< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Oudste wordt wakker van jongste

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Oudste wordt wakker van jongste
10/09/2007 @ 20:42
Astrid

Ik heb twee zoontjes eentje van bijna drie en eentje van twee weken. Als hij nu huilt snachts halen we hem gelijk uit bed en verschonen en voeden hem beneden. Mijn andere zoontje wordt er namelijk ook wakker van af en toe. Dat is voor ons niet fijn omdat we dan allebei op zitten en voor hem niet fijn omdat ie dan ook steeds vermoeider wordt. Maar straks krijgen we natuurlijk de fase dat we ook onze jongste moeten leren om in zijn bed te blijven. Hoe hebben jullie dit gedaan? Hij moet toch af en toe ook eens huilen in zijn bedje, bij ieder kreetje eruit halen is ook geen optie.
Link naar deze reactie
10/09/2007 @ 20:53
L

Hier hetzelfde probleem! Oudste zoontje is 2jaar en 4 maand, jongste is 5 maand. Vanf een uur of 4 in de morgen, slaapt de jongste heel onrustig, maar ik kan hem dan niet in zijn bedje laten omdat de oudste dan wakker wordt. Wij nemen de jongste dus heel vaak in bed om hem te sussen, want dan is hij snel rustig. Een heel slechte gewoonte, ik weet het, maar ik weet geen andere oplossing...
de eerste 6 weken hield hij de nacht voor de dag en dan zat ik ook 'snachts uren met hem beneden zodat de oudste niet zou wakker worden. Zolang hij 'snachts nog een voeding kreeg, spurtte ik ook met hem naar beneden bij het minste kreetje dat hij gaf. Ik kan je dus niet helpen, maar ik snap wel je probleem...
ik hoop hier dan ook veel reacties van anderen te lezen!
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 11:46
Liesje

Online Status
Hoi,

Onze jongste slaapt op onze kamer tot hij doorslaapt 's nachts. We zullen wel zien wanneer dat is.

Wij hebben wel makkelijk praten, want tegen het einde van het jaar verhuizen we naar een groter huis, waar ze elk een aparte kamer hebben. Dan moet hij wel in zijn eigen kamer. Ik vermoed dat bij jullie de kindjes op 1 kamer liggen. Of worden ze ook wakker in de kamer ernaast?? Bij ons is dat zeker niet het geval.

Succes ermee!
Groetjes, Lies

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 12:20
ilse

onze oudste dochter is wel 5 jaar dus al iets gemakkelijker maar wij doen haar deur gewoon dicht.
Misschien kun je de kleinste beneden laten liggen s'nachts en de babyfoon bij jullie op de kamer.Het is maar een idee
want hem steeds zo snel uit zijn bedje nemen is natuurlijk niet zo goed.
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 15:31
Astrid

Online Status Stuur bericht
Nou mijn oudste ligt zelfs op zolder en word er dus soms nog wakker van. Onze jongste ligt een kamer naast ons. En ja nu halen we hem er gelijk uit omdat ie honger heeft, met twee weken zal hij nog niet gelijk verwent raken, maar ja als ie ouder is word het een probleem. Denk dat mijn oudste er toch maar aan moet wennen ;-)

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 20:41
L

Mijn zoontjes slapen ook niet op dezelfde kamer. De oudste is gewoon en heel lichte slaper!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]