< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wie heeft een echo gemaakt met 9 weken??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wie heeft een echo gemaakt met 9 weken??
15/09/2007 @ 20:29
Grace

Online Status
hallo, ik ben nu net 8 weken zwanger maar heb begrepen dat ik bij 9 weken naar de verlos moet.Maar als ze dan een echo gaan maken dan zie je nu toch niet veel?En de kans dat je het hartje hoort is dan ook toch klein?

Bij mijn zoontje ging ik bij 13 weken en toen zag je echt een mensje in je bewegen en hoorde het hartje toen echt kloppen,Dat was echt mooi.

Ben bang dat als ik ga met 9 weken dat het allemaal niet zo duidelijk is.Wie kan uit ervaring praten?

groetjes

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 20:37

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben op 8 weken geweest voor de eerste echo en bij mij was alles al te zien + het hartje klopte!

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 20:41
Grace

Online Status
hallo Katrien,

bedankt voor je berichtje.Nog ff snel een vraagje nl zie je dan een "vlekje" of echt een baby?

groetjes grace

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 20:55

Bij mij zag je al mooi het vormpje hoor, het stelt nog niet veel voor, maar je kan je het wel helemaal inbeelden. Bij mij was de al 11,9 mm dan.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 22:15
Parthoens Liesbeth

Veel meer dan een vormpje is het nog niet (ben op 8 weken geweest) maar het hartje zie je toch wel heel duidelijk kloppen.

Op 12 weken zag je al een heel mensje natuurlijk.

Tof zo'n eerste echo.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/09/2007 @ 23:34
GolfGti97

heb ook echo gehad met 8weken, was wel mooi hartje te zien dat netjes klopte en ook al een klein mensje al was het nog vrij onduidelijk.

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 07:33
melissa

Online Status Bekijk profiel
Ik kreeg ook een echo met 9 weken en als t goed is staat ie in me profiel je zag een mooi kloppend hartje 2 armpjes en 2 beentjes hoofdje etc maar idd met 13weken zie je al meer een mensje.

gr

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 09:33
Anne-Sophie

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik was zelf geschrokken van wat ik zag op negen weken. Je zag echt al armpjes en beentjes bewegen. Ook het hartje hebben we zien en zelfs horen kloppen!
Geniet er maar van want het is een zalig moment!

Groetjes,
Anne-Sophie

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 11:51
Fietje

Ik heb ook een echo gehad met 9 weken.
Je zag al een duidelijk piepklein mensje op het scherm. Het zat zelfs al volop te bewegen in mijn buik! Het hartje hoorde en zag je perfect kloppen. Ik geloof dat ons kleintje toen iets van een 2,40 cm was.
Geniet er maar van, want ik vond het al de moeite om die piepkleine armpjes en beentjes te zien!

Groetjes
Sophie

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 15:41

Ik had een echo met 7 weken en 3 dagen, er was een vlekje te zien (12,8 mm), toen had ik een echo met 9 weken en 6 dagen en toen zag je echt hoofdje, rompje, armpjes en beentje en een hartje (31,8 mm).
Ik weet niet zeker of die foto's op mijn profiel staan, maar zal zo even kijken.

Succes!

Kooppie

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 16:20
Grace

Online Status
hallo allemaal,

Nog iedereen bedankt voor jullie reacties.Ik denk dat ik met zo'n 11 weken ga gaan.Dan weet ik zeker dat ik "echt" een mensje zie.Aangezien je maar 1 keer een echo kan laten maken wil ik dat ik echt wat duidelijk zie.Ik wil nl geen pretecho laten maken omdat ik het een verassing wil laten zijn als het een jongen of een meisje is.Vandaar dat als ik de eertse ga maken ik wel een mooie echo wil maken.

Nogmaals iedereen bedankt!!

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 16:23
weentje

ik had ook eerste echo op 7w en 3d en er was een klein mini tezien maar het hartje kon je al zien kloppen
heb echo op me profiel staan
met 9weken denk ik dat je het al heel mooi kan zien
ik zelf ben bij de volgende echo 10w en 6dage

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 12:24

ik had ook een eerste echo rond de 7 weken en toen zag je een vlekje met daarin een kloppend hartje dat je ook al kon horen!

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 12:42

Hoi Grace

Mijn 13 weken echo was de mooiste tot nu toe.
Dat zie je ook op mijn profiel.
De baby past dan nog mooi helemaal in beeld en bij ons was echt alles al te zien, oogkassen, kaken, oren en armen en benen natuurlijk, en een duidelijk hart.
Is maar een tip.

Kooppie

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 13:22

ik vond mijn 13 weken echo ook heel tof!
Het was een echt kindje dat je zag.
Vanaf nu zal ons ukkie niet meer op zo een kleine echo passen maar ben toch benieuwd naar donderdag!
Dan weten we misschien het geslacht!

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 13:31

Op 9 weken zie je al meer dan je verwacht hoor, kijk maar in men profiel. Het hartje zie je heel duidelijk, horen nog niet.
Als je idd maar 1 echo kan laten doen (raar, ik heb er al 2 gehad en donderdag weer 1), zou ik kiezen om rond week 12 te gaan, zie je meer en kan je zeker hartje horen kloppen.

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 22:56
MoonQu33n

Hey ik heb net mn 1ste echo achter de rug :D en alles verliep zoals het hoorde!
Ons baby'tje is 9w en 3d, het gaat naar de 30mm en ik zag direct hoe het lag met het hoofdje ietsjes naar beneden, heb het hartje gehoord wat je dus ook goed zag en het beweegde al heel hard :D daar was ik enorm van verschoten want je zag echt al armpjes en beentjes op en neer gaan :D echt ik ben blij dat alles goed gaat met onze kleine schat!!!

[Laatst gewijzigd door MoonQu33n - 19/09/2007 @ 22:57] - Link naar deze reactie
23/09/2007 @ 17:58
Grace

Online Status
hallo damens,

ik ben toch gegaan!kon niet meer wachten.En werkelijk je ziet toch een klein mensje.en hij/zij was echt aan het bewegen.Ook heb ik het hartje horen en zien kloppen.Kreeg echt tranen in mijn ogen.Mijn ukkie was 2.51 cm.Nu ben ik weer gerust gesteld, want je weet dat je zwanger bent maar is toch nog onwerkelijk zolang ik het niet gezien had.

Iedereen nog bedankt voor jullie reacties!

[Laatst gewijzigd door Grace - 23/09/2007 @ 17:59] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]