< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » jonge toekomstige mama's hasselt???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
jonge toekomstige mama's hasselt???
24/01/2008 @ 15:47
goopybike

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij regelen altijd alles via het reisbureau. Omdat die er veel meer van kennen dan wij. En ons reisbureau houdt ook rekening met de vluchturen voor de kindjes. Zodat je niet te vroeg moet vertrekken of s'nachts vliegen,...
Voor kinderen onder de 2j moet je toch alleen de luchthaventaksen maar betalen (naar egypte was het voor kaila 24€) en het hotel was ook gratis.

Die vormingen zijn verplicht, maar ik vind het dikke zever. Eerst zagen ze hier anderhalf uur door over iets wat niet belangrijk is en dan willen ze op 30 min nog alles gezien hebben!

Om de 2 jaar is er ook altijd een provinciale dag voor de onthaalouders, waar je moet aanwezig zijn, wie weet komen we elkaar daar eens tegen...

hier slapen ze nog altijd allemaal. Ze mogen stilaan gaan wakker worden, anders heb ik het seffens weer superdruk met allemaal eten te geven!

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 16:52
Rachida

hey,

zo'n provinciale dag lijkt me dan wel leuk, dan kunnen we elkaar idd wel eens zien.
hier zijn nu nog twee kindjes, de andere zijn al weg.
tegen de tijd dat we op vakantie zijn is farouk al 2 en zindine is dan bijna 4. wat je zegt dat klopt maar dat is idd tot 2 jaar.
wij gaan een van de dagen ook eens naar 'n reisbureau.
ik ga eens aan het eten beginnen dan kunnen we optijd eten en de kids optijd naar bed.

dada

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 15:15
goopybike

Het is hier zo rustig...

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 21:24
Rachida

ja heeeeeeel rustig. waar is iedereen????
goopy, hoe is het met jouw en de kids? hier alles goed. nog alleen morgen werken en dan moet de kleine woensdag naar het ziekenhuis.
ik kijk er enorm tegenop, ik denk dat hij er wel van gaat afzien. maar ja we zien wel he.

nog 'n fijne avond.

grtz rachida

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 08:06
goopybike

Rachida, ik denk dat wij alleen voor de bladvulling moeten zorgen!

Goh, hier is het de laatste weken niks anders dan zieken. De kindjes hebben er om beurt last van. Deze nacht was het Kaila die heel de nacht overgegeven heeft, met als gevolg dat ik nu een toren was heb in te halen, doodmoe ben, ik denk zelfs dat ik het begin van een borstontsteking heb, door de vermoeidheid...
Gelukkig heb ik vandaag geen kindjes, dan kan ik hier mijn huishouden doen met de franse slag en dan ook de zetel in kruipen!

Het is nu al van begin november bezig dat de kindjes ziek zijn, en het begint nu heel zwaar door te wegen.

Vrijdag op de vergadering hebben we nog meer papierwerk erbij gekregen en vooral ivm het geven van medicatie.

Ik ga Xan eens klaarmaken voor naar de bus te gaan!

Veel succes morgen met Farouk! Hopelijk heeft hij er niet te veel last van!

Grtjs

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 07:48
Rachida

hey goopy,

hoe is het met je? en met de kids? zijn ze al wat aan de betere hand?
hier gaat alles goed. de operatie van farouk is goed verlopen, alleen heeft hij de eerste 2 dagen echt afgezien. hij kon niet slikken en huilde echt de hele dag door. was zo zielig. hij heeft er dan ook nog 'n ontsteking bijgekregen in zijn oor en keel. maar daar neemt hij nu antibiotica voor.

ik ben de laatste tijd echt zo moe, is gewoon niet te doen. ik geraak maar niet vooruit, baal er echt van. hoop dat het over is zodra het wat mooier weer is.

op dit forum is het echt stilgevallen zeg. behalve wij twee komt er niemand meer mee kletsen. ik had nog verwacht dat we wat zouden horen van kimmy, maar ze zal het waarschijnlijk wel te druk hebben.

vandaag heb ik vier kindjes waarvan een nieuwe. er is er al ene hier, maar ze is samen met zinedine piet piraat aan het kijken.de volgende twee komen om 11u en de nieuwe komt om 13u.
binnnen 'n goede twee weken krijg ik er nog 'n nieuwe bij, 'n baby van ongeveer twee maanden. ik heb dan nog een plaats vrij en er heeft er ene gisteren gebeld ze komt maandag op gesprek.
en dan ben ik ook volzet. ik was eigenlijk al volzet maar er is er ene afgevallen omdat ze op haar werk haar vrije dag niet geregeld kreeg.

ik ga hier maar eens even ontbijten, heb nog niks gegeten of gedronken.

misschien tot later vandaag.

veel liefs rachida en de bende

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 19:46
goopybike

Hey Rachida,

Ik heb juist op het januari 2008-forum gelezen dat Kimmy op 14 jan er nog een zoontje bij gekregen heeft: Chilo. Dan is ze toch nog een week overtijd gegaan...

Hoe is het nu met Farouk? Heeft ie nog ergens last van?

Hier zal ik blij zijn als de vakantie voorbij is, ik heb nu de hele week geen kindjes (alle ouders staan in het onderwijs) en vandaag hebben ze hier alledrie de toujour uitgehangen. Niet te geloven. Tiani houdt me de laatste week elke nacht wakker dat ze haar tutje wil, Kaila is 500x op een nacht wakker en ligt te brullen in haar bedje, en Xander is overdag niks mee aan te vangen.
Maar morgen gaan Xan en Kaila een nachtje bij mijn ouders slapen, in de hoop dat ik er dan al niet zo dikwijls uit moet!
Ben doodop! Kan niks meer verdragen,...

Juist wilden ze hun speelkamer niet helpen opruimen, wel, nu is ze leeg, we hebben alles in het tuinhuis gezet en de rest van de vakantie krijgen ze niks meer om mee te spelen. Er staan alleen nog 2 stoeltjes in. Da's alles, en ze vinden het nog grappig ook...

Tiani heb ik namiddag voor het eerst in haar bedje slapen gelegd en ze heeft toch een dik uurtje geslapen. Ze ligt nu nog bij ons op de kamer in de draagwieg.

Alle, ik ga nog ff van mijn ventje genieten nu ze allemaal in dromenland liggen!!!

groetjes

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 22:22
Rachida

hey goopy,

enne hoe is het met je? is de rust thuis weer teruggekeerd? hebben ze hun speelgoed weer terug verdiend?
slapen ze al weer wat beter 's nachts? hier hangt zinedine het soms ook enorm uit hoor, dan krijg ik er echt 'n punthoofd van.
ik ben ook blij dat het weer school is.
en heb je deze week weer al je kindjes terug?

op 1 en 7 maart hebben we basisvorming. is dat bij jullie ook?
want ik had het hier aan de dienst gevraagd en ze zeiden dat het voor heel limburg was.
ik heb sinds deze week m'n eerste babyke. ze is juist twee maanden, echt schattig.

ik denk dat hier voor de rest niemand meer mee komt kletsen, dat is al lang geleden dat er iemand buiten ons twee 'n berichtje heeft achtergelaten.

alle ik ga nog wat surfen op het net en dan lekker m'n nestje inkruipen.

tot spreeks groetjes en 'n fijne nachtrust

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 08:45
goopybike

Hey Rachida,

Nu zijn al mijn zieken genezen, nu loop ik hier te snotteren en te hoesten alsof ik gans mijn leven al rook! Maar het zal eens toch wel beteren hoop ik!

Nu het terug school is, heb ik van mijn kids nog weinig last. Xander speelt buiten mijn zijn vriendje tot we gaan eten en daarna is het badtijd en bedtijd.

Ik heb bijna al mijn kindjes terug, eentje had deze week ook de griep en is dus ook thuisgebleven.

Ik heb woensdag nog mijn dienstverantwoordelijke over de vloer gehad en die heeft niks gezegd van een vorming. Maar die provinciale, daar krijgen we ook altijd een overschrijvingsformulier bij, meestal om ons eten te betalen.

Gisteren heeft mijn man me onverwacht mee uit eten genomen, hij had gereserveerd in een gezellig restaurantje. En daar heeft ie me verteld dat ie een 4e kindje ooit nog wel ziet zitten. Hij had zelfs al een tekening gemaakt hoe we toch voor iedereen een eigen kamer zouden kunnen maken,... HIj had zelfs mijn ouders naar hier laten komen om op de kindjes te letten. Het was nu ook de eerste keer dat we eens onder ons tweetjes weg waren sinds Tiani haar geboorte!

Ga eens ff naar mijn bengels kijken, dada

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 10:21
Rachida

hey goopy,

verzorg je maar goed, misschien ook door dat goede weer wat is geweest. misschien heb je je jas niet aangehad of minder aan. je merkt dat mensen dan ook rapper vatbaar zijn.

wat 'n leuke verrassing van je man. dat is toch lief dat hij 'n vierde wilt. willen jullie al snel voor de 4e gaan of toch nog ff wachten? hier kwam mijn man gisteren met 'n hele grote bos mooie bloemen, ik was ook helemaal verrast.
maar goed dat we zo'n goede mannetjes hebben he
wat betreft die vorming ik zou het niet weten, de dv was hier en ik vroeg het haar en ze zei dat het voor heel limburg was. zat 1 maart in bokrijk en vrijdag 7 maart in alden biesen. moet je dat eten zelf betalen?? ik heb wel twee uitnodigingen maar geen overschrijving erbij.

ik ga me zo eens douchen en klaarmaken, heb 'n drukke agenda vanmiddag en vanavond. tot spreeks

groetjes rachida

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]