< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » mama's april 2007, gezellig kletsen hier

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
mama's april 2007, gezellig kletsen hier
23/02/2008 @ 16:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoihoi,

We zijn dus weer heerlijk thuis en het gaat eigenlijk heel goed. Af en toe lijkt ze nog wel pijn te hebben, maar na een zetpil wordt dat wel weer beter. Ook het eten en drinken gaat heel goed, het lijkt wel of het slikken juist gemakkelijker is voor d'r. Een echte kanjer, hoor, hoe snel ze zich er doorheen slaat! Ik denk als volwassene zouden we minimaal een paar weken uit de running zijn, alleen al het idee dat er bot bloot ligt in d'r mondje, brrr, ik krijg er nu al pijn van...
Het is nog even het ritme terug zien te vinden. Ze slaapt 's nachts wel, maar is erg vroeg wakker en overdag slaapt ze ook nog weinig en onregelmatig. Verder heeft ze wel praatjes en lacht volop, dus een goed teken!

Gek hè, vorige week zaten we nog in de zenuwen en nu zit je weer thuis alsof er niks gebeurd is! Wel hadden we gisteren een verdrietige dag, we hebben onze poes moeten laten inslapen bij de dierenarts. Ze was al 20 en aan het kwakkelen, maar toch is zo'n beslissing zo ontzettend moeilijk! Je wilt zo'n keuze gewoon niet maken, maar ja, voor het beestjes welzijn (denk en hoop je). Lotte vond het wel raar, maar heeft 'r geen traan om gelaten. Ze loopt nu tegen iedereen te verkondigen "Queeny doet 't "nie-mie-meer", hij ligt nu in de tuin". Heerlijk hè, 't gemak van kinderen...

Inge, hoe is het nu met jou en de kids? En Leonie, bij jou alles nog oké? Dankjulliewel dat jullie weer zo meeleefden deze week, doet me echt goed! Tot gauw weer, liefs, Renate

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 10:28
Nini

Online Status
Hoi hoi,

We hebben het weer een beetje laten versloffen, hè? Maar ik kan me voorstellen dat julie beiden wel wat anders aan je hoofd hadden, hoor.
Inge, hoe is het met jou? Heb je al wat meer rust in je hoofd? Ik hoop het voor je. En hoe gaat het met de kinderen? Het zal allemaal verschrikkelijk verwarrend voor ze zijn. Ik hoop dat jullie allemaal een beetje je draai kunnen vinden.

Ik kreeg een sms-je van Renate met het voorstel om weer eens wat af te spreken. Dat lijkt me hartstikke leuk, maar ik weet niet of jouw hoofd er wel naar staat Inge. Geef maar aan of je er zin in hebt; ik zou het in ieder geval heel leuk vinden om je 'live' te ontmoeten.

Het maakt mij niet zoveel uit waar we afspreken. Jullie zijn bij mij van harte welkom, maar ik wil ook best jullie kant op komen. De beste dagen doordeweeks voor mij om af te spreken zijn maandag, woensdag en vrijdag. Het weekend ziet er telkens weer anders uit.

Ik hoor het wel!

Liefs
Lee

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 14:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai,

Het lijkt mij ook superleuk om jullie allebei weer te zien en alle kids natuurlijk! Hier komen we (hopelijk) in een wat rustiger vaarwater, maar ik weet niet hoe dat voor jou is, Inge?

Qua dagen is het voor mij het handigst op de maandag of de woensdag. En de plaats maakt ook voor mij niet zoveel uit, jullie zijn natuurlijk ook hier weer welkom. Inge, geef jij maar aan of je er op dit moment zin in hebt en wat voor jou qua plaats het best is.

Moet nu rennen, heb zometeen een afspraak. Duimen jullie morgenvroeg (weer) voor ons, gehoortest voor Jasmijn in het WKZ, dan zullen we weten of haar gehoor 100% goed is.
Tot gauw & liefs,
Renate

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 14:52
Nini

Online Status
Hoi hoi,

Nou zijn we weer een maand verder....!!! Schiet niet op, hè? hihihihi
Hopelijk gaat alles goed met jullie en de kindjes. Bij ons gaat alles lekker zijn gangetje. Op dit moment geniet ik enorm van Elise, want ik vind dit zo'n mooie leeftijd. Nog een beetje baby, maar toch al veel contact. Viggo is gelukkig bijna zindelijk. Het lijkt wel of er ineens een knop is omgegaan. Hopen dat hij zo doorgaat.

Op het werk is het ook lekker druk, zodat de dagen daar gelukkig vliegen. Ik heb wel veel zin in de lente hoor, het mag wel weer eens een beetje mooier weer worden.

Tot gauw!

Leonie

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:36
Nini

Online Status
Hoi meiden,

Ook zo aan het genieten van dit prachtige weer? Heerlijk om de kinderen weer lekker in de tuin te laten spelen, hè? De zandbak kan weer open, lekker kliederen met water en voetballen..... Viggo is overdag helemaal zindelijk nu. Ik had me eigenlijk voorbereid op een zomer waarin hij veel in zijn blote billen buiten zou lopen, maar dat is blijkbaar niet meer nodig. Nu alleen de nachten nog. Scheelt toch een hoop luiers.

Verder gaat alles zo z'n gangetje. Gisteren heb ik alleen het kapsel van mijn dochter verknipt, nou ja, alleen de pony dan. Dat had ik al twee keer eerder gedaan en toen ging het goed, maar nu keek ze net op het verkeerde moment om.... Dus vandaag ging ze naar het KDV met een sjaaltje om haar hoofd! Nou ja, als je een beetje door haar haar woelt zie je het gelukkig niet zo. Ben benieuwd of Hans het ziet (die was niet thuis). Ik denk het niet, want als ik naar de kapper geweest ben ziet hij het ook nooit!

Hoe was de verjaardag van Brechje, Inge? Je had wel prachtig weer hè? Alweer 1....ik kan me nog zo goed herinneren dat Viggo 1 werd. Tjeez, wat vliegt de tijd toch.

En hoe is het met jou, Renaat? Hoe gaat het met Jasmijn? Voorlopig hoeft ze gelukkig niet meer geopereerd te worden, toch?

Nou, ik ga maar weer es aan het werk Tot gauw!

Leonie

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 13:32
Nini

Online Status
Hoi hoi,

Time flies... Ik hoop dat alles goed met jullie en de kinderen gaat. Ing, heb je je draai een beetje kunnen vinden in de nieuwe situatie? En Renaat, hoe gaat het met Jasmijn?

Hier weinig bijzonderheden. Ik leef een beetje naar de vakantie toe, maar we gaan pas de eerste twee weken van augustus. Duurt dus nog even. Viggo gaat 18 augustus voor het eerst naar groep 1. Hij is dan nog geen vier. Ik ben benieuwd hoe hem dat zal bevallen, maar heb er wel vertrouwen in dat hij z'n plekje gaat vinden.

Sinds een aantal dagen heeft hij een verdikking van de lymfeklier in zijn rechterlies. De huisarts zei dat het binnen twee weken weg moet zijn en dat we anders terug moeten komen. Ik probeer me er niet te druk om te maken, maar ik hou er niet van wanneer er iets aan de hand is met lymfeklieren. Hij heeft er geen ontsteking in de buurt zitten en is niet grieperig of zo. Nou ja, maar even aankijken en goed in de gaten houden.

Hebben jullie al plannen voor de vakantie? Blijven jullie in ons kikkerlandje of gaan jullie naar het buitenland. Wij blijven dit jaar nog in eigen land, naar hetzelfde bungalowpark als vorig jaar want dat beviel goed. Volgend jaar wil ik graag weer naar het buitenland. Marmaris is de vorige keer goed bevallen en ik kreeg een tip over een prima appartement daar. We zien wel.

Nou ladies, ik ga weer aan het werk. Tot gauw!

Leonie

[Laatst gewijzigd door Nini - 05/06/2008 @ 13:33] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]