< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » zoontje komt weer wakker

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
zoontje komt weer wakker
20/09/2007 @ 14:28
mama

hallo iedereen
ik heb een zoontje van 6maand en 2 weken hij slaapt al sinds een maand goed door maar nu word hij steeds al 2 dagen om 4u wakker het probleem is dat hij dan niet meteen weer slaapt ik ga heel de tijd zn tutje geven maar achter 10min is hij er weer zo tot 6 u deze morgen wat zou dit kunnen zijn tandjes heeft hij sinds vorige week al 2 zou het kunnen dat er nog op komst komen of is het een sprongtje of zo
is er een mama dat dit ook meemaakt of tips heeft want het is best vermoeiend als je weer gaat werken
Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 15:05

Ik maak hetzelfde mee en onze zoontjes hebben dezelfde leeftijd.
Hij sliep al door na ongeveer een maandje. Rons 4 maand kwam hij altijd om 3 uur wakker voor zijn tuutje en de laatste weken komt hij ongeveer elke twee uur (of korter) wakker. Gisteren 7 keer opgestaan voor tuutje te gevne. Dit lukt meestal maar ook af en teo moet hij eten eer hij weer wil slapen.

Hij tiert het ook uit telkens hij wakker word.

Hoop ook dat het vlug over gaat.
Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 19:20
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

is echt een periode hoor. hier ook zo van die periodes. is idd vermoeiend; kunnen tandjes zijn ja dat ze dan pijnscheuten krijgen. als ik hem snacht niet mer in slaap krijg krijgt hij ook nog een fles( wel maar 100 ml ofzo)

gaat echt wel terug over !!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]