< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » naam toevoegen! Kan dat?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
naam toevoegen! Kan dat?
24/09/2007 @ 12:22
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi iedereen,

mijn dochtertje is geboren 4 maanden geleden en natuurlijk zijn we haar namen gaan aangeven binnen de 10 dagen. Nu heb ik een naam te weinig aangegeven en zou dat alsnog willen gaan toevoegen. Zou dat mogen? Een tweedevoornaam dus... Of zou dat veel geld kosten?

Hopelijk hoor ik iets van jullie?

An

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 17:37
mimi1701

Ik heb daar eingelijk geen idee van.

Toen ik geboren ben hebben ze maar 1 naam aangegeven en ze hebben daar niks op gezegd, maar of een tweede naam moet weet ik niet.

Sorry

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 19:03
Lieveke

Ik zou eens informeren bij je gemeente, daar zullen ze je zeker een antwoord kunnen geven.
Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 21:11

Volgens mij valt het onder "naamsverandering", en in België kost dat ongeveer 500 euro... Ik heb nu ook spijt dat ik mijn eerste zoon geen tweede naam heb gegeven. Onze tweede zoon heeft wel twee namen.

Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 13:24

Het kost inderdaad veel geld om een naamsverandering te doen.....
Ik zat met het probleem dat ik ging trouwen en onze eerste dochter had mijn naam en ik wilde dat ik en onze dochter en kindje op komst allemaal dezelfde naam hadden als papa.
het kost idd veel geld maar wij hadden gelukkig het geluk dat mijn partner onze dochter destijds niet had erkend, dus we konden nog voor haar eerste verjaardag gratis de achternaam veranderen, gelukkig net op tijd want ze was toen 11 maanden dus maar snel gedaan.
nu gaan we met de 12 wk het ongeboren vruchtje meteen laten erkennen door papa want anders krijg die anders ook mijn naam.
nu ben ik nog de enigste buitenstaander, maar een paar mnd na de bevalling gaan we trouwen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]