[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/09/2007 @ 14:00 Chanel | Ik was 2 dagen over tijd een testje gedaan, ja hoor, duidelijk zwanger, voor de zekerheid nog een test gedaan (want ik had er twee) en die ook weer zwanger! Alleen heb ik geen klachten, vind ik een beetje vreemd. Mijn borsten doen wel een beetje pijn, een beetje buikpijn en niet echt misselijk! Misschien komen de klachten ook wel later? Wie weet hier wat mee over? |
| 04/09/2007 @ 14:19 k'tje | Eerst en vooral een dikke proficiat! Wees blij en roep niet achter die klachten! Tijdens m'n eerste zwangerschap was ik héél misselijk, veel afgevallen, in ziekenhuis gelegen,... Tijdens m'n tweede zwangerschap hetzelfde begin, maar bijkomend verweekte baarmoederhals, weeën op 25 weken, vroegtijdig ontsluiting,... Maar 2 vriendinnen van mij hebben telkens droomzwangerschappen gehad. Geen last, enkel wat sneller moe. Maak je dus géén zorgen, je moet niet per sé kwaaltjes hebben om een goede zwangerschap te hebben. Geniet er maar van! |
| 05/09/2007 @ 15:36 katje ![]() | Bij de eerste heb ik de hele zwangerschap geen klachten gehad. We zijn bij de gelukkige. Bij de 2de was ik 1 maand misselijk, maar daarna niets meer. Gelukkig maar. |
| 06/09/2007 @ 10:15 kimmie ![]() | hey hey 9 maanden lang geen klachten! heerlijke zwangerschap...en nu een pracht van een dochter genieten... liefs |
| 11/09/2007 @ 12:06 Liesje | Hoi Seisje, Die pijnen zijn heel normaal hoor, ze noemen dat denk ik "bandenpijn". Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg. Ik kon ook al snel mijn gewone broeken niet meer aan, hoewel de baarmoeder eigenlijk de eerste 2 maanden nog niet zo ver is uitgezet dat er iets zou kunnen te zien zijn. Het zijn vooral je darmen die wat overhoop liggen, hebben ze mij gezegd. Om nog te reageren op de topic: bij mijn eerste zwangerschap had ik vrij veel last van misselijkheid e.d. De tweede zwangerschap merkte ik niets. Toch 2 keer een heel gezond kindje; het heeft dus helemaal geen belang. Groetjes, Lies |
| 11/09/2007 @ 12:13 Annoniempje | Hoi Chanel Ik zou zeker blij zijn als je geen klachten hebt want dat hoeft inderdaad niet. Ik heb alleen in het begin veel last gehad van misselijkheid en veel te veel afgevallen. En aan het eind van de zwangerschap elke keer naar het ziekenhuis geweest om dat ik 2 wk lang dag in dag uit zo'n 8 uur perdag voor weeen had. Geen pretje kan ik je zeggen. Dus ik zou zeggen geniet lekker van je zwangerschap... En van elke nieuwe periode... Dat is echt genieten kan ik je zeggen. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap |
| 17/09/2007 @ 16:57 k'tje | Kan je je gyn niet bellen om te vragen of je vroeger kan komen? En als je na je doktersbezoek toch nog ongerust bent, en niet vroeger terecht kan bij je gyn, ga dan naar het verloskwartier van het ziekenhuis waar je normaal gezien gaat bevallen. Die mensen zijn er om je te helpen! Ongerust zijn tijdens je zwangerschap, da's nergens goed voor! Succes nog! K'tje |
[Reageer]

zwanger, maar niet veel klachten!!

De vrijdag ben ik naar de dokter gegaan om een zwangerschapstest, en al die bijkomende dingen dat ze meteen meetesten laten doen.