevinden op het forum.

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 08:43
Ine

Hoi

Engelmama als ik op het ballontje klik komt er geen emailadres omdat dat alleen voor geregistreerde personenen zijn

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 09:50
cindy

Engelmama...laten we hopen dat het geen jaar moet duren voor we zwanger zijn. Bij mijn oudste dochter was ik direct zwanger na het stoppen met de pil. Maar voor Zara heeft het toch 9 maand geduurd, de 2 miskramen bijgeteld dan hé.

Ine...het is inderdaad moeilijk om sommige liedjes te luisteren. Ik heb dat vooral ook met het liedje van Clouseau (ik denk aan jou). Als ik dat op de radio hoor crash ik gewoon

Jullie zijn beiden van west-vlaanderen? Ik ben van de provincie Antwerpen. Ik zal het kortste bij Leuven zitten denk ik

[Laatst gewijzigd door cindy - 19/02/2008 @ 09:51] - Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 16:57
ENGELMAMA

je registreren kost je geen cent en het is heel gemakkelijk omdat je dan kan mailen zonder op het forum te staan.zo behou je toch nog wat privacy.

[Laatst gewijzigd door ENGELMAMA - 19/02/2008 @ 17:19] - Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 17:09
Ine

Hoi

genoteerd
Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:36
Ine

Hoi

@engelmama: wij wonen dus heel dicht bij elkaar ;). Ik moet ook bij dokter Catte zijn in maart. En bij dokter Hansen.
Hoe ga het met je?

@Cindy Hoe ga het met je?

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:18
cindy

Ine...alles gaat zijn gangetje hier. Ik zit in de vruchtbare dagen dus gaan we ervoor. Ben vandaag begonnen met ovulatietesten, er kwam maar een flauw streepje op. Ik veronderstel dat het zaterdag of zondag de eisprong zal zijn. Hopelijk niet dag 17 zoals de vorige ronde want mijn man vertrekt van maandag tot woensdag naar Nederland voor zijn werk.
En hoe gaat het met jou?? Ik hoop dat je geen 3-dubbele zwangerschapskwaaltjes hebt??

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]