Hoihoi,
wij ook nog eens!
Hier gaat alles goed op de moment! Geen klagen, van mij mag het zo gaan tot de bevalling
Senne heeft zich ondertussen aan zijn eerste stapjes gewaagd, is wel nog wat onzeker maar één van de dagen is hij echt weg!

We hebben gisteren ook de geboortekaart gekozen en besteld. Dat is ook weer iets dat in orde is. 9 augustus kunnen we de proefdruk gaan bekijken en zien of er nog iets aan moet veranderen of niet.
De kinderkamers zijn ook aangepakt en alles staat klaar. De kleerkast van de baby wordt stilletjes aan gevuld, heb alles al gewassen en af en toe strijk ik een deeltje. Alles op 't gemakske

Donderdag heb ik weer echo, ben benieuwd!! Als de baby goedligt, kunnen we een 3D nemen van het gezichtje, kijk er naar uit!!
Hoe gaat het met de andere zwangeren? Niet teveel last van het warme weer hoop ik? Heb alleen een beetje vocht ik mijn voeten en ben sneller buiten adem als ik iets doe.
En hoe gaat het met onze kersverse mama's? Al helemaal gewend aan het nieuwe ritme en nieuwe kleintje in jullie midden?
Tot later!
Liefs, Carootje.