[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/09/2007 @ 00:53 karen | Hoi Mamsje! Schrijf nu vanaf mijn werk, want heb nachtdienst jakkes!! Niks leukers dan op internet sneupen dan he ![]() Ja ik bloed nu nogsteeds, al word het wel steeds minder gelukkig. Ik zie nu wel dat het geen helder rood bloed meer is, maar wat donkerbruin en slijmerig. Sorry voor de vieze details haha.. Maar ik heb het er wel helemaal mee gehad. Als ik het al met al bij elkaar optel, ik begon 4 dagen te bloeden voor de 'eerste' miskraam en nu ben ik dus al bijna 2,5 week aan het vloeien. Ik heb het zo gehad met alle plakaaten maandverband aangezien ze mij vertelde dat ik eerst nog geen tampons mocht gebruiken.Maar je buikpijn herken ik trouwens ook! Wat je zegt, in de ochtend een zeurderig gevoel, wat later op de dag verdwijnt. Geen idee wat dat is, het zal de baarmoeder wel zijn die zichzelf leegmaakt denk ik. Spannend voor je komende donderdag. Duurt gelukkig niet meer zo lang, onzeker zijn over iets is het ergste wat er is! Ik hoop dat alles schoon is (goed laten kijken he!!!!! haha, anders krijg je net zulke taferelen als mij!!) en dat het achter de rug is voor je. Dan kunnen we weer vooruit kijken he! Willen jullie ook weer proberen snel zwanger te worden? Wij wel, want ondanks de tegenslag .. blijft het verlangen net zo groot he! @ Ginny: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Spannende periode nu nog natuurlijk .. het lijkt me dat de angst om het weer te verliezen er nog wel is, of niet? Ik hoop dat alles goed gaat!!!! Liefs, Karen |
| 13/09/2007 @ 12:49 Karen ![]() | Hee Petra!! Fijn om te lezen dat het er allemaal goed uitzag, top .Dit was ff en snel berichtje want ik moet er weer vandoor, maar moest toch even snel kijken of je al wat geschreven had! Als je het leuk vind, we hebben een eigen site waar we tot nu toe redelijk braaf de dagelijkse bezigheden van ons gezinnetje bijhouden! Staan ook leuke foto's op, misschien grappig om eens te kijken met wie je nou aan het kletsen bent . Ik heb alleen op de site niet verteld over onze miskraam hoor, het is een site voor onze zoon Tim .. dus dat vond ik wat te zwaar eigenlijk.De site is http://www.tims.dreumessite.nl Groetjes, Karen Echt top dat alles goed met je is nu!!! |
| 17/09/2007 @ 22:13 mamsje | Hoi Karen, oei wat een late reactie he? ![]() ![]() heb je site van Tim bekeken,wat een schatje als je foto's van ons wil bekijken,moet je (als je wilt)je e-mail adres geven en dan stuur ik foto's.hoe gaat het verder met je? met mij gaat het goed,ben lekker aan het troost eten,ben maar weer begonnen met streep je slank voordat het uit de hand loopt ![]() ben nog steeds aan het bloeden,moest op een gegeven moment mijn onderkant insmeren met zinkzalf omdat het helemaal schraal was van de maandverband en bloed.(bah) voor de rest ben ik meestal positief maar soms ook depri,ben dan bang dat ik niet meer zwanger kan raken door de miskraam of dat het heel lang kan gaan duren of dat het weer fout zou gaan. vind het soms moelijk om dikke buiken te zien,terwijl ik best weet dat een miskraam niet hoeft te beteken dat ik nooit meer een kindje zal krijgen......maar toch! ![]() ik hoop dat we allebei krijgen wat we het allerliefste wensen,ik hoop dat je dit berichtje nog leest,want het is wel lang geleden he? ![]() dikke zoen Petra(vanuit haar werk) |
[Reageer]

kan je vruchtzak over het hoofd zien?

..hopelijk ben je verlost van je lichamelijke kwalen nu,zodat je het ook psychisch een beetje kan verwerken nu.

aangezien ze mij vertelde dat ik eerst nog geen tampons mocht gebruiken.
wij zijn van beide zwangerschappen ook in 1 maand zwanger geraakt, en bij mij spookt ook die vraag in mijn hoofd .. Hoelang zal dit vloeien nog duren, wanneer zal mijn cyclus weer opgang komen, zal het weer net zo gemakkelijk gaan als de vorige keren.
. Maar daar moet ik me behoorlijk voor laten omscholen, en die tijd en centjes hebben we zo niet. Nu werk ik op dit moment als centralist op een taxi centrale 

als je foto's van ons wil bekijken,moet je (als je wilt)je e-mail adres geven en dan stuur ik foto's.

;maargoed,blijkbaar wad dit de reden van het lange bloeden want daarna kwamen gewoon mijn regels door..
,maargoed,als je kijkt waar ik nu sta..