Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 12:43 Wendy ![]() | junior ben jij eigenlijk al bevallen? je bent overtijd toch??? |
| 21/08/2008 @ 13:17 ann | Voor vandaag uitgerekend, dacht ik! |
| 25/08/2008 @ 10:01 ann | Hey Wendy Tsja, die laatste kilo's is vooral vocht en gewicht van de baby zelf he. Die komt nu razendsnel bij he! En dat vocht gaat er achteraf vanzelf wel weer af (bij mij ging het wat moeizaam, maar kom, uiteindelijk lukt het wel zunne)... Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met Junior (en baby?) is! Ondertussen zijn de weer gepasseerd. Ik hoop dat september onze maand zal worden! We zijn al 2x in ronde 2 zwanger geworden, en 1x in ronde 1, dus de statistieken staan nog aan onze kant he! Als het nu niet raak is, zal het misschien wel wat gaan wegen, maar kom, één maand met een keer he! 't Is wel raar om iedere keer zo vlot zwanger te worden, maar het dan weer te moeten afgeven. Ik hoop dat we onze portie nu toch gehad hebben zunne... Ik wil ook naar het onderste lijstje!!!! (nog maar eens... maar nu om te blijven he! ) Snuitje, Mimmie: alles ok? |
| 27/08/2008 @ 19:12 snuitje ![]() | met mij gaat het sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

afvallen vòòr de zwangerschap: wie nog?

Ik hoop dat het zo blijft want hier kan ik wel mee leven
ahahaha
weer gepasseerd. Ik hoop dat september onze maand zal worden! We zijn al 2x in ronde 2 zwanger geworden, en 1x in ronde 1, dus de statistieken staan nog aan onze kant he! Als het nu niet raak is, zal het misschien wel wat gaan wegen, maar kom, één maand met een keer he!