< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » Eerste trimester screening; nekplooi etc

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
Eerste trimester screening; nekplooi etc
31/08/2008 @ 21:55
Dayita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Heb net Lilli haar update gelezen en die mooie foto's bewonderd Word ook al een grote meid hé , maar nogaltijd niet doorslapen? Je moet echt wel doodop zijn denk ik, ik vond dat de eerste 8 weken al verschrikkelijk zwaar.

Hier is alles goed. Augustus is onze eerste maand ziekehuisvrij geweest sinds haar geboorte. Voor ons een primeur dus Met Alyica gaat het super goed. Ze eet nu al een 7tal weken 120 gram patatjes en 150 gr fruitpap. 's morgens om 7.30 haar eerste fles en dan om 21 uur nog een voor ze gaat slapen. 4 voedingen dus en eigenlijk wel een fantastische slaper.

Verder begin ik morgen terug te werken. Pfff... K'heb ze zo al wel enkele keren voor een halve of een volledige dag weggedaan om mezelf wat voor te bereiden, maar nu zo ineens een hele week gaan werken gaat wel pijn doen... K'moet 's morgens dan ook nog vertrekken vooraleer Alycia wakker is dus kan ik haar zelfs neit knuffelen 's ochtends. Daarnet zijn er dus serieus wat traantjes geweest dat ik haar pas morgen rond 4 uur terug zie. Verder zie ik het helemaal zitten. Mijn klasje is helemaal ingericht en ik weet dat die kindjes mijn dag zullen doen voorbij vliegen

Hoe gaat het verder met de anderen?

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]