Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2007 @ 16:50 Leia ![]() | Gefeliciteerd met jullie dochter Ellen'tje! Reeds een naam gevonden? groetjes, Leia |
| 06/10/2007 @ 09:00 Leia ![]() | Hey Maggy! Bij mij klopte de chinese maankalender bij mijn zoontje, ben al benieuwd of het nu ook zal kloppen! Nu staat er dat ik een meisje zou verwachten... Groetjes Leia |
| 09/10/2007 @ 23:48 Balooke | a babyboy Hoi dames, Ik moet ook bevallen in februari 2008, normaal gezien de 10e. Wij weten het geslacht al van begin september. Het wordt een ventje. Het is meestal wel zo dat men op een echo vlugger jongetjes kan zien dan meisjes (nogal logisch ) Normaal gezien kan het geslacht via echo gezien worden vanaf je 4e maand tenzij hij/zij het liever een beetje spannend houdt en handjes tussen de beentjes houdt of de beentjes bijeenperst, navelstreng die in de weg ligt. Enfin, ik veronderstel dat jullie vol spanning uitkijken naar jullie volgende echo. Wij vonden het een héél speciaal moment toen we wisten dat we een zoontje mogen verwachten. Ik duim alvast voor jullie, Greetzzzz An |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

kan je het geslacht al zien?

)