[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/09/2007 @ 11:42 Fie ![]() | Heyhey Yelle (jelle) vind ik er wel mooi bijpassen. Voor de rest schiet mij er ook niet echt iets te binnen. xFie |
| 08/09/2007 @ 11:55 Musty ![]() | hey mijn zoontje noemt Yani, zijn broertje zal lyam heten. De neefjes in mijn familie noemen : jelle, yannick, johan, matthew, yari, nathan. veel succes verder! ![]() |
08/09/2007 @ 17:25 ![]() | mats kobe maxim joren daan stijn |
| 10/09/2007 @ 11:07 Judith | Sorry als namen herhaal van hierboven ! Joppe Max Mats Seppe Zepp/Sepp Lenn Job Jelle Mika Lars Stef Sven Stijn Thom Lars Stan Liam/Lyam Finn/Fynn Yaro/Jaro Noel Joel Berre Storm Wout Cas Raf Loet Don Dante Daan Vince Ferre Quinn Levi/Levy Seth Tygo Sam Fenno Dyano Kyano Thorn Kyan Yani Dani/Djani Tren/Trent Hopelijk heb je hier iets aan |
10/09/2007 @ 11:11 ![]() | mijn zoontje noemt laslo lenn vind ik ook heel mooi groetjes |
| 10/09/2007 @ 11:56 Biebiep | Hoi Liezabeth, Ben je er al uit? Wij houden ook van korte, Vlaamse namen. Bij ons staan volgende namen op onze lijst: Niels Toon Yaro Sander Witse Rik Gil Hopelijk vind je iets tussen al deze lijstjes!!! En laat weten wat is geworden hè? ik ben nogal nieuwsgierig ![]() Groetjes Biebiep |
[Reageer]

help!!

ik vind ze zo mooi passen die namen en vind geen voor mijn zoontje.