< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Zwangerschap en sex

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Zwangerschap en sex
23/10/2007 @ 21:05
Miss_Ouafa

Online Status
gefeliciteerd! Ik ben er ook sinds een weekje achterkomen.

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 10:39
manninne dellaert

Online Status Stuur bericht
hoi

heb gisteren voor het met mijn ventje geslapenmaar vanmorgen had ik last van en beetje(echt weinig) bruinverlies is dat normaal ondertussen is het al gedaan hopelijk blijft het zo

[Laatst gewijzigd door manninne dellaert - 07/11/2007 @ 10:40] - Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:26

Online Status
Hey!

Het kan zijn dat er een bloedvaatje of ziets is beschadigd dat gebeurt vaker hoor!
Of het is gewoon wat oud bloed!
Als het niet helder is en je hebt geen pijn dan geeft het volgensmij niet zoveel!

succes!

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 11:37
Robin@

Online Status Bekijk profiel
Mij lijkt het juist niks om sex te hebben als je al wat verder bent. Zodra je je kindje gaat voelen enz.... !!! Het idee dat het kindje steeds stoten krijgt. En als je baby inmiddels geluiden kan horen van buitenaf lijkt het me ook minder prettig !

Groetjes Robin@

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 11:27
seisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sex tijdens de zwangerschap kan helemaal geen kwaad, als je beiden er maar kan van genieten

Als je verder bent in de zwangerschap, zal het kindje dit zelfs heel leuk ervaren en het krijgt een gevoel van knuffelen. Ook de gevoelens en interactie bij de aanstaande mama en papa geeft een rustig moment door, net goed, want het is beter te genieten en geen zorgen te maken- je geeft anders je stressmomenten heel snel door en na de geboorte kan je soms aan de baby zien hoe onrustig die zij of hij wel kunnen zijn...
Dus dames genieten is de boodschap voor ons zelf en de kleine
groetjes
seisje

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 13:46
Ay

@ Robin:
Ik denk dat de buren die geluiden beter zullen kunnen interpreteren dan je kleintje hoor
Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 13:45
reb

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
idd volop genieten!
dat hebben wij bij de eerste gedaan en zij is nu ons zonnetje in huis!

Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 10:14
Maggie

Online Status
het gaat trouwens inderdaad weer beter nu de maanden vorderen ;) Het is inderdaad goed om te weten dat het helemaal geen kwaad kan en dat het voor de ouders samen juist heel goed is om het regelmatig te blijven doen zodat je je goed aan elkaar hecht!

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 19:07
anne

Online Status Bekijk profiel
ben nu 14 weken maar heb eigenlijk helemaal geen zin (ben ook moeilijk opgewonden te krijgen) maar doe het wel voor mn man is dat raar? meestal eidigt het wel fijn hoor dat moet ik erbij zeggen en ik weet dat het geen kwaad voor kindje kan etc maar ik weet het niet ik heb er gewoon geen behoefte aan maar ja hopelijk word het binnenkort beter want voorheen was ik altijd wel te vinden voor intimiteit dus ik het best sneu voor mn man..
idereen is gelukkig verschillend
groetjes allemaal
anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]