Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/10/2007 @ 21:05 Miss_Ouafa | gefeliciteerd! Ik ben er ook sinds een weekje achterkomen. |
| 07/11/2007 @ 11:26 | Hey! Het kan zijn dat er een bloedvaatje of ziets is beschadigd dat gebeurt vaker hoor! Of het is gewoon wat oud bloed! Als het niet helder is en je hebt geen pijn dan geeft het volgensmij niet zoveel! succes! |
| 14/12/2007 @ 13:46 Ay | @ Robin: Ik denk dat de buren die geluiden beter zullen kunnen interpreteren dan je kleintje hoor ![]() |
| 15/12/2007 @ 13:45 reb ![]() | idd volop genieten! dat hebben wij bij de eerste gedaan en zij is nu ons zonnetje in huis! ![]() ![]() ![]() |
| 16/12/2007 @ 10:14 Maggie | het gaat trouwens inderdaad weer beter nu de maanden vorderen ;) Het is inderdaad goed om te weten dat het helemaal geen kwaad kan en dat het voor de ouders samen juist heel goed is om het regelmatig te blijven doen zodat je je goed aan elkaar hecht! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwangerschap en sex

maar vanmorgen had ik last van en beetje(echt weinig) bruinverlies is dat normaal ondertussen is het al gedaan hopelijk blijft het zo