< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Wie is ook uitgerekend in Februari 2008?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Wie is ook uitgerekend in Februari 2008?
09/09/2007 @ 15:27
Mama_Kim

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,
het lijkt mij leuk om in contact te komen met vrouwen die ook in februari 2008 zijn uitgerekend. Of het nou 1 februari is of de 29ste, het maakt mij niet uit. Het lijkt mij leuk ook om een beetje inzicht te krijgen in andermans zwangerschap en leuke weetjes en gebeurtenissen en eventueel al de namen lekker te bespreken! Zelf ben ik uitgerekend op 25 Februari! Maar ben wel heel erg bang dat het de 29ste geboren wordt!..
De eerste schopjes en bewegingen voelde ik al met 13 weken ( wat erg vroeg is ) en de kleine is erg in beweging
Vooral 's nachts
Ik ben op dit moment 18 jaar en ik wil graag met de 20 weken echo weten wat het wordt!
Volgens atrologie krijg ik een jochie, maar uiteraard is een meisje ook heel erg leuk!
Wie wil zijn zwangerschap met mij delen?? Ik zou dat heel erg leuk vinden!

Heel veel liefs van Kim!

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 11:48
Anneleen

Hey Mama_Kim, welkom op het forum. Er zijn al verschillende onderwerpen waar je eens naar kan gaan kijken i.v.m. februari 208. Daar praten we met z'n alleen gezellig over onze zwangerschap. Kom er gerust bij!
Hier alvast de link: http://9maand.com/forum/topics/118
Ik heb gezien dat je voor dezelfde dag uitgerekend ben als ik. Superleuk dus, we zijn even ver!

Ik heb vanavond mijn echo en hopelijk kan de gynae zien wat het wordt.
Hopelijk zien we je op de andere onderwerpen ook!.

Groetjes Anneleen

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 16:22
Mama_Kim

laat het me weten he!!!!!!

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 16:34
Mama_Kim

laat het me weten he!!!!!!

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 12:50

Hey ,,

ik ben uitgerekend voor 25 feb. 2008 , ik ben dus nu 17 weken vandaag .. en ik heb nog altijd elke dag last van misselijkheid ,, als ik in de ochtend om 7u opsta dan moet ik tot 5 keer overgeven , tot ik in mijn bed ga om te rusten ,, als ik opsta rond 10u dan moet ik meestal niet overgeven maar dan kan ik maar 1 toast eten , ik voel me veel te slap om naar school te gaan want ben nu bijna 18jaar dus het is een groot probleem voor mij ..
het goede aan de zwangerschap is dat de baby goed groeit dat het gezond is en dat ik soms al kleine schopjes voel..

dikke kus en allemaal veel succes
Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 16:28
Mama_Kim

jups ook ik ben nog steeds ziek, mijn baby ligt 1 week voor op schema van de groei en heb een enorme buik. Ben zelf ook 18 en kan nu dus geen opleiding volgen, heb wel mijn HAVO diploma op zak

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]