< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wie nog dikker geworden met mirena?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wie nog dikker geworden met mirena?
25/09/2007 @ 03:32
Rachida

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo dames,

is er nog iemand die heeft opgemerkt dat ie dikker is geworden door de mirena.
ik heb de mirena nu iets langers als 'n jaar en ik merk echt dat ik dikker ben geworden. en dit is nu niet door meer te eten. merk echt dat is sinds de plaatsing van de mirena.
ben benieuwd of hier nog iemand last van heeft.

groetjes rachida

Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 07:33
K'tje

Ben niet dikker geworden, maar krijg de laatste zwangerschapskilo's er niet af! Ben al een jaar moeite aan het doen, maar niets helpt.

[Laatst gewijzigd door K'tje - 25/09/2007 @ 07:33] - Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 12:18
Nina

Hoi,
heel herkenbaar, je verhaal. Ik ben na het plaatsen van de mirena ook dikker geworden. Mijn buik dan, de rest bleef gelijk. Toen de mirena er een maand in zat, heb ik zelf een test gedan, deze was uiteraard negatief maar ik wilde het zeker weten.
Mijn gyn ging er niet op in toen in hem er naar vroeg, elke vrouw ervaarde dat anders en ik moest dan maar van 2 kwaden het beste kiezen. Ja, daar had je wat aan.
Het bleef bij mij ook, ging neit weg. Nu heb ik de mirena weer laten verwijderen, ben benieuwd of de buik slinkt.
Groetjes, Nina
Link naar deze reactie
25/09/2007 @ 12:52
Rachida

hey nina en k'tje,

ja ik merk heel goed dat ik flinker ben geworden. bij mij is er ook bijgekomen dat ik enorm weinig zin in seks heb. ik begin er nu toch steeds meer last van te hebben. vind het vooral vervelend voor mijn man. en vooral omdat het voorheen toch anders was. ben me nu de laatste dagen aan het denken om de spiraal te laten verwijderen. alleen zou ik niet weten welke anticonceptie dan te gebruiken. de pil is niks voor mij. ben aan het denken aan de pleisters maaar ik weet niet of dat echt betrouwbaar is.

gr rachida

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]