< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zijn hier meiden uit omgeving maaskant?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zijn hier meiden uit omgeving maaskant?
13/12/2007 @ 12:21
Merle

Online Status Stuur bericht
Valerieke,

Dat is wel een stuk goedkoper dan in Nederland. Ik moet 150 euro betalen, dat is dan voor 1 keer 30 minuten 2D en 1 keer 45 minuten 3D, ook wel met foto's en DVD maar toch.

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 14:29
kruimel

Online Status Bekijk profiel
ik hb in oirsbeek 100 euro betaalt. ook ongeveer drie kwartier. met dvd en fotos . maar je kan ook een kleiner paket nemen van 75 euro of een duurder dan 100

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 14:30
kruimel

ik hb in oirsbeek 100 euro betaalt. ook ongeveer drie kwartier. met dvd en fotos . maar je kan ook een kleiner paket nemen van 75 euro of een duurder dan 100

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 11:30
valerieke

amai das wel duur he? Waar ik ga dat is bij echobaby.. kijk maar eens op de site www echobaby be

Link naar deze reactie
22/12/2007 @ 11:27
kruimel

naar gyne geweest, alles in orde

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 11:28
Krisje

Online Status
Prenatale gymnastiek Bree
Hey,

Mijn naam is Krisje en ik woon in Meeuwen.
Kan iemand mij informatie geven over de prenatale gymnastiek in Bree?
Ik zou me willen inschrijven voor de groep die start begin februari.

groetjes
krisje

[Laatst gewijzigd door Krisje - 26/12/2007 @ 11:30] - Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 12:44
valerieke

Hoi hoi

Alvast voor iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar en dat alles goed mag gaan voor ons zwangeren he

Krisje, ik begin ook met de prenatale gymnastiek in februari (ook in Bree) Veel weet ik er nog niet over maar t zou 1 keer per week zijn, dinsdagavond of zaterdagvoormiddag.. en als je in februari wil starten moet je je daar wel even voor inschrijven ..
Dan zullen we elkaar daar misschien zien he?

En kruimel fijn voor je dat alles goed was bij de gyne
Ik moet morgen gaan en dan weten we ook eindelijk wat t wordt! Ben toch zoooooooooo nieuwsgierig hihi

Groetjes nog aan iedereen!!

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 11:33
Merle

Wij zijn ook serieus aan het aftellen tot ik weer op controle moet. Volgende week dinsdag is het zover en dan weten we eindelijk wat het wordt. Wel grappig hoeveel mensen daarover voorspellingen doen.

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 16:41

Hey iedereen,
ik kom hier zomaar binnenvallen, I KNOW!
Lekker meekletsen, ik woon ook in Dilsen-Stokkem dus jullie zullen mij vanaf nu hier wat vaker tegenkomen
Dada

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 20:02
Merle

Hallo Naughty...,

ik ben van Neeroeteren dus niet zo heel ver van bij u.

Spijtig dat hier verder geen enkele reactie meer komt van de toekomstige Maasland-mama's.

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 20:09
Oppie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ben hier ook al ff niet meer geweest en zag de topic terug bovenaan staan dus ff bijgelezen. Ff een update: ben 30 jaar, 25 jaar in Aldeneik gewoond en nu al 6 jaar in Geistingen. Getrouwd in Mei 2005 en een zoontje van Mei 2006. De tweede is onderweg

Intussen al 27 weken ... deze keer lijkt het zoveel sneller te gaan dan bij Niels!

Op zich gaat het goed alleen de vermoeidheid weer he en last van rug en heupen. Maar ja t is voor het goed doel he.

Krisje: weet niet of je de info al hebt voor de prenatale kine... Ik heb hem bij Niels ook gedaan en vooral veel gehad aan de ademhalingsoefeningen.
Had normaal ook in februari willen gaan maar tijdsgebrek door het werk. Hopelijk weet ik als het zover is nog hoe ik moet ademen maar daar zullen de vroedvrouwen me wel weer ff over inlichten.
Tijdens de les krijg je allerlei oefeningen voor de bekkebodemspieren, ademhalingsoefeningen en algemene info. Ik vond het vooral fijn om samen te zijn met nog andere dikke buken .

Merle: enne, weet je wat het gaat worden?
Bij ons was de gyn niet zeker dus mss weten we het 6/2 ofwel blijft het een verrassing. We zullen zien...

Welkom NaughtyByNature

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 12:24
Merle

Hallo Oppie,

Ja, zowel op de echo in Genk als bij de 2/3D-echo in Heerlen zagen ze dat het een meisje gaat worden. Fijn, van alletwee eentje.
Zaterdag gaan we terug naar Heerlen voor de 3D-pretecho. Bij ons zoontje hadden we de twee oma's meegenomen en nu mogen de twee opa's mee. Ik verheug er mij echt op.

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 19:58
Oppie

Gisteren op controle geweest. We waren er alletwee 95% van overtuigd dat het weer een jongen zou zijn maar we verwachten een dochter. Was ff schrikken omdat ons gevoel zo mis zat maar we zijn er heel blij mee. Hebben we er van elk eentje he ... een koningswens!

Ze doet het ook goed. Ongeveer 3 weken voor op schema. Met mezelf ook alles goed. Ben totnogtoe maar 3.2kg bij en daar ben ik superblij mee. Bij Niels waren het er 10.6 in totaal dus nu gaat het beter. Is ook wel nodig want ik ben nogal rond ...

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 10:34
Merle

Bij mij is het net omgekeerd. Verleden keer was ik niet veel bijgekomen en deze keer heb ik mezelf helemaal niet onder controle. Alles is trouwens anders deze keer. Verleden keer wist ik niet dat ik zwanger was. Deze keer ben ik moe, misselijk, kom ik veel bij en heb ik last van stemmingswisselingen. Raar toch hoe dat zo anders kan zijn.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 22:46
Oppie

Heb even zitten zoeken om deze topic terug te vinden. Was even nieuwsgierig of er intussen nog bevallen zijn?

Zag dat er een paar serieus overtijd zijn volgens de banners

Sam en Mieke: gefeliciteerd met jullie babietjes!

En de zwangeren: geniet ervan. Een kindje krijgen is super maar het zwanger zijn vond ik toch ook telkens een fijne ervaring. Na 2 kindjes is ons gezinneke compleet maar soms als ik een zwangere vrouw zie mis ik dat gevoel wel!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]