< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » afvallen vòòr de zwangerschap: wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
afvallen vòòr de zwangerschap: wie nog?
19/08/2008 @ 08:34
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Wendy:
Ik had al 2 weken last van misselijkheid. En dan heel licht de hele dag door. En dan in de avond voordat ik ga slapen of middenin de nacht kwam er echt een zware golf van misselijkheid. Zo eentje waarbij ik denk ok nu moet ik een emmer hebben... Maar dan gebeurt er toch niets. (wat ik eigenlijk wel fijn vind)
Voor de rest de borsten die af en toe wat vervelend aanvoelen.

Maar dat is het eigenlijk wel Ik hoop dat het zo blijft want hier kan ik wel mee leven ahahaha
Wat voor kwaaltjes had jij Wendy?

@ Ann:
Dankjewel Ik blijf duimen voor de rest!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:01
Wendy

Online Status Stuur bericht
mimmie ik was vooral misselijk! 10 tot 12 keer per dag hing ik echt boven de wc en dat gedurende 17 weken.... dat verveelt op den duur wel hoor want ik had wel honger!!! maar ik kon echt niets verdragen, echt heeeeeel bijzonder want normaal gesproken ben ik een echte alles-eter. ik ben wel altijd gaan werken, nooit 1 dag thuis geweest, maar zelfs in de auto en op mijn werk was het rennen geblazen. verder had/heb ik last van bloedneuzen, maagzuur (vooral nu, jippie) en rusteloze benen (ook echt een verschrikking!!!). en ik hou nu veel vocht vast dus ik hoop dat het hoge gewicht daar ook mee te maken heeft. mijn voeten zijn niet normaal, ik heb GEEN enkels meer! maar verder heb ik een heerlijke zwangerschap en ik zou het niet willen ruilen!
heel veel succes (kun je nog normaal boodschappen doen??? ik had zo'n moeite met de vleesafdeling....)
x
wendy

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:43
Wendy

junior ben jij eigenlijk al bevallen? je bent overtijd toch???

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:17
ann

Voor vandaag uitgerekend, dacht ik!
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:19
Wendy

ff gespiekt op de vorige pagina: junior is nu 4 dagen overtijd. wel laten weten als je bent bevallen he!!! we zijn veel te nieuwsgierig!

mimmie verloopt alles naar wens?

Sterre, 24, 73.3kg, al 3.7kg kwijt, streefgewicht:65 (voor 1e kindje)
Toetje, 30,74,8 kg, al 2,2 kg kwijt, streefgewicht:63(voor 1e kindje)
Jokske,30,108.2, al 2.5 kwijt, streefgewicht : ooit 80
Garfield, 29, 89.8 kg, al 22 kg kwijt, streefgewicht : 80 (voor 1ste kindje)
ananas 73.5kg, streefgewicht: onder de 70 :) (voor 1e kindje)
Ann, 30, 59, al 7 kg kwijt, streefgewicht: 56 (voor 2de kindje)

ZWANGER!
Junior, 33, begingewicht 73,7kg, nu 80,2 kg(zwanger van 1ste kindje voor 21-08-08)
Wendy, 27, begingewicht 70,0 kg, nu 87,0 kg (zwanger van 1ste kindje voor 06-09-08
Snuitje, 23, begingewicht 78 kg, nu 78.2 kg (zwanger van 1ste kindje voor 13/03/2009)
Mimmie: 26, begingewicht 103.8 kg, nu 104.0 kg (zwanger van 1e kindje, voor 18/04/09)

ja hoor, ik zit inmiddels op +17... ik word nu wel zwaar hoor. mijn handen en voeten herken ik gewoon niet meer! verder voel ik me supergoed dus ik beval waarschijnlijk nog niet binnenkort. maar ja, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren zodat het gaat beginnen. ik weet niet wat ik moet voelen zeg maar. maar nu kan ik alles nog en voel ik me bijna beter dan ooit! dus het mag van mij nog wel een weekje zitten. en daarna weer snel afvallen! hahaha!

ann, hoe gaat het met jou? zijn je duiveltjes doorgekomen of zit je er nog op te wachten? moet je trouwens alweer werken of is het nog vakantie? (door het verlof ben ik alle besef van tijd kwijt... sommige mensen zijn net op vakantie en anderen zijn alweer maanden aan het werk.) de scholen zijn al wel weer begonnen toch?

snuitje gaat ie fijn?
x
wendy

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:01
ann

Hey Wendy

Tsja, die laatste kilo's is vooral vocht en gewicht van de baby zelf he. Die komt nu razendsnel bij he! En dat vocht gaat er achteraf vanzelf wel weer af (bij mij ging het wat moeizaam, maar kom, uiteindelijk lukt het wel zunne)...

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met Junior (en baby?) is!

Ondertussen zijn de weer gepasseerd. Ik hoop dat september onze maand zal worden! We zijn al 2x in ronde 2 zwanger geworden, en 1x in ronde 1, dus de statistieken staan nog aan onze kant he! Als het nu niet raak is, zal het misschien wel wat gaan wegen, maar kom, één maand met een keer he!

't Is wel raar om iedere keer zo vlot zwanger te worden, maar het dan weer te moeten afgeven. Ik hoop dat we onze portie nu toch gehad hebben zunne... Ik wil ook naar het onderste lijstje!!!! (nog maar eens... maar nu om te blijven he! )

Snuitje, Mimmie: alles ok?
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:12
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
met mij gaat het

sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]