< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » jonge meiden die gaan voor zomerbaby?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
jonge meiden die gaan voor zomerbaby?
04/09/2008 @ 17:51
M'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Snuitje, hier een duidelijke uitleg via een linkje:

http://www.medicinfo.nl/d_strippen

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:35
Nishna

hey meiden

Alles goed met jullie..? Met mij gaat het wel heb enorm lat van me rug maar ja..Ben vandaag naar de verloskundige geweest en wat blijkt mijn ventje groeit een week vooruit..Dus ik ben eigenlijk 30 weken en een paar dagen zwanger..Ik mag 22 sept een echo laten maken en dan gaan ze kijken hoever ik precies ben wat ze wel zei is dat het niet hoeft dat ik eerder beval omdat ik een week vooruit loop..Ben wel blij dat ik nog een echo mag maken.. Verder was alles goed en lag hij al met zijn hoofdje naar beneden.

Whiterose..Alles goed meid..?Ik denk dat je al bevallen bent..Laat het ons weten..

SMDJ..Gaat het met jou ook goed..Je bent ook niet meer zovaak op de site hé??

M'tje..Alles goed met je..en met Skadi? Hoe was het de 1ste keer consultatie bur. ??

Snuitje..Mooi dat alles goed is met die kleine..!Ben echt blij voor je

Nou meiden ik ga er weer vandoor..Ik spreek jullie snel..

xxx Nishna

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:40
Whiterose

Neee Ik ben nog niet bevallen!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaapppp hahahaha

Word dadelijk gestript hopelijk gaat het wat uithalen dat wachten is maar niks!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:30
M_amarins

Succes ermee Whiterose !

Nishna, jammer dat je last van je rug hebt meid...
Maar een extra echo, das altijd mooi. En als je een weekje voorloopt, dat alleen maar fijn. Komt de datum ook dichterbij

Snuitje, fijn dat het goed gaat meid !!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 11:31
Whiterose

strippen is gedaan,was best pijnlijk eigenlijk!
Daarna controles in ziekenhuis gehad voor zwangerschapvergifteging en etc,omdat mijn bloedruk erg hoog was.
Alles was goed,zondag weer even alles cheaken,en mag dit weekend dus ook niet thuis bevallen tot dat k zondag weer groenligt krijg...
Zal je maar net zien dat strippen effect heb en dat k ga bevallen van het weekend ;-) haha! maja dan vind k het jammer dat k niet mijn eigen verloskundige heb,maar ja dan ben k er wel vanaf.
Al voelt het nog niet anders sinds ik gestript ben haha..
De nacht ben k doorgekomen,
en nee hoor helaas nog geen enkele wee,pff balen zeg inmiddels al 4 dagen overtijd,en weinig tekeken op een naderende bevalling.
Morgen weer naar ziekenhuis voor ctg & bloedonderzoeken enzo,

NOu fijn weekend!!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 13:00
Nishna

Whiterose..Ik dacht je ligt allang met die kleine in je armen..Hij wilt gewoon in je buikie blijven hij vind het wel goed zoo..Nou ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt..Trouwens als ze strippen hoelang duurt dat ongeveer..?

xxx Nishna
Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 13:24
SMDJ

hey iedereeen

m'tje hier was vorige vrijdag geen opening ze en de gyn heeft niks gevraagd over strippen dus ja

whiterose wat jammer dat je nog steeds niet bent bevallen he

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:24
M_amarins

Nou, ik ben waarschijnlijk mijn slijmprop verloren.
Moest vanmorgen ook flink overgeven en de grote boodschap is nu ook niet bepaald stevig te noemen.
Heb behoorlijk last van mijn hele buik.

Dus ik w8 rustig af wat er nu gaat gebeuren.
Vind het wel spannend !!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:46
Whiterose

Mag gelukkig weer thuisbevallen,alles is goed gegaan vanmorgen weer aan de monitor gelegen en alles even gecheakt,bloedruk is gezakt.
5 dagen overtijd inmiddels,word steeds zwaarder en zit er nu beetje doorheen hoop zo normaal thuis te bevallen ipv inleiden dadelijk,morgen word k eind van de dag weer gestript,hopelijk gaat dat wel effect hebben...

Mamarins hopelijk beval je snel ;-),Wel lekker hoor als je niet overtijd zal gaan en lekker op tijd gaat bevallen!

de rest van de meiden,allemaal succes met de laatstje weekjes he,

en Mtje,ALles goed met je kleine meid en het moederschap??

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:48
M_amarins

Whiterose, wat fijn dat je gewoon thuis mag bevallen.
Ik hoop dat het strippen van morgenavond gaat helpen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:33
Nishna

Whiterose..Die kleine van jou vind het echt prettig in je buikie..Snap wel dat je er nu doorheen begint te raken..gelukkig mag je thuis bevallen en hopelijk wordt je niet ingeleid..Ik zal duimen dat het snel begint!!!En je je kleine man in je armen kan vasthouden..!

xxx Nishna
Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:37
Nishna

Mamarins..wat vervelend..doe rustig aan en ja je kan niet meer doen dan afwachten..heb je al wel de verloskundige gecontact? Nou meid heel veel beterschap misschien is het ook een griepje..Maar ja je slijmprop verliezen is wel iets anders dan een griepje..Ik zou zeggen doe het rustig aan!!!

xxx Nishna
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]