< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Spiraal laten wegnemen en starten pil??!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Spiraal laten wegnemen en starten pil??!
10/09/2007 @ 14:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik heb na mijn bevalling (1.5 jaar geleden) een Mirena spiraal laten plaatsen. Nu denken wij stilletjes aan over een tweede kindje.
Ik heb half november een afspraak bij de gyn voor een jaarlijkse controle, en zou mijn spiraal er dan willen laten uitnemen. Maar aangezien ik nog niet meteen zwanger wil geraken zou ik even met de pil verder willen gaan, tot we er helemaal klaar voor zijn.

Hoe doe je dit? Kan dit? Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben?

Groetjes,

Natascha

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 19:49
stefanie vandevijvere

Online Status
hallo .ik heb mijn spiraal laten weg halen ik had ze omgeveer 18 maanden denk ik ? ik heb ze laten weg halen 23 decembre 2006 ik dacht ook dat het nog een tijdtje ging duren voor ik terug zwanger zou zijn ! wat bleek niet zo te zijn ben alle van die week dat ik ze heb laten uithalen in blijde verwachting kwas natuurlijk geschroken dat het alle zo vlug was! als ik jou was als je ze laat uithalen en je wil met de pil beginnen toch een beetje oppassen de eerste maand als je betreking hebt dat de pil eerst haar werk kan doen. als je natuurlijk nog een beetje wil wachten. ik was geschroken dat het van mij alle zo vlug was . en alle sins door dat ik alle meer of een jaar mijn maandstonden niet meer had heb. maar ben nu wel blij ze het is welkom ik moet heb nu nog 2 weken te gaan en verlang alle !

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 20:17
Parthoens Liesbeth

Kan je dan niet beter een nieuwe afspraak maken tegen de tijd dat je wel wil starten aan een kindje?
Je weet maar nooit als je overschakeld naar de pil dat je toch zwanger word?

Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 20:35

Hey,

Stefanie, wat spannend zeg. Nu kan je echt wel beginnen aftellen he! Ik wens je dan ook het allerbeste.
Ik was van mijn dochter ook van de eerste keer zwanger!
Dus ik zal maar opletten.
Misschien is het nog niet zo'n slecht idee Liesbeth. Ik ga in november gewoon op controle want moest dat eigenlijk al 3 maanden geleden laten doen.
En als we dan zwanger willen worden laat ik ze eruit nemen.

Alleen heb ik wat schrik dat het niet zo gezond is voor het kindje, zo vlak na het wegnemen van je spiraal zwanger worden. Dat heb ik maar gelezen op de website van Mirena, maar blijkbaar is het in de praktijk niet zo, het levende bewijs ben jij Stefanie.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,

Natascha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]