< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » kado dozen ,andere gratis baby dingen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
kado dozen ,andere gratis baby dingen
24/09/2007 @ 18:58
miss boesy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wie weet er site's voor belgie !!
want de meeste dozen zijn enkel voor nederland aan te vragen.

met babydozen,info,kadootjes ,staaltjes ?

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 19:07
v&b

deze kreeg ik bij de gyn, maar kan je ook via 't net aanvragen
http://www.derozedoos.be/

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 19:59
delphine v

ik heb es een mail gestuurd naar mustela (effe googelen voor juiste site) en heb toen 3 staaltjes gehad. beter als niets ... laatst was er een tasje bij carrefour, maar dat is intussen al voorbij . ik heb dit weekend een heel mooie doos gekregen met echt mooie, waardevolle spullen bij dreambaby, dat was naar aanleiding van geboortelijst leggen tijdens de promo-dagen. die actie liep af op 22 september dacht ik. iedere zwangere kreeg - zonder aankoopverplichting - een schouderdoekje. heb me ook ingeschreven op de site van de roze doos, maar tot nu toe kreeg ik alleen hun nieuwsbrief via mail. op de site van kind en gezin had ik de zwangerschapskalender aangevraagd, nooit ontvangen echter ... wel een aantal boekjes over kinderopvang, borstvoeding, flesvoeding etc . die krijg je trouwens ook op info-avonden in je materniteit, enfin, bij ons toch.
ben ook wel es benieuwd wat er nog meer te verkrijgen is aan staaltje of gratis spulletjes, altijd leuk om te ontvangen !!

Link naar deze reactie
24/09/2007 @ 22:23
k'tje

Mailtje sturen naar Nivea, Mustela, Weleda,... met daarin dat je x-weken zwanger bent en dat je graag staaltjes krijgt voor baby's en zwangere vrouwen. Uiteraard je adres wel vermelden! Meestal krijg je dan wel iets toegestuurd, al kan het wel even duren!
Gr
K'tje
Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 10:00
Esther en K3

http://www.mybb.nl/ Ook voor België!

Liefs Esther en de meiden
Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 10:02
Mar

Je kan de catalogus van babydump (http://www.babydump.nl) aanvragen via internet, hierbij zit een bon voor een zwangerschapsdoos. Je moet ze wel zelf afhalen in 1 van de filialen in Nederland, maar het is wel de moeite waard.
En bij babyboom (http://www.babyboom.be), die tas krijg je bij de geboorte op de materniteit en achteraf nog een tas en die moet je afhalen bij een prémaman-winkel.
Groetjes

Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 20:27
ABke

Bij carrefour kan je met een kopie van geboortedocument ook een pakje krijgen na de geboorte.
Hoe het juist in elkaar zit moet je eens horen in de winkel, maar mijn zus wist dit te vertellen)

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 16:16
Emmeke

Ik heb me net ingeschreven op de site van de roze doos. Krijg je dan de eerste doos thuisgestuurd?
Hoe krijg je de zak van babyboom thuis? Vind het nogal vervelend om dat bij de gyn te vragen.

Link naar deze reactie
26/09/2007 @ 16:28
Evi

Online Status Stuur bericht
Hallo,

De roze doos krijg je bij de geboorte, staat op je kamer als je terugkomt van de bevalling. De eerst babyboom zak krijg je normaal bij de gyne (toch bij mijn eerste zwangerschap), maar deze keer heb ik er geen gehad en ook niet achter gevraagd(zitten toch vooral reclamefolders in). Voor de volgende zakken kan je je inschrijven op de babyboom-site en deze worden naar je thuis gestuurd.

Groetjes,
Link naar deze reactie
27/09/2007 @ 10:26
ChoCho

Online Status Bekijk profiel
Heb al een 'zwangerschaps-roze-doos' gekregen deze keer. Bij de vorige had ik inderdaad op de kamer zo'n roze doos gekregen, maar nu blijkt er dus ook een zwangerschapsversie van te bestaan. Als je gewoon intekent bij rozedoos.be krijg je ze allemaal gratis thuis bezorgd, tot twee jaar. Ik denk dat we zo'n 6 dozen in totaal hebben gehad ...

Link naar deze reactie
08/10/2007 @ 21:27
miss boesy

happy mama
vandaag bij de gyneacoloog ,de doos happy mama gekregen is vande reeks van de roze doos.

er zaten foldertjes in ,een fopspeen van difrax,een klein potje billetjes zalf ,een mini beertje van robijntje ,en een geur-builtje van zwitzal.

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 17:14
miss boesy

krijg je de meeste dozen pas bij de bevalling ,of ook voordien,

toch vind ik dat de mensen in nederland meer dozen krijgen ,

wantzo kunje de kruidvat doos niet krijgen in belgie ,hoewel de kruidvat winkels hier ook zijn,...

Link naar deze reactie
08/11/2007 @ 21:54
T'ke

Ik heb een hele pak luiers van Huggies gekregen met de post 3 weken na de geboorte van Febe. Hoe het komt, is mij nog altijd een raadsel. Maarja, toch maar mooi weer geld uitgespaard

Voor de rest: de roze doos, zak van babyboom gekregen in het ziekenhuis.
En een doos van felicitas met enkele staaltjes in, er komt dan wel zo een hostess langs die een hele hoop (reclame)uitleg geeft.

groetjes

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 13:24
saartje79

Heeft iemand die happy mama-doos van de 'roze doos' gekregen in Gasthuisberg Leuven? Ik heb hier nog niets van gezien, heb binnen 3 weken wel een rondleiding met de vroedvrouwen en kan het dan eens vragen, maar zou die doos natuurlijk wel graag krijgen...

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 22:19

bij felicitas moet je niet meer gaan kijken (hebben de boeken neergelegd)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]