< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » wisselende buien

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
wisselende buien
13/09/2007 @ 20:36
marije

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hebben er meer mensen zo'n last van de emoties.
Ik kreeg al tranen in mijn ogen toen mijn dochtertje voor het eerst naar de peuterspeelzaal ging en een liedje mee zong. Verder lijkt het wel of ik me veel sneller druk maak om dingen, meer pieker etc.
Herkenbaar?

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 10:33
ChoCho

Online Status Bekijk profiel
Tuuuuuurlijk wel
De emoties slingeren hier ook vrolijk heen en weer! Meermaals zit ik te snotteren voor de TV of sta ik me kwaad te maken op de wereld in het algemeen

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 11:39

Online Status Bekijk profiel
hehe chocho dat laatste herken ik, had ik vanmorgend nog toen ik het nieuws op de radio aan het luisteren was
Ja tuurlijk Marije, de hormonen houden ons gewoon voor de gek, mijn man vind dat altijd super grappig...gelukkig kan ik er dan ook mee lachen.
Zo heb ik tijdens verlof staan huilen omdat ik dacht men juwelen kwijt te zijn en ik ze terug vond ik het doosje van men man zen lenzenvloeistof...amaai, "ik heb die wel allemaal van u gekregen he..." schateren dat ie deed
Ik durf zelfs huilen als ik men hond grappig zie doen, of als ik in een babycataloog blader...^^ of gewoon in de auto voor niks...

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 12:41
mamieJacie

Online Status Stuur bericht
ik herken het ook hoor, hahahahahha...als mijn kinderen iets grappig of schattigs doen, dan staan de tranen al in mijn ogen, hahahahhaha...ook idd voor de tv, dan gaan de kraantjes ook weer open...ik kan ook heel weing hebben, en maak me veel te druk om onbenullige en onbelangrijke dingen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]