< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Begin volgend jaar voor een 3e!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Begin volgend jaar voor een 3e!!
24/07/2008 @ 15:52
daniëlle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ook wij zijn terug van weggeweest. het was heerlijk aan het Gardameer. En nee, wij hebben geen noodweer gezien. dagelijks 30-37 graden. Kindjes vonden het buitenleven ook zalig.
We hebben nog steeds geen knopen doorgehakt en laten alle mogelijkheden nog open. Misschien ana het eind van het jaar???
Hoe is het verder met de zwangeren en de verse mama's?
xx

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 15:02
Carootje

Hoihoi,

wij ook nog eens!

Hier gaat alles goed op de moment! Geen klagen, van mij mag het zo gaan tot de bevalling

Senne heeft zich ondertussen aan zijn eerste stapjes gewaagd, is wel nog wat onzeker maar één van de dagen is hij echt weg!

We hebben gisteren ook de geboortekaart gekozen en besteld. Dat is ook weer iets dat in orde is. 9 augustus kunnen we de proefdruk gaan bekijken en zien of er nog iets aan moet veranderen of niet.
De kinderkamers zijn ook aangepakt en alles staat klaar. De kleerkast van de baby wordt stilletjes aan gevuld, heb alles al gewassen en af en toe strijk ik een deeltje. Alles op 't gemakske
Donderdag heb ik weer echo, ben benieuwd!! Als de baby goedligt, kunnen we een 3D nemen van het gezichtje, kijk er naar uit!!

Hoe gaat het met de andere zwangeren? Niet teveel last van het warme weer hoop ik? Heb alleen een beetje vocht ik mijn voeten en ben sneller buiten adem als ik iets doe.

En hoe gaat het met onze kersverse mama's? Al helemaal gewend aan het nieuwe ritme en nieuwe kleintje in jullie midden?

Tot later!
Liefs, Carootje.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 10:22
Chrisje

Online Status Stuur bericht
Hallo meiden!!

Hoe gaat het met jullie??
Hier gaat alles goed. Ben wel wat moe, maar dat lijkt me niet meer dan normaal!
De babykamer is ook klaar! En ik ben super blij met het resultaat!

Hoop snel nog een keertje iets van jullie te horen, het is hier zo stilletjes!!

Fijn weekend! Liefs Chris

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 15:23
daniëlle

Hey Chrisje en alle anderen,

Wat goed om te lezen dat het met de zwangeren goed gaat. Alles al weer in gereedheid voor de komst van nummertje 3.

En de de trotse mama's van drie hebben 'zo te lezen' genoeg om handen.

Hier alles okay. ben weer in afwachting van de . Nummer drie komt hier nu wel vaker ter sprake. Praktische gezien zijn we bezig met enkele toch wel rigoreuze stappen voor de zaak van mijn man, maar wat ook meteen heel handig zal zijn als nummer drie er zou komen. Dus verwacht ik eigenlijk dat we er voor het eind van het jaar voor gaan. Maar dan moet ik wel 100% zeker zijn. Gevoelsmatig ben ik dat wel, praktisch ook.... maar ben zo bang dat ik er zelf niet mee zal kunnen omgaan. Dus de twijfel heeft toegeslagen.
Gelukkig op 2 van de 3 items 100% zeker.....
Morgen weer voor het eerst werken. Weet nog niet of ik het leuk moete vinden. beloofd gelijk een druk weekje te worden. Nog even en dan zijn we ook door die drukke periode heen van verbouwen en werken.
Hopelijk komt dan ook de rust die ik (we) nodig heb(ben) om er 110% voor te gaan...
xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]