< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » zwanger, maar niet veel klachten!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
zwanger, maar niet veel klachten!!
04/09/2007 @ 14:00
Chanel

Ik was 2 dagen over tijd een testje gedaan, ja hoor, duidelijk zwanger, voor de zekerheid nog een test gedaan (want ik had er twee) en die ook weer zwanger! Alleen heb ik geen klachten, vind ik een beetje vreemd. Mijn borsten doen wel een beetje pijn, een beetje buikpijn en niet echt misselijk! Misschien komen de klachten ook wel later? Wie weet hier wat mee over?
Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 14:19
k'tje

Eerst en vooral een dikke proficiat!
Wees blij en roep niet achter die klachten! Tijdens m'n eerste zwangerschap was ik héél misselijk, veel afgevallen, in ziekenhuis gelegen,... Tijdens m'n tweede zwangerschap hetzelfde begin, maar bijkomend verweekte baarmoederhals, weeën op 25 weken, vroegtijdig ontsluiting,...
Maar 2 vriendinnen van mij hebben telkens droomzwangerschappen gehad. Geen last, enkel wat sneller moe.

Maak je dus géén zorgen, je moet niet per sé kwaaltjes hebben om een goede zwangerschap te hebben. Geniet er maar van!
Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 14:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Chanel, van harte meis.

Geniet ervan, Een zwangerschap hoeft niet per definitie te bestaan uit heel veel klachten. Zelf ben ik ook de eerste maanden klachtenloos doorgekomen. Daarna wel last gehad van wat ongemakken van een zwangerschap, maar dat mag de pret niet onderdrukken.

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 10:17

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Toen ik zwanger was van Mattis heb ik nooit nergens last van gehad in het begin van de zwangerschap. Op het einde van de zwangerschap had ik alleen last van brandend maagzuur. Dus een zwangerschap zonder klachten, je moet je dus geen zorgen maken. Mattis was en is nog steeds een gezonde kerel van bijna 1 jaar.

Groetjes

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 15:36
katje

Bij de eerste heb ik de hele zwangerschap geen klachten gehad. We zijn bij de gelukkige.
Bij de 2de was ik 1 maand misselijk, maar daarna niets meer.
Gelukkig maar.

Link naar deze reactie
06/09/2007 @ 10:15
kimmie

hey hey

9 maanden lang geen klachten!
heerlijke zwangerschap...en nu een pracht van een dochter

genieten...

liefs

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 13:42
seisje

hallo dames,

afgelopen donderdag had ik met mijn lief ventje een positieve test in handen. De vrijdag ben ik naar de dokter gegaan om een zwangerschapstest, en al die bijkomende dingen dat ze meteen meetesten laten doen.
Het weekend is voor ons fantastisch geweest, onze eerste spruit is zich aan het ontwikkelen.

Nu zien jullie aan m'n banner dat we in een erg vroege stadium zitten van de zwangerschap, maar ik heb toch een vraagje aan jullie. Ik krijg heel veel spanningen aan mijn buik. Eigenlijk van de buik naar lies toe, het is net of ik nu al volledig wil uitzetten in breedte en hoogte, het trekt enorm! hebben jullie dit ook ervaren zo vroeg in je zwangerschap, ik kan toch nu al onmogelijk een welving beginnen geven? En de test van de dokter gaf zeker 5weken zwanger aan, dus het is toch echt maar het prille begin hoor.
Van misselijkheid kan ik zeggen, dat ik hier niets van merk, buiten enkel boertjes laten, en dit voor de hele dag!
Als het dat maar is hé.

groetjes
Seisje

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 12:06
Liesje

Online Status
Hoi Seisje,

Die pijnen zijn heel normaal hoor, ze noemen dat denk ik "bandenpijn". Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg. Ik kon ook al snel mijn gewone broeken niet meer aan, hoewel de baarmoeder eigenlijk de eerste 2 maanden nog niet zo ver is uitgezet dat er iets zou kunnen te zien zijn. Het zijn vooral je darmen die wat overhoop liggen, hebben ze mij gezegd.

Om nog te reageren op de topic: bij mijn eerste zwangerschap had ik vrij veel last van misselijkheid e.d.
De tweede zwangerschap merkte ik niets.
Toch 2 keer een heel gezond kindje; het heeft dus helemaal geen belang.

Groetjes, Lies

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 12:13
Annoniempje

Hoi Chanel

Ik zou zeker blij zijn als je geen klachten hebt want dat hoeft inderdaad niet. Ik heb alleen in het begin veel last gehad van misselijkheid en veel te veel afgevallen. En aan het eind van de zwangerschap elke keer naar het ziekenhuis geweest om dat ik 2 wk lang dag in dag uit zo'n 8 uur perdag voor weeen had. Geen pretje kan ik je zeggen. Dus ik zou zeggen geniet lekker van je zwangerschap... En van elke nieuwe periode... Dat is echt genieten kan ik je zeggen.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 15:57
seisje

dag dames,

er zijn wat ongeruste dagen gepasseerd en nu beginnen we terug aan een onrustwekkende week!
vorige week 2 dagen, één enkel moment weliswaar van helder bloed bij toilet bezoek (bij het afvegen). De HA ziet er nog geen problemen in, zwangerschapshormoon is goed gestegen. Van deze ochtend hetzelfde, 'een papiertje ongerust' voor de rest van de dag helemaal niets meer! De vrijdag moet ik terug bij hem langs en terug bloed laten nemen. De HA wilt dit weekelijks opvolgen, eerste afspraak met gyn is pas op 10/10/07.
het is wel schrikken hoor, ik hoop dat alles goed zal gaan.
groetjes
Seisje

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 16:57
k'tje

Kan je je gyn niet bellen om te vragen of je vroeger kan komen? En als je na je doktersbezoek toch nog ongerust bent, en niet vroeger terecht kan bij je gyn, ga dan naar het verloskwartier van het ziekenhuis waar je normaal gezien gaat bevallen. Die mensen zijn er om je te helpen!
Ongerust zijn tijdens je zwangerschap, da's nergens goed voor!

Succes nog!
K'tje
Link naar deze reactie
30/09/2007 @ 10:02
seisje

hey dames,

de vrijdag een echo gedaan omdat de HA, de cyste waarvan sprake was in de baarmoeder, verder wou onderzoeken.
Ik was al 7.5w ver en was dus enorm benieuwd wat het ging geven van beeld;
2xpositief nieuws -de cyste is nergens te bespeuren, waarschijnlijk fout ingeschat, en en en en... onze spruit zit goed en het hartje klopte zoals een sneltrein

Ongelooflijk om dit te kunnen meemaken,

groetjes,
we kijken uit naar de komende weken,
Seisje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]