Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/02/2008 @ 20:51 Ine | Hoi Engelmama Wij weten nog niet naar wie we moeten. Woensdag gaat ze ons alle informatie geven Vorige week was ze zelf beetje geschrokken van het nieuws en we moesten eerst dit nieuws beetje laten bezinken. Ook voor ons is het eindje ver. Wij moeten ook bijna 2u rijden om daar te zijn. We zijn van West vlaanderen Kus |
| 18/02/2008 @ 20:55 Ine | Hoi Cindy Ik kan het goed begrijpen dat het voor je dochter ook erg angstig moet geweest zijn. Jij die in ziekenhuis lag hoge koorst enz deed. Ze zal inderdaad heel veel schrik hebben. Weet je van ons Silke luisterde ik elke avond naar dat liedje. Ik was er zot van. Maar sinds alles wat er gebeurt is heb ik niet meer durven luisteren. Want het is inderdaad heel erg emotioneel. Bij het liedje tears in heaven moet ik ook telkens heel hard huilen. 1zin 1tekst kan een enorme huilbui opwekken è Dikke Dikke ![]() |
| 19/02/2008 @ 08:43 Ine | Hoi Engelmama als ik op het ballontje klik komt er geen emailadres omdat dat alleen voor geregistreerde personenen zijn ![]() |
| 19/02/2008 @ 16:57 ENGELMAMA ![]() | je registreren kost je geen cent en het is heel gemakkelijk omdat je dan kan mailen zonder op het forum te staan.zo behou je toch nog wat privacy. |
| 19/02/2008 @ 17:09 Ine | Hoi genoteerd |
| 22/02/2008 @ 09:36 Ine | Hoi @engelmama: wij wonen dus heel dicht bij elkaar ;). Ik moet ook bij dokter Catte zijn in maart. En bij dokter Hansen. Hoe ga het met je? @Cindy Hoe ga het met je? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Navelstreng verstikt ons meisje