Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/09/2008 @ 17:51 M'tje ![]() |
| 05/09/2008 @ 10:40 Whiterose ![]() | Neee Ik ben nog niet bevallen! Gaaaaaaaaaaaaaaaaapppp hahahaha Word dadelijk gestript hopelijk gaat het wat uithalen dat wachten is maar niks! |
| 06/09/2008 @ 13:00 Nishna | Whiterose..Ik dacht je ligt allang met die kleine in je armen..Hij wilt gewoon in je buikie blijven hij vind het wel goed zoo..Nou ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt..Trouwens als ze strippen hoelang duurt dat ongeveer..? xxx Nishna |
| 06/09/2008 @ 13:24 SMDJ ![]() | hey iedereeen m'tje hier was vorige vrijdag geen opening ze en de gyn heeft niks gevraagd over strippen dus ja whiterose wat jammer dat je nog steeds niet bent bevallen he ![]() |
| Gisteren @ 15:48 M_amarins ![]() | Whiterose, wat fijn dat je gewoon thuis mag bevallen. Ik hoop dat het strippen van morgenavond gaat helpen! |
| Gisteren @ 17:33 Nishna | Whiterose..Die kleine van jou vind het echt prettig in je buikie..Snap wel dat je er nu doorheen begint te raken..gelukkig mag je thuis bevallen en hopelijk wordt je niet ingeleid..Ik zal duimen dat het snel begint!!!En je je kleine man in je armen kan vasthouden..! ![]() xxx Nishna |
| Gisteren @ 17:37 Nishna | Mamarins..wat vervelend..doe rustig aan en ja je kan niet meer doen dan afwachten..heb je al wel de verloskundige gecontact? Nou meid heel veel beterschap misschien is het ook een griepje..Maar ja je slijmprop verliezen is wel iets anders dan een griepje..Ik zou zeggen doe het rustig aan!!! xxx Nishna |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

jonge meiden die gaan voor zomerbaby?

Verder was alles goed en lag hij al met zijn hoofdje naar beneden.