< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » vraagje ivm slapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
vraagje ivm slapen
13/09/2007 @ 14:22
Nathalie

hallo

mijn zoontje is nu 11mnd oud en slaapt nog steeds niet door s'nachts komn s'nachts 3tot 4 keer wakker en is er al vroeg bij s'morgens. het is een echte vechter tegen de slaap went het is altijd na 22u als hij slaapt vroeger wil hij niet want dan huilt hij enorm hij wil ma nie slapn trekt hem recht in zijn bedje enz
maar dit is toch veel te laat voor zo n kleintje wat moet ik doen want ik bn doodoe
komt 4tot 5x al huilend wakker
Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 14:25
barbara

Online Status
lastig meid, ik denk dat je er niet veel aan kan doen, het ene kindje slaap eenmaal sneller door als het andere kindje,
je kan je kleine misschien als je zeker weet dat er niks is laten huilen en hopen dat de kleine vanzelf weer verder gaat slapen!

verder zou ik het niet weten succes!

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 17:00
Mamma

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi nathalie,

ik heb precies hetzelfde gehad met mijn zoontje ook rond die leeftijd, het probleem was bij hem ook nog het inslapen. Ik bleef dan bij hem zitten eerst naast zijn bed dan als dat goed ging na een week telkens een stukje verplaatsen naar de deur tot uiteindelijk ik uit zijn kamertje ging, maar dan de deur open, als dat goed ging dan ging zijn deur dicht en het duurt even maar na die paar weken legde ik hem op bed en dan liep ik meteen de kamer uit, zei overigens wel tegen hem dat mama over 10 min kwam kijken dit deed ik dan ook na 10-15 min en meestal sliep hij. zo niet zei ik weer ik kom over 10 min en dan de tweeede keer sliep hij. Ook werd hij 's nachts 5-6 keer per nacht wakker. Ik ben toen begonnen op een gegeven moment begonnen met valdispert)Hij was toen al 2 jaar . hij was gewoon erg druk bezig met alles van overdag verwerken, merk het nu nog als het een hele drukke dag is geweest dan is hij 's nachts wat onrustiger alleen valt hij nu zelf in slaap en hoef ik er niet meer uit. Ik heb het ook toen hij zo klein was geprobeerd met enkel naar binnen te gaan zeggen: je moet gaan slapen, kusje, muziekje aan en weglopen even laten huilen als hij dan na 10 min nog niet stil was weer terug dan alleen zeggen: je moet slapen, geen kusje, wel muziekje. Als hij dan nog niet ging slapen, niks meer zeggen enkel muziekje aan en weglopen, na 10 min huilen werd het minder en viel hij in slaap, zo leerde hij ook dat als hij niet ging slapen of wakker werd dat hij dan geen aandahct kreeg, dus dat het ook weinig zin had. na een aantal slopende nachten heeft het wel gewerkt, als hij dan wakker werd hoefde ik enkel naar zijn kamer, muziekje aan en hij ging weer slapen, ze moeten er natuurlijk wel aan wennen dus je moet het wel de tijd geven! Maar ik vond het het proberen waard, er zijn dan de eerste nachten natuurllijk nog minder uurtjes slaap, maar de nachten erna des te meer. Doe wat je gevoel je ingeeft!! Na een paar nachten hebben ze wel door dat als ze gaan huilen mama toch niet meteen, of helemaal niet komt dus gaan ze zelf wel slapen op den duur werd hij helemaal niet meer wakker. Dit heeft wel een aantal weken geduurd hoor. Hij slaapt nu nog steeds door, maar hij is nu bijna drie. En hij krijgt voor het slapen valdispert doe ik dit niet wordt hij zeker 3 keer wakker. Maar ik zou er nog niet zo jong mee beginnen ondanks dat het een natuurlijk product is.

Succes ermee en ik hop dat je hier wat aan hebt.

Hou me op de hoogte

Grooetjes mamma

[Laatst gewijzigd door Mamma - 13/09/2007 @ 17:04] - Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 21:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Weet heel goed hoe jij je voelt en je hoor maar overal dat kindjes al doorslapen, maar wees maar gerust hoor er zijn er velen niet doorslapen!

Bij mijn eerste heeft het 13 m geduurd voor hij doorsliep en nu met de tweede die is 6 maanden en miet Soms 1 keer opstaat! Dus dat valt reuze mee! Niet panikeren en proberen je slaap in te halen door de dag of in het weekend!

Veel sterkte

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]