Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2008 @ 13:41 Kim 1975 ![]() | hey linda .. we duimen dat ook jij snel over de kwaaltjes mag komen klagen hoor !!!! Sterkte en veel succes! groetjes Kim |
| 10/05/2008 @ 14:48 Lilian33 | Sanne, ( nog over je berichtje van 4 mei). Het kan zijn dat de kleine zich met de rug naar voren heeft gedraaid en dus met de beentjes richting je organen. Dan voel je hem/haar niet of heel weinig. Ook kan ik me herinneren dat ik rond die tijd Colin veel minder voelde dan daarvoor, mmaar op de zwangerschapscursus hadden alle dames dat. Ook las ik dat toen hier op het forum ( februari mama's) Zou Kim al bevallen zijn??? Poukie hoe gaat het met de spanning ??? |
| 12/05/2008 @ 13:59 Lilian33 | poukie; heel veel "succes" morgen ! je gaat vanavond al, ik hoop dat je een beetje kan slapen, ik zal morgenvroeg aan je denken... alvast heel veel geluk met jullie kleintje !!! ![]() ![]() ![]() |
| 12/05/2008 @ 21:32 sanne ![]() | Poukie, heel veel succes morgen!!!! Laat maar snel iets weten wat het geworden is! Ik ben benieuwd! Dikke knuffel ![]() Sanne |
| 14/05/2008 @ 13:48 Lilian33 | poukie en kim proficiattttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ik ben zo blij voor jullie ! mooie dochters !!! dikke voor jullie ! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

gezocht: 30+ ers voor de 1e x zwanger

! Zodoende zet ik mijn pc niet zo veel meer op. 'k probeer de verhalen hier nog wel te volgen hoor. Nu heb ik 2 weken vakantie.
. Misschien kennen jullie me nog
Helaas duurt het zwanger worden langer dan ik dacht en hoopte. Ik hoopte hier snel terug te komen om over mijn kwaaltjes te klagen.... Nu denk ik had ik ze maar 

Rust nog maar lekker uit zoveel je kan en geniet van je kleine meisje. Ben nieuwsgierig naar je verhaal, dus we zien het wel verschijnen!