< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Holebi-ouderschap » sperma donor gezocht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Holebi-ouderschap
sperma donor gezocht
16/09/2007 @ 19:33

hey

ik en mijn vrindin alle bij 23-24 jaar hebben een goede relatie zijn nu ongeveer zo'n 3 jaar samen en nu hebben we een kinderwens dus zijn we op zoek naar een leuke donor tussen de 20-35 jaar.in de regio limburg (belg).dus als je je geroepen voelt reageer dan gewoon

groetjes wij
Link naar deze reactie
23/09/2007 @ 14:33

Mail me maar even voor vragen en bij interesse!
Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 15:45

Donor
Hey,
Ik ben een sportieve, gezonde man van 38 jaar, gehuwd, twee kinderen, 1.80m, 78 kg, donker haar met blauwe ogen. Gezonde levenswijze en normaal gebouwd, Kom uit Oost-Vlaanderen, academisch niveau.Er is niets mooiers dan een kind op te voeden en te zien opgroeien. Het de warmte en aanvaarding geven dat het (onvoorwaardelijk) verdient.Ik vind het voornamelijk belangrijk dat het kind veel liefde krijgt en de nodige aandacht en tijd. Waar het kind de nodige stimulans mag ondervinden om zich te ontplooien en te groeien tot een gelukkig mens. Iemand die graag leeft, zijn talenten mag ontwikkelen, sociaalvaardig en op zijn eigen manier – ambitieus of creatief. Hoop dat het kindje kan opgenomen worden in een warme en stabiele familie.Wederzijds goedvoelen na een eerste vrijblijvende afspraak is belangrijk.Mocht je interesse hebben, mail gerust (Stefaan_Callewaert@hotmail.com) Groetjes,Stefaan.
Link naar deze reactie
31/10/2007 @ 13:27
Erik38

Online Status
Hallo,

Ik ben een man van 38 uit Belgisch Limburg (Maaseik) en ben gaarne bereid jullie als zaaddonor behulpzaam te zijn.

Groetjes,
Erik
Link naar deze reactie
02/12/2007 @ 14:33

hey ik ben een 28 jarige man die graag wil helpen.
je mag me mailen op atleet28@hotmail.com
groetjes
Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 21:14

afrikaanse donor gezocht
Hallo donor,

Ik ben een alleenstaande mama met een zoontje van bijna twee
en ben opzoek naar een anonieme donor...
(donker/afrikaans/getint type)
Liefst lft tssn 20-40, via zelf-inseminatie en bewijs soa-vrij)

Tot 'dra!

reggimo@gmail.com
Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 18:25
koppel

wij zoeken een donor
hallo wij zijn een lesbisch koppel en wij zouden graag via zelfinseminatie een kindje willen. En nu zijn wij opzoek naar een donor die ons daar mee wil helpen.
Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 10:46

Donor
Hoi

Ik ben een 35j man 1m78 75kg en donker blond.Wil jullie wel helpen als donor voor Z.I. Ben soa vrij. Intresse of nog vraagjes mail me gerust terug.
Mvg Bart
Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 10:50

Mailadres
Hoi,
Ik ben een 35 j man 1m78 75kg en donkerblond en wil jullie graag helpen als donor voor Z.I.Heb je nog vragen of intresse mail me gerust terug.
Mvg
Bart
Datenezaadje@hotmail.com
Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 12:25

Spermadonor aangeboden
Hoi dames

Ik ben bart een 35j man donkerblond grijze ogen .m78 75kg.Ben vrij van soa .Ook bloed en plasmagever.Manier van bevruchting en vaderrol door jou te kiezen.Heb je intresse of vragen mail me gerust.
datenezaadje@hotmail.com
Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 18:40

hallo ben bereid om te helpen
men msn is rubio-2525@hotmail.com
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 12:18

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zaaddonor
Hallo'Dame's'

ik ben 1.75 groot,sportief typ,lichte blauwe ogen.bruin haar,lichte bruine tint.
Ik ben vader van 4 knappe dochtertjes en een gezin,ik stel mij kandidaat zonder enige sexueel,of
enige andere verbindingen,om jullie kinderwens te vervullen. Regio Oost-vlaanderen .

voor meer info mail na
fb799337@skynet.be
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 01:03

donor aangeboden
Leuke getrouwde vent met 4 schatten van kinderen wil nog 1 keer dit grote feest doorgeven. Woon in het noorden van het land. Interesse reageer dan. Voorwaarde is wel dat volledig anoniem wil blijven.
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:12
christel

Online Status Bekijk profiel
donor gezocht
Hallo lieve mensen,

Ik ben opzoek naar een donor (Liefst homo/homostel)die het mij gunt om moeder te worden misschien ben jij wel degene die stiekum ook papa wil worden.
Ben jij lief,eerlijk,goed opgeleid,warm,betrouwbaar en heb je ontzettend veel humor ben je ook nog een cocktail en wil je voor meer dan 100% er voorgaan dan ben je misschien bij mij op het goede adres.

Ik zelf ben een single hetro vrouw met een kinderwens, kinderen neem je niet maar dit moet een geschenk zijn, toch?
Veder zoek ik iemand die het meest op mij karakter eigenschappen lijkt, dit is toch wel belangrijk.
Zelf ben ik een werk freak maar ik heb dit even aan de kant geschoven voor mijn droom ik vind het namelijk zeer belangrijk dat wanneer ik een kind mag krijgen dit zelf kan opvoeden en kan zien groeien,huilen,eten,lopen,praten ect. Ik haat het wanneer een kind overgelaten wordt aan het idee, mama heeft het te druk ga nu maar even naar oma en of opa. Wanneer je aan kinderen wil beginnen moet je daar de tijd voor nemen.
Natuurlijk wanneer de tijd dit toe laat ga ik weer veder met mijn zaak, dat is mijn streven een goed,eerlijk,wijs,modern,warm,liefdevolle opvoeding geven met of zonder jou.
Graag zou ik een vader voor mijn/jouw kind zien maar wanneer jij niet bekend wil worden zal dit ook niet gebeuren.
Ik weet zeker dat er genoeg mensen op deze wereld zijn die er van dromen om hun droom uit te zien komen.
Het liefst zoek ik een man met de volgende uiterlijkheden:
lang op zijn minst 1.85 cm lichte ogen, donker haar, normaal postuur en een tint. Ik zelf ben niet voor 100% nederlands mijn opa's vader is een rus en zijn moeder komt uit india aan mijn vader's kant zit fransbloed vandaar mijn wens. Maar het belangrijkste is dat jij gezond ben zowel geestelijk als lichamelijk en ook mee wil doen aan eventuele test.

Met warme groet,

aanstaande mama?
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:50

sperma donor
Ik weet hoelang de wacht lijsten zijn. Dus als iemand een donor nodig heeft mail dan maar. lesly652@live.nl
Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 16:00
Donor

hey ik wil gerust helpen je mag me mailen op rubio_2525@hotmail.com
groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]