< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Slaapproblemen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/09/2007 @ 11:23
mia

Mijn kleine spruit is juist 13.5 maand en heeft plots problemen om te slapen. Op het moment dat ik ze 's avonds in haar bed leg, is er nog niet echt iets aan de hand, dan valt ze meestal gewoon in slaap (op voorwaarde dat ik haar naar bed breng, doet mijn man dit, dan is het dikwijls ook al concert). Het probleem is als ze wakker wordt tijdens de nacht. Vroeger was ze heel vlug getroost met een knuffeltje of haar tut, maar nu wordt ze hysterisch als we nog maar aanstalten maken om de kamer te verlaten. Het enige dat dan helpt is naast haar bedje gaan zitten en haar handje vasthouden tot ze terug in slaap valt. Herkent iemand van jullie dit? Hebben jullie nuttige tips?
Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 12:01
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heyla,

Zoals je aan mijn banner ziet, is mijn dochter niet veel ouder. En ik heb momenteel een groot slaapgebrek Inslapen is geen enkel probleem, maar 's nachts... Dan begint ze ook hysterisch te wenen en is ze alleen stil te krijgen als we haar bij ons in bed nemen. Dit doet ze sinds een paar dagen. Ik moet wel zeggen dat ze ziek is en een verstopt neusje ed heeft. Ze heeft ook zo valse kroep en dan ben ik ook wel geruster als ze tijdens zo een aanval bij mij ligt.
Verder is ze 's morgens véél te vroeg wakker, terwijl dat vroeger nooit problemen geeft. Vandaag ben ik om half 9 mee terug in bed gekropen, want anders kom ik de dag niet door.
Ik heb wel gelezen dat ze in een sprongetje zitten. Mss dat het daar vanaf komt? Ik kan echt niets anders bedenken... En ook geen tips geven, helaas

Doei doei!!

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 12:09
Simba

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
eh het lijkt wel of het idd aan de leeftijd ligt. Mijn zoon wordt snachts wakker en gaat dan krijsen als een gek. Dit is al een aantal dagen zo.

We mogen hem af en toe niet eens aanraken en als we het niet doen dan steekt hij zijn amren uit. Hartverscheurend vind ik het. Hij is wel ook flink verkouden maar ik heb niet het idee dat dat het is. mss, tandjes mss groeipijnen? Ik weet het echt niet. Op een gegeven moment huilt hij zichzelf in slaap of valt aan de borst in slaap.
Hij slaapt bij ons en dat vinden we wel prettig.

[Laatst gewijzigd door Simba - 20/09/2007 @ 12:10] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]