< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » kan je vruchtzak over het hoofd zien?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
kan je vruchtzak over het hoofd zien?
07/09/2007 @ 21:21
mamsje

Online Status Stuur bericht
hoi iedereen,

gisteren en vandaag heb ik pilletjes ingebracht om zo een natuurlijke miskraam te krijgen ipv een curetage.

nu heb ik vandaag hele heftige krampen en veel bloedverlies en stolsels gehad,sinds een uur of zeven vanavond is het opgehouden.

nu heb ik volgens mij geen vruchtzak gezien alleen maar heftige stolsels,kan het dan toch zo zijn dat ik wel "schoon" ben?

ik hoop van wel,want ik vond het niet alleen lichamelijke zwaar,maar zeker ook geestelijk.

wie heeft dit ook meegemaakt.

liefs Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 07/09/2007 @ 22:06] - Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 22:07
patries

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Petra,

Allereerst, sterkte want het is idd erg zwaar om mee te maken.
Ik had vorig jaar ook van de gyn pillentjes gekregen ipv curretage, en idd de krampen zijn flink!
Met stolsels kan het vruchtzakje zijn meegekomen, alleen is het natuurlijk nooit zeker.
Wanneer ga je weer naar de gyn voor de controle echo?

Ik heb uiteindelijk geen curretage hoeven ondergaan en heb het met de pillentjes gered, ik zag ook alleen maar stolsels, dus ik hoop het voor je!

Succes meid

Liefs patries

Link naar deze reactie
07/09/2007 @ 22:27
mamsje

lieve Patries,

bedankt voor je snelle reactie,ik hoop dat het nu voorbij is,eerlijk gezegd ben ik nu moe,maar ik voel me goed.

jouw reactie geeft me hoop.

ik moet donderdagochtend voor een echo

liefs Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 07/09/2007 @ 22:28] - Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 13:54
ginnie

allereerst heel veel sterkte!

Ik heb 3 maanden geleden ook een (natuurlijk) miskraam gehad,en heb toen wel het vruchtzakje zien afkomen,na 7 weken zwangerschap.Daarnaast ook zéér veel stolsels.
Het hangt er allemaal een beetje vanaf of je het ziet of niet,ik kon het gemakkelijk ook gemist hebben,maar ik voelde het opeens afkomen..hopelijk ben je verlost van je lichamelijke kwalen nu,zodat je het ook psychisch een beetje kan verwerken nu.

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 17:25
Karen

Hallo,

Allereerst natuurlijk ook heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Het feit dat je geen kindje in je buik hebt is al verschrikkelijk, maar de lichamelijke ongemakken ernaast maakt het nog een stap erger. Tenminste, zo ervaar ik het wel.

Ik heb bijna 2 weken geleden mijn miskraam gehad. In eerste instantie ben ik met veel bloedverlies allemaal stukjes lever verloren, of tenminste .. het leek net op stukjes lever. De dag daarna kreeg ik een inwendige echo om te zien of mijn baarmoeder leeg was. Ik had verwacht dat de vruchtzak nog moest komen, dus was eigenlijk wel verbaasd dat alles weg was. De gynecoloog legde mij uit dat het vruchtzakje in zijn geheel afgestoten kan worden, maar dat het ook in gedeeltes kan komen.
Precies een week later verloor ik op de wc ineens nog wat. Ik was helemaal verbaasd en op mijn wc papier lag een vruchtzak .. ik weet het zeker. Het was zo groot als mijn handpalm en helemaal donkerrood van kleur. Eigenlijk een beetje de vorm van een ei, alleen dan 2 slagen groter. Terwijl ze op de inwendige echo zag dat mijn baarmoeder leeg was!!!!
Op onze allereerste echo was te zien dat we zwanger waren van een tweeling, dus ik denk dat ik de eerste keer nummer 1 verloren ben en de week later nummer 2. Nummer 2 dus nog helemaal in tact, terwijl nummer 1 dat niet was.

Om op je vraag terug te komen of je een vruchtzak over het hoofd kan zien .. jah, zelfs op een inwendige echo dus blijkbaar!

Heel veel sterkte meid .... hoop dat het snel achter de rug is voor je!

Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 19:40
mamsje

Karen en ginny,bedankt voor jullie reactie.

Karen,wat akelig om het alsnog een week later te verliezen.wat jij beschrijft,die stukjes lever,dat is bij mij exact zo gegaan.
nu heb ik steeds in de ochtend buikpijn en later is dat over.
nu ja donderdag weet ik het zeker,gelukkig duurt dat niet zo lang meer.

hopelijk zijn we gauw zwanger Karen
bloed jij trouwens nog steeds??

Ginny,gefeliciteerd met je zwangerschap,ik duim voor een goede afloop

liefs Petra

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 00:53
karen

Hoi Mamsje!

Schrijf nu vanaf mijn werk, want heb nachtdienst jakkes!! Niks leukers dan op internet sneupen dan he

Ja ik bloed nu nogsteeds, al word het wel steeds minder gelukkig. Ik zie nu wel dat het geen helder rood bloed meer is, maar wat donkerbruin en slijmerig. Sorry voor de vieze details haha.. Maar ik heb het er wel helemaal mee gehad. Als ik het al met al bij elkaar optel, ik begon 4 dagen te bloeden voor de 'eerste' miskraam en nu ben ik dus al bijna 2,5 week aan het vloeien. Ik heb het zo gehad met alle plakaaten maandverband aangezien ze mij vertelde dat ik eerst nog geen tampons mocht gebruiken.

Maar je buikpijn herken ik trouwens ook! Wat je zegt, in de ochtend een zeurderig gevoel, wat later op de dag verdwijnt. Geen idee wat dat is, het zal de baarmoeder wel zijn die zichzelf leegmaakt denk ik.

Spannend voor je komende donderdag. Duurt gelukkig niet meer zo lang, onzeker zijn over iets is het ergste wat er is! Ik hoop dat alles schoon is (goed laten kijken he!!!!! haha, anders krijg je net zulke taferelen als mij!!) en dat het achter de rug is voor je. Dan kunnen we weer vooruit kijken he! Willen jullie ook weer proberen snel zwanger te worden? Wij wel, want ondanks de tegenslag .. blijft het verlangen net zo groot he!

@ Ginny: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Spannende periode nu nog natuurlijk .. het lijkt me dat de angst om het weer te verliezen er nog wel is, of niet? Ik hoop dat alles goed gaat!!!!

Liefs,
Karen
Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 09:44
mamsje

hoi Karen,

ik heb precies hetzelfde als jij omschrijft.
wij willen,als de cyclus weer goed op gang is ervoor gaan,dus dat zal in november/december worden denk ik.
bij beide zwangerschapppen was ik in een maand zwanger,dus daar heb ik erg veel geluk mee gehad,hopelijk is dat niet aangetast door de miskraam.

vanavond heb ik een avonddienst,heb er zin in moet ik zeggen.
Bastiaan ligt als een klein vogeltje op de bank,hij heeft keelpijn,zo zielig.
volgende week heb ik ook weer nachtdienst,ik werk in de zorg en jij?

ik laat het je weten morgen.

groetjes Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 12/09/2007 @ 09:44] - Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 18:34
Karen

Hoi Petra!

Jeetje, het lijkt alsof we gelijk zijn wij zijn van beide zwangerschappen ook in 1 maand zwanger geraakt, en bij mij spookt ook die vraag in mijn hoofd .. Hoelang zal dit vloeien nog duren, wanneer zal mijn cyclus weer opgang komen, zal het weer net zo gemakkelijk gaan als de vorige keren.

Ik had nog een topic geopend met de vraag hoelang het gemiddeld duurt alvorens je cyclus er weer zal zijn, maar dat kan wel 4 tot 10 weken duren!!!! Daar word ik best ongelukkig van

Tim zit na,lekker na het eten, voor de tv een filmpje van Bumba te kijken. Zo in bad en op bed! Wat zielig voor Bastiaan om zo ziek op de bank te moeten liggen. Het heerst heel erg heb ik wel door. Hopelijk is hij snel beter!

Ik werk niet in de zorg, helaas ... want ik zou best wel heel graag als kraamhulp willen werken. Na onze Tim, helemaal in de ban van kindjes . Maar daar moet ik me behoorlijk voor laten omscholen, en die tijd en centjes hebben we zo niet. Nu werk ik op dit moment als centralist op een taxi centrale . Ritten aannemen en zorgen dat de taxi's optijd bij de mensen zijn! Best leuk werk, alleen dit ga ik niet doen tot mijn 65-ste!! Wat doe jij in de zorg, ouderenzorg?

Hee meis, nogmaals heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Kopop

Groetjes,
karen

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 11:00
mamsje

hoi Karen,
ik zit inderdaad in de ouderenzorg en doe avond en nachtdiensten.
mijn man heeft ook wisselende diensten,waardoor er altijd iemand thuis is voor Bastiaan.
echt een ideale situatie.

Vanmorgen bij de gyn geweest en gelukkig is alles nu schoon,dus geen curretage
het bloeden kan nog een week of twee aanhouden en daarna is het wachten op een cyclus dat inderdaad 4 tot 10 weken kan duren en daarna mogen we weer proberen zwanger te raken.

ik hoop dat we op z'n laatst in december kunnen beginnen en vooral dat het weer gauw raak is dan.

We gaan ervoor Karen,wie weet zijn we zometeen samen zwanger,ik hoop het

liefs Petra

[Laatst gewijzigd door mamsje - 13/09/2007 @ 12:49] - Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 12:49
Karen

Hee Petra!!

Fijn om te lezen dat het er allemaal goed uitzag, top . Dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken en kun je weer vooruit kijken! Ik hoop dat we onze cyclus snel weer te pakken hebben ... heb er nu al zin in eigenlijk .

Dit was ff en snel berichtje want ik moet er weer vandoor, maar moest toch even snel kijken of je al wat geschreven had! Als je het leuk vind, we hebben een eigen site waar we tot nu toe redelijk braaf de dagelijkse bezigheden van ons gezinnetje bijhouden! Staan ook leuke foto's op, misschien grappig om eens te kijken met wie je nou aan het kletsen bent . Ik heb alleen op de site niet verteld over onze miskraam hoor, het is een site voor onze zoon Tim .. dus dat vond ik wat te zwaar eigenlijk.

De site is http://www.tims.dreumessite.nl

Groetjes,
Karen

Echt top dat alles goed met je is nu!!!

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 22:13
mamsje

Hoi Karen,
oei wat een late reactie he?

heb je site van Tim bekeken,wat een schatjeals je foto's van ons wil bekijken,moet je (als je wilt)je e-mail adres geven en dan stuur ik foto's.

hoe gaat het verder met je?
met mij gaat het goed,ben lekker aan het troost eten,ben maar weer begonnen met streep je slank voordat het uit de hand loopt
ben nog steeds aan het bloeden,moest op een gegeven moment mijn onderkant insmeren met zinkzalf omdat het helemaal schraal was van de maandverband en bloed.(bah)

voor de rest ben ik meestal positief maar soms ook depri,ben dan bang dat ik niet meer zwanger kan raken door de miskraam of dat het heel lang kan gaan duren of dat het weer fout zou gaan.
vind het soms moelijk om dikke buiken te zien,terwijl ik best weet dat een miskraam niet hoeft te beteken dat ik nooit meer een kindje zal krijgen......maar toch!

ik hoop dat we allebei krijgen wat we het allerliefste wensen,ik hoop dat je dit berichtje nog leest,want het is wel lang geleden he?

dikke zoen Petra(vanuit haar werk)
Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 15:39
ginnie

bedankt voor jullie felicitaties;het is inderdaad best moeilijk,terug zwanger te zijn na een miskraam.
Maar tot nu toe is het nog goed,en ik hoop dat jullie hier hoop uit kunnen putten,ik was terug zwanger 3 maanden na mijn miskraam,dus waarom jullie niet hé?

Ik heb toen ook zo lang gesukkeld met dat vloeien,en ook,na 3-4 weken opeens een hele "boon",was zo raar,precies een vruchtje,maar de gyn zei van niet,maar kon niet zeggen wat het dan wel was;maargoed,blijkbaar wad dit de reden van het lange bloeden want daarna kwamen gewoon mijn regels door.. 5 weken maandverband dus,maargoed,als je kijkt waar ik nu sta..

Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 21:00
Karen

Hallo dames!!

@Ginny ... stiekem put ik ook hoop uit jou verhaal en hoop ik super snel weer zwanger te zijn. Hoop dat ik ook zo'n gelukkige ben!! Alweer 6 weken zwanger he, al op de helft van de eerste 3 maanden!! Al een eerste echo gehad, of krijg je die binnenkort? Dat lijkt me een super spannend moment weer, want dat wat het moment waarop wij zagen dat het mis was bij ons. Al the best for you

@petra, ik heb je een privemailtje gestuurd via deze site met mijn e-mail adres erin .. lijkt me ontzettend leuk om foto's te zien!!

Fijne avond verder!
Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 16:17
ginnie

dankje Karen. Superspannend is het nu want ook voor mij is dit nu exact de tijd waar het de vorige keer misging.. Daardoor heb ik eerder geen afspraak durven maken bij de gyn..nee,echt niet..ik ga morgen wél bellen,om dan ergens volgende week te mogen gaan ofzo.?Het is allemaal erg dubbel hoor,want dan heb je inderdaad bevestiging,of iets anders..
Bij mij was het al mis voor de eerste echo dus.

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 16:17
ginnie

dankje Karen. Superspannend is het nu want ook voor mij is dit nu exact de tijd waar het de vorige keer misging.. Daardoor heb ik eerder geen afspraak durven maken bij de gyn..nee,echt niet..ik ga morgen wél bellen,om dan ergens volgende week te mogen gaan ofzo.?Het is allemaal erg dubbel hoor,want dan heb je inderdaad bevestiging,of iets anders..
Bij mij was het al mis voor de eerste echo dus.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]