[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2007 @ 11:48 Anneleen ![]() | Hey Mama_Kim, welkom op het forum. Er zijn al verschillende onderwerpen waar je eens naar kan gaan kijken i.v.m. februari 208. Daar praten we met z'n alleen gezellig over onze zwangerschap. Kom er gerust bij! Hier alvast de link: http://9maand.com/forum/topics/118 Ik heb gezien dat je voor dezelfde dag uitgerekend ben als ik. Superleuk dus, we zijn even ver! Ik heb vanavond mijn echo en hopelijk kan de gynae zien wat het wordt. Hopelijk zien we je op de andere onderwerpen ook!. Groetjes Anneleen |
| 12/09/2007 @ 16:22 Mama_Kim ![]() | laat het me weten he!!!!!! ![]() |
| 12/09/2007 @ 16:34 Mama_Kim ![]() | laat het me weten he!!!!!! ![]() |
| 17/09/2007 @ 12:50 | Hey ,, ik ben uitgerekend voor 25 feb. 2008 , ik ben dus nu 17 weken vandaag .. en ik heb nog altijd elke dag last van misselijkheid ,, als ik in de ochtend om 7u opsta dan moet ik tot 5 keer overgeven , tot ik in mijn bed ga om te rusten ,, als ik opsta rond 10u dan moet ik meestal niet overgeven maar dan kan ik maar 1 toast eten , ik voel me veel te slap om naar school te gaan want ben nu bijna 18jaar dus het is een groot probleem voor mij .. het goede aan de zwangerschap is dat de baby goed groeit dat het gezond is en dat ik soms al kleine schopjes voel.. dikke kus en allemaal veel succes |
[Reageer]

Wie is ook uitgerekend in Februari 2008?