[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/09/2007 @ 20:29 Grace | hallo, ik ben nu net 8 weken zwanger maar heb begrepen dat ik bij 9 weken naar de verlos moet.Maar als ze dan een echo gaan maken dan zie je nu toch niet veel?En de kans dat je het hartje hoort is dan ook toch klein? Bij mijn zoontje ging ik bij 13 weken en toen zag je echt een mensje in je bewegen en hoorde het hartje toen echt kloppen,Dat was echt mooi. Ben bang dat als ik ga met 9 weken dat het allemaal niet zo duidelijk is.Wie kan uit ervaring praten? groetjes |
15/09/2007 @ 20:37 ![]() | Ik ben op 8 weken geweest voor de eerste echo en bij mij was alles al te zien + het hartje klopte! Groetjes Katrien ![]() |
| 15/09/2007 @ 20:41 Grace | hallo Katrien, bedankt voor je berichtje.Nog ff snel een vraagje nl zie je dan een "vlekje" of echt een baby? groetjes grace |
15/09/2007 @ 20:55 ![]() | Bij mij zag je al mooi het vormpje hoor, het stelt nog niet veel voor, maar je kan je het wel helemaal inbeelden. Bij mij was de al 11,9 mm dan.Groetjes ![]() |
| 15/09/2007 @ 23:34 GolfGti97 ![]() | heb ook echo gehad met 8weken, was wel mooi hartje te zien dat netjes klopte en ook al een klein mensje al was het nog vrij onduidelijk. |
| 16/09/2007 @ 16:20 Grace | hallo allemaal, Nog iedereen bedankt voor jullie reacties.Ik denk dat ik met zo'n 11 weken ga gaan.Dan weet ik zeker dat ik "echt" een mensje zie.Aangezien je maar 1 keer een echo kan laten maken wil ik dat ik echt wat duidelijk zie.Ik wil nl geen pretecho laten maken omdat ik het een verassing wil laten zijn als het een jongen of een meisje is.Vandaar dat als ik de eertse ga maken ik wel een mooie echo wil maken. Nogmaals iedereen bedankt!! |
17/09/2007 @ 12:24 ![]() | ik had ook een eerste echo rond de 7 weken en toen zag je een vlekje met daarin een kloppend hartje dat je ook al kon horen! |
| 23/09/2007 @ 17:58 Grace | hallo damens, ik ben toch gegaan! kon niet meer wachten.En werkelijk je ziet toch een klein mensje.en hij/zij was echt aan het bewegen.Ook heb ik het hartje horen en zien kloppen.Kreeg echt tranen in mijn ogen.Mijn ukkie was 2.51 cm.Nu ben ik weer gerust gesteld, want je weet dat je zwanger bent maar is toch nog onwerkelijk zolang ik het niet gezien had.Iedereen nog bedankt voor jullie reacties! |
[Reageer]

wie heeft een echo gemaakt met 9 weken??

al 11,9 mm dan.
kon niet meer wachten.En werkelijk je ziet toch een klein mensje.en hij/zij was echt aan het bewegen.Ook heb ik het hartje horen en zien kloppen.Kreeg echt tranen in mijn ogen.Mijn ukkie was 2.51 cm.Nu ben ik weer gerust gesteld, want je weet dat je zwanger bent maar is toch nog onwerkelijk zolang ik het niet gezien had.