< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Hallo Merksem !!!!!!!!!!!!!!!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Hallo Merksem !!!!!!!!!!!!!!!!
27/09/2007 @ 12:43
Nancy

Hello,

Zijn er vrouwen in Merksem die net als ik zwanger willen worden of zijn?
Wie heeft er ervaring met Dokter Swaegers?

Groetjes en tot gauw.
Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 17:37
wendy

hey nancy,

ik ben van schoten (bijna merksem, achter bouckenborgpark).

Ik weet niet zelf of dr. Swaegers goed is. ze zit in het Jan Palfijn. Bij haar zit ook Dr Lammens (mijn eerste gynecoloog, maar zelf reeds zwanger). Een kennis van mij heeft dr. swaegers en is er heel tevreden over.

Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar Dr. Slangen. Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben.

eerst wilde ik geen mannen aan mijn lijf, maar toch ik wil niemand anders meer.

hij is ook de hoofd van de gynecologen. dat zegt natuurlijk ook wel wat. Dankzij hem zijn mijn voorweeën gestopt. ik was 27 weken zwanger
Hij kwam elke dag langs op de kamer in het ziekenhuis, zelfs al was het nog na 22.00u.

veel succes
wendy
Link naar deze reactie
30/09/2007 @ 07:54
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel
Piepz,

Ik woon in Merksem en zit nu in mijn 8ste maand zwangerschap. Over die dokter kan ik je echter niet verder helpen, aangezien mijn gyn dokter Verheugen uit Klina is.

Groetjes

Link naar deze reactie
30/09/2007 @ 20:48
heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
ik woon ook in Merksem en heb Dr. Swaegers als gyn.
Ik ben er heel tevreden over.
Ik heb nu wel nog niemand anders gehad dus weet niet of er beter of slechter zijn, maar ik voel me goed bij haar dus ben ik bij haar gebleven.
Als je iets wil weten, shoot away!
Grtz

Link naar deze reactie
09/10/2007 @ 12:49
wendy

Online Status Stuur bericht
hey iedereen,

wat is het hier stilletjes.
hoe gaat het met de zwangere dames van merskem en omstreken?

ben benieuwd hoe jullie zwangerschappen verlopen.
Groeien de kindjes goed?
hoe ver zijn jullie?

heb wel zin om eens te babbelen over vanalles.

volgens mijn vriend slagen stillaan mijn hormonen serieus op hol. hihi. mag wel he.

mijn zwangerschap verloopt nog steeds niet goed. nog steeds elke ochtend ziek en heb al vanaf 27 weken opening. neem op het moment nog weeën remmers in. en dan die stomme nierinfectie er nog bij. maar met het kindje verloopt alles prima. dat is het voornaamste he. we zijn nu 29 weken ver en het weegt 1.160 en meet 37 cm. dus ruim boven het gemiddelde.

hopelijk tot snel,
groetjes
wendy

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 18:38
herfstmeisje

piepz,

hier verloopt alles vrij ok,
alleen de laatste week zijn mijn mijn handen en vingers nogal gezwollen, soms doet dat echt pijn en werken ze niet goed mee.
ook continue dorst en heel vermoeid, en veel rugpijn (heb een beetje de pech dat ik artrose heb in m'n onderrug, dat doet zoiezo al regelmatig pijn, maar met mijn zwangerschap heb ik er nog veel meer last van)

2 weken geleden was ik 32 weken en ons dochtertje woog toen +- 1982 gram en was +- 42cm. morgen moet ik terug op consultatie, en ben echt benieuwd...

mijn koffer is ondertussen trouwens gepakt en ik ben bijna klaar met de suikerbonen, nog 40 van de +- 200 afwerken (grote familie) en nog een mand zien te vinden.

groetjes,
Dominique en M. A.

Link naar deze reactie
10/10/2007 @ 19:06
wendy

hey herfstmeisje,

wel leuk he om met die suikerbonen bezig te zijn. Waar ben jij ze gaan halen?

wij zijn onze mand (boot) gaan kopen in de doopsuikerwinkel aan de carrefour. we hebben hem gekocht. omdat we hem het jaar nadien kunnen gebruiken voor onze trouw. daar was hij ook het goedkoopst want amai ze durven nogal doorvragen. dezelfde boot in de ava kwam om 120 euro. en nu 80 euro. wel een verschil. onze suikerbonen komen van de Macro. en de zakjes,... komen van ava, macro en de doopsuikerwinkel.

mijn suikerbonen zijn ook klaar. ben er maar super vroeg aan begonnen wegens veel kans op vroeggeboorte. en ik wil mijn ventje niet voor alles laten opdraaien.

zelf de kleertjes van het kindje liggen al klaar. enkel voor mezelf nog.

zaterdag komen ze bellepainting doen op mijn buik. daar nemen we dan foto's van en maken we onze geboortekaartjes. hoop dat het mooi gaat worden.

groetjes
wendy

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 08:47
Nancy

Hallo,

Hier nog steeds niet zwanger denk ik.
Heb morgen mijn NOD maar niets wijst in de richting dat ik zwanger zou zijn.
Geen kwaaltjes + mijn temperatuur is terug gezakt, dus... hop naar de volgende maand.
Hoop dat het dan echt wel lukt, zou graag volgende zomermaanden thuis zijn.

Wat leuk dat er zijn die bijna op bevallen staan?
Bevallen jullie allemaal in Jan Palfijn, en welke gyn?

Tof dat jullie suikerbonen klaar staan, wij zouden die van ons ook zelf willen maken, hebben dat vorige keer ook gedaan, en het is echt stukken goedkoper.

Groetjes,
Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 10:53
wendy

hey nancy,

ik beval in het jan palfijn ziekenhuis.
eerst had ik dokter lammens maar mits zij zelf in verwachting is ben ik doorverwezen naar Dr. slangen.

hij is de hoofdarts van de gynecologen. en echt waar ik wilde eerst geen mannelijke gynecoloog. maar nu zeg ik alleen maar hij is super. zijn omgang, humor, kan je direct gerust stellen. echt een hele goede arts.

ik kan hem alleen maar aanraden. toen ik een paar weken geleden werd opgenomen, kwam hij zelfs om drie u s'nachts nog eens zien hoe het met me ging. chapeau vond ik dat.

ik zal mee duimen dat je vlug zwanger bent. ik hoop echt dat het volgende maand zo ver is. ik wilde ook zo snel mogelijk een kindje en als het die maand niet lukte was ik echt triest. maar we zijn daarna een weekje op vakantie geweest naar de zee. en het resultaat van die vakantie was een hele ontspannen meid terug.

veel succes
wendy

Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 12:38
Nancy

Bedankt Wendy voor je reactie.

Ik ken dr Slangen ook wel. Ben van mijn dochtertje bevallen bij hem en ik vond hem idd ook super toen.
Maar nu had ik zoiets van (ben ondertussen ook al 35) liever een vrouw.
Maar misschien moet ik die gedachte wel opzij zetten en idd terug naar Dr Slangen gaan.
Ik ga straks bellen om een afspraak te maken, gewoon voor onderzoek om te zien of er misschien iets anders is waardoor het niet lukt.
De vorige keren was ik immers direct zwanger en zijn nu toch al bezig van februari.
Ik laat je nog iets weten wanneer ik kan komen.

Groetjes
Link naar deze reactie
11/10/2007 @ 17:07
herfstmeisje

Piepz =)

@ Nancy : nee ik ga bevallen in het Klina in Brasschaat. Toen we wisten dat ik zwanger was - ik had geen gyneacoloog - hebben we zowel naar Palfijn als Klina (daar is mijn petekindje geboren) gebeld, voor te zien wanneer we een afspraak konden krijgen, en in Klina was dat toch een goeie 2 weken eerder. Achteraf ben ik daar wel heel blij om, want ik voel me in Klina veel meer op mijn gemak als in Palfijn, veel meer zonlicht enzo. + nog een bijkomende handigheid is dat ik dan niet ineens de voltallige familie in mijn kamer heb staan. Die wonen namelijk bijna allemaal in Merksem, toen mijn mama van mijn broer bevallen is (in Palfijn) zat ze met 24 man tegelijk op haar kamer, en dat was 19 jaar geleden - de familie is ondertussen minstens verdubbeld!

@ Wendy : wij zijn onze suikerbonen en de doosjes en lint enzo in de Ava gaan kopen, de mand hebben we nog niet (wat wel eens tijd wordt!)
Dat is een heel leuk idee voor de geboortekaartjes =) Ik heb de mijn ook zelf gemaakt, ik heb een mooie tekening van een vlinder gemaakt, en die ingescand. Dan heb ik de kaartjes met tekst afgedrukt en daarna nog eens een hoop vlindertjes afgedrukt, en op elk kaartje 1 geplakt met zo van die witte vierkantjes voor 3dkaartjes te maken, dan nog voelsprietjes bijgetekend en versierd met een beetje glitter. Het resultaat mag er best zijn!

Vandaag moest ik weer naar de gyn, en het was best schrikken! 2 weken geleden woog ons meisje +- 1982 gram (op 32weken) en vandaag tussen de 2300 en 2900 (op 34 weken). ze gaat dus blijkbaar aan de grote kant zijn, de dokter zei dat dat kwam omdat ik zelf ook zwaarder bne (ben tijdens mijn zwangerschap al 24 kilo bijgekomen, waarvan 4 kilo de afgelopen 2 weken - wsl ook wel omdat ik nu ontzettend last heb van opgezwollen handen, viongers, voeten, benen, zelfs mijn gezicht wat)
+ ik moet blijkbaar ook opletten voor zwangerschapsvergiftiging.. ze hebben mijn bloed gecontroleerd en alles is perfect, ook mijn bloeddruk is perfect, maar ik heb er volgens hen veel symptomen van, dus dat kan altijd nog opkomen... duimen dus.

hoe gaat het met de rest ?

groetjes, Dominique & M. A.

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 13:17
Nancy

hey wendy

nog niet bevallen??
ben maandag bij dr slangen geweest.
was er op het goede moment zei hij, net op dag 13.
heb dan bloed laten prikken en mocht gisteren bellen.
hij had nog nooit zo'n goede bloedwaarde gezien net voor een eisprong.
dus hebben we goe ons huiswerk gemaakt.
9 januari is mijn NOD, ben benieuwd.
in ieder geval veel succes met je bevalling, mocht dat nog niet gebeurt zijn.

groetjes

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 11:46
Nancy

Hallo

Hoe zit het met de dames uit Merksem?
Allemaal ondertussen bevallen?
Zls er nieuwe mama's zijn, welkom !!!
Ik heb vorige week curretage ondergaan, babytje zat dood op 8 weken.
Was vorige week 11 weken, zat dus al 3 weken dood in mijn buik.
Vrijdag mag ik weer bellen met Dr Slangen om te horen of we terug groen licht krijgen.
We hopen het zo.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]