Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2008 @ 13:10 Tabitha | Hallo, De tijd ontbreekt me om hier nog mee te blijven schrijven. We hebben ondertussen een zeer positief verslag ontvangen, en ons positief advies is dus binnen. Op 10 juni komen we voor de jeugdrechtbank. Wie wil kan ons verhaal verder blijven volgen via onze blog: http://our-ethiopian-flower.blogspot.com/ Veel succes nog aan allen! Tabitha |
| 01/05/2008 @ 20:55 Ferkateli ![]() | Proficiat! En ook aan jullie veel succes! |
| 04/07/2008 @ 13:03 Ferkateli ![]() | He dag Sas! Fijn dat je nog even komt polsen. Ja, we staan nu inderdaad even op stop, maar nu met het slechte nieuws over de adoptiedienst Horizon die sluit (en dus alle andere diensten gaan overrompeld worden), hebben we nog een extra reden om alles wat uit te stellen. Hopelijk hebben we over een jaartje wat meer spaarcentjes en is de crisis in adoptieland deels overgewaaid. We zien wel hoe het loopt, maar een adoptiekindje komt er zowiezo, ooit! Hoe gaat het met jou en Moontje? Was er bij jullie een tweede op komst ook? Ik weet gewoonweg niet meer wie van de bv-mama's een tweede verwachtte, want dat was ineens een zwangerschaps-boom daar . Is Moontje nog steeds haar vrolijke zelve, of begint de peuterpuberteit er ook wel door te komen? Ik geef je anders mijn prive-mailadres om bij te babbelen, want hier kom ik eigenlijk nog maar weinig... : ktienk@gmail.com Liefs, Katinka |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

startschot gegeven voor adoptie
). Ben wel benieuwd naar de reacties, die gaan niet allemaal even positief zijn, vooral bezorgd en bemoeizuchtig, en daar kan ik niet goed tegen 

. Is Moontje nog steeds haar vrolijke zelve, of begint de peuterpuberteit er ook wel door te komen?
.Ik was ook even nieuwsgierig naar hoe het ging met de adoptie, wat een domper voor jullie. Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel goedkomt.