[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/09/2007 @ 11:23 mia | Mijn kleine spruit is juist 13.5 maand en heeft plots problemen om te slapen. Op het moment dat ik ze 's avonds in haar bed leg, is er nog niet echt iets aan de hand, dan valt ze meestal gewoon in slaap (op voorwaarde dat ik haar naar bed breng, doet mijn man dit, dan is het dikwijls ook al concert). Het probleem is als ze wakker wordt tijdens de nacht. Vroeger was ze heel vlug getroost met een knuffeltje of haar tut, maar nu wordt ze hysterisch als we nog maar aanstalten maken om de kamer te verlaten. Het enige dat dan helpt is naast haar bedje gaan zitten en haar handje vasthouden tot ze terug in slaap valt. Herkent iemand van jullie dit? Hebben jullie nuttige tips? |
[Reageer]

Slaapproblemen

Inslapen is geen enkel probleem, maar 's nachts... Dan begint ze ook hysterisch te wenen en is ze alleen stil te krijgen als we haar bij ons in bed nemen. Dit doet ze sinds een paar dagen. Ik moet wel zeggen dat ze ziek is en een verstopt neusje ed heeft. Ze heeft ook zo valse kroep en dan ben ik ook wel geruster als ze tijdens zo een aanval bij mij ligt.