< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Help! Baby slaapt niet

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Help! Baby slaapt niet
11/09/2007 @ 11:52
elke

Hallo iedereen,

Ik zit met een schatje van 8 weken dat niet wilt slapen overdag.

s'Avonds slaapt hij zonder probleem en raakt hij ook onmiddelijk na een nachtelijke voeding terug in slaap. Maar overdag krijg je hem niet meer in zijn mandje. Dan weent hij zonder stoppen en wanneer je hem uit het mandje haalt stopt hij onmiddellijk en valt in slaap op je arm. Met andere woorden: hij ligt dus de ganse dag bij mij.

Gisteren heb ik getracht hem te laten wenen zodat hij uiteindelijk toch in zijn bedje in slaap zou vallen met als gevolg dat hij 12u wakker geweest is.

Ik heb al geprobeerd een t-shirt van mij in de mand te leggen maar dat hielp niet.

Het bedje is hetzelfde als waar hij s'nachts in slaapt. Enkel staat het nu beneden.

Weet iemand hier raad mee? Mijn baby raakt oververmoeid en ik ook.

Elke
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 11:58
lisette

hoi elke!

Heb je al geprobeerd om hem om de vijf minuten te troosten en even te laten v oelen dat jij er bent? Bij mij werkte dat goed! De eerste dagen wel lang mee bezig geweest!
Succes
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 13:08
elke

Heb ik al geprobeerd maar niet volhard moet ik zeggen. Hij wordt soms dan nog hysterischer en dan haal ik hem er uiteindelijk weer uit. Puf.

Groetjes,
Elke
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 14:04
Jille

Bij ons heeft de puckababy = speciale slaapzak echt geholpen.
Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 16:06
Vosje

Online Status Bekijk profiel
Misschien is het boek 'Regelmaat en inbakeren' van RIa Blom wel leuk en interessant om te lezen. Dit helpt mij enorm, al doe ik het wel op mijn eigen wijze. (Zij zegt dat je standaard het volgende ritme aan moet houden: wakker worden - voeden - op schoot - alleen spelen - bij eerste tekenen van vermoeidheid in bed). Ik heb ook een bakerzak en dat is echt geweldig, lastig dat ze vrij prijzig zijn, heb er nu maar 1 en die moet ook af en toe in de was...

Link naar deze reactie
11/09/2007 @ 16:44
titia

Online Status Stuur bericht
Mijn dochter heeft dit een anderhalve week gehad, dat ze overdag niet wilde slapen. Ik heb stug volgehouden, anderhalve week: voeden, verschonen/knuffelen, eventueel alleen spelen en dan naar bed. Huilen, huilen, huilen, om de 10 minuten gaan kijken, na een anderhalf uur wel eruitgehaald. Maar na een kleine week, huilde ze 3 minuten, viel ze in slaap, huilde weer 3 a 5 minuten, viel weer in slaap enz. En nu: is het goed!
Dus ik weet niet of je het een paar dagen hebt volgehouden of meer als een week, want dat maakt wel verschil. Met een paar dagen ben je er vaak niet!
Moeilijk he, vind ik ook nog wel steeds, ook al is het m'n tweede!
Succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]