< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » 1 jarig zoontje 'snachts erg vaak wakker

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
1 jarig zoontje 'snachts erg vaak wakker
07/09/2007 @ 11:48
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve moeders,

Sinds 2 nachten is mijn zoontje erg onrustig in bed. Het naar bed brengen gaat (nog) wel, maar na een uurtje (als hij officieel in bedje ligt voor de nacht)begint het....huilen om speen, soms vind hij hem zelf zo niet dan gaat hij huilen. als je niet komt gaat het over op gillen enzovoort. Dus altijd snel snel erheen om speen te geven. En dan slaapt hij verder tot na een uur dan komt hij weer, en zo gaat het door tot s morgens....heel vermoeiend. eerst had hij dat echt niet, ja toen hij jong was moesten we ook een speentje geven s nachts maar toen kon hij hem zelf nog niet vinden. toen hij eenmaal ouder werd kon dat wel en moesten we hoogstens 2x eruit als hij hem op de grond had gegooid. Maar nu......zelfs om 05u vanmorgen weer huilen, hup ik weer erheen, ging ik 'm eventjes goed leggen en toen bleef hij huilen...dus flesje en toen ging hij nog voor 2 uurtjes slapen......en vanmorgen heeeel erg chagerijnig, niks was goed....alleen maar overdreven gillen om aandacht en huilen....hij ligt nu in bedje, hij was ook eerder moe dan anders...nou is hij wel pas ziek geweest, en er zijn tandjes op komst....maar dan nog, dit hou ik niet lang meer vol zo! iemand een idee? Water wilt hij niet, dat had ik eerst geprobeerd.
Vriendelijke groetjes

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 13:35
k'tje

Het lijkt me dat je zoontje je aan het testen is. En proberen hoe ver hij kan gaan. Heel moeilijk, maar je moet proberen om hard te zijn. Ni naartoe gaan, gewoon laten huilen. Na enkele dagen zou het moeten beteren.
Maar om eerlijk te zijn: heb misschien makkelijk praten, maar kon het zelf ook niet, zene!
Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 16:17
Tobberke

Online Status Stuur bericht
Hoi sanne

Ons kereltje is ook een goede slaper(en ook een jaartje oud)maar er zijn zo van die periodes juist hetzelfde wat jij nu op noemt maar dat is meestal maar een paar daagjes en dan is dat weer door. Volgens mij is dat omdat ze onbewust met iets bezig zijn de frustratie van vb willen lopen maar nog niet kunnen en dat ze daar s'nachts onbewust mee bezig zijn(zo zijn wij toch ook als we op iets aan het denken zijn slapen we toch ook minder goed). Of ja idd misschien zijn het de tandjes wel. Ik troost mijn zoontje altijd geef zijn tutje terug eventueel een knuffel als hij echt over zijn toeren is. Heel soms beland die dan wel eens tussen ons in dan moet je tenminste niet elke minuut uit je bed, maar dat proberen wij zoveel mogelijk te vermijden hoor.

Een beetje aanzien denk ik zal wel doorgaan normaal gezien veel succes

groetjes

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 23:08
heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
Ik had dit vorige week ook voor met mijn dochtertje.
Elke dag een week aan een stuk om het uur, 2 uur wakker.
Tutje geven, muziekje op en terug slapen.
Nu is het, hout vasthouden, gelukkig terug zoals ervoor.
Maar ze heeft er een tandje bij, kan lopen sinds zaterdag en zit midden in een sprongetje. Je zou voor minder.
Ik heb gelezen dat ze rond de 15 maanden een sprongetje maken, maar dat ze dit al voelen vanaf 13 maanden.
Ik ben persoonlijk geen voorstander van laten huilen. Ik ga er altijd naartoe, maar zeg niks en ga zo snel mogelijk terug buiten.
Maar ja, das voor iedereen persoonlijk hé.
Hopelijk betert het snel want het is en blijft vermoeiend zo'n onderbroken nachten.
Veel succes.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]