[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/09/2007 @ 12:40 Troi | hallo allemaal, een vraag, ik heb een zoon van 4 week en hij lijkt steeds meer te vechten tegen het slapen, vaak is hij in het begin van de middag klaarwakker en blijft dan wakker tot soms wel 8/ 9 uur in de avond! Tussendoor leg ik hem vaak op bed om te proberen of hij niet wil slapen maar dan zet hij het op een krijsen tot ik hem kom halen ( meestal na 20 minuten /half uur en dat vind ik al vrij lang :-( ) 8/9 uur 's avonds leg ik hem dan weer op bed en vaak begint hij dan weer te huilen en dan hoor ik het maar weet een tijde aan en als hij na een half uur nog huilt haal ik hem maar weer op en probeer het later nog een keer.. Speen gebruik ik maar werkt meestal niet.. Het kindje moet dan toch moe zijn zou je denken! Wat kan ik hier aan doen of is het gewoon dat hij nu al zoveel uren wakker is (hij is overigens erg vrolijk en gezellig als hij wakker is). Hoe weet je dat je kind echt op bed moet en hoelang moet ik hem laten doorhuilen als hij het er niet mee eens is?? Als hij 's avonds eindelijk slaapt slaapt hij trouwens ook direct lang door, een uur of 7/8 is heel gewoon voor hem. Graag advies! |
| 13/09/2007 @ 14:40 lore | hallo, Mijn zoon is nu 5 weken en ook ik heb dat probleem, overdag kan ik niets doen van huishoudelijke karweien want ik moet contstant alex troosten, hem op arm nemen wat wiegen, en als ik denk van ja: nu slaapt hij, ik leg hem in zijn bedje en opnieuw klaarwakker en krijsen. Soms slaapt hij wel eens een kwartier, 20 munuten, maar zeker niet langer. Echter 's avonds als ik rond 22u30 zijn laatste voeding heb gegeven en ik leg hem in zijn bedje, wakker of ingedut, hij slaapt tot 'smorgens 7u. m.a.w de nachten zijn zalig, maar overdag amaai... |
| 14/09/2007 @ 08:40 eenmama | Vanaf 5 weken lag ons mannetje in een Bakerzak (.nl). Hij kon steeds beter in slaap komen. Vanaf een week of 10 ging hij in een vast ritme slapen overdag. De nachten waren nooit een probleem. Succes! |
[Reageer]

4 weken en lastig slapen

)
)