[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/09/2007 @ 21:22 mama1 | Hallo, Ik vind het nog steeds moeilijk om te bepalen wat ik mijn kindje snachts aan moet trekken en wel of geen dekken over dr slaapzak. Ik heb het namelijk altijd koud, dus vind ik het extra moeilijk. Als het zo tussen de 20 en 22 graden is wat hebben jullie kindjes dan allemaal aan?? Groetjes mama1 |
| 13/09/2007 @ 04:44 | Ik heb het 's nachts ook altijd koud, maar mijn man totaal niet. Ik lig onder de dekens, hij bovenop. Nylah-Noy,mijn dochtertje, zal wel van beide hebben. Daar ga ik toch van uit. Ze is nu 6 1/2 maand, maar slaapt al sinds het begin met body'tje, warm slaapzakje zonder mouwen en dan fleece dekentje bovenop. Doe ik het anders wordt ze vroeger wakker van de honger (heb tot nog toe borstvoeding gegeven om nu in China met gerustgesteld hart haar te kunnen voeden) Mij hebben ze altijd afgeraden een donsdekentje te gebruiken, qua veiligheid. Dit is wat 'Kind en Gezin' hier over zegt: Tot 1 jaar: - geen donsdeken en geen dekbed; - katoenen lakens met een dunne deken. Zij bieden goede ventilatie en je kind kan niet onder het beddengoed schuiven. Tot 2 jaar: - geen kussen. - ligt je kind in een slaapzak, geef dan enkel nog een lakentje. - geef je kindje één dunne deken; een tweede deken is zelden nodig. - span geen netten over het bed, gebruik geen dekenklemmen of gareel. groetjes |
| 13/09/2007 @ 18:08 angelique | Mijn zoontje heeft het bovenstuk van de pyama aan, dus het truitje. Een romper zonder mouwen Blote beentjes En hij ligt onder een fleece dekentje die ik dubbel heb gelgt, dus eigelijk zijn het er dan 2 en een lakentje Als ik een slaapzakje gebruik gaat hij daar ook met blote beentjes in en doe ik 1 dekentje erover heen. Maar dat ligt er aan hoe warm het is. Maar ik herken het probleem want ik zit ook altijd te denken, zou dit wel warm genoeg zijn, of misschien te warm..... Zolang hij goed slaapt zal het wel goed zijn he? Maar als het echt winter word denk ik dat hij het niet echt warm gaat hebben onder 2 van die dunne fleece dekentjes Ik zou er zelf niet aan moeten denken brrrrr |
| 15/09/2007 @ 20:03 | Hoi, hier ook rompertje met korte mouwen, pyamatje en een zomerslaapzak zonder mouwen. in de winter wordt het dan winterslaapzak (combi-sleeper)en zou ik er wel eens een deken nog durven overheen leggen. dat is voor mijn dochtertje van 5.5 maand. Mijn zoontje van 2 jaar slaapt zonder romper, gewoon een zomerpyama onder een dekbed met een dun deken erin (geen dons). en ligt 's morgens ook meestal bloot. maar nu niet te veel induffelen, straks kunnen ze niet meer tegen de winterkou vrees ik dan sarah |
[Reageer]

Hoe slapen jullie kindjes?