< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's regio Dendermonde

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's regio Dendermonde
12/07/2008 @ 22:51
Cynthiaken

Online Status Bekijk profiel
Oei Mieke maar 1tje bwaja waarom niet dan kun je hem/haar dubbel en dik verwennen hé hihi

Hier vandaag dagje gent gedaan.. lekker gaan shoppen (eigelijk ni te veel gekocht nu.. kvond zo mijn zin niet!) en gaan eten op een overdekt terrasje.. vond het niet zo goed eigelijk hihi... door afwasmachine kun je nog zo plekken hebben he.. awel mijn glas en mes hong er vol van! en ja dan denk je van dat is hier niet proper.. mja ze hebben dan ook lekker GEEN fooi gekrege hihi en ja.. ondanks we op terras zaten was er dus geen rookverbod maar door die wind ging van ne mens zijne rook alles naar ons.. lekker hoor! och ja

hoe zit da hier nog met de andere dendermondenaars e?? ja da's omda ik thuis zit da ik hier elke dag 10 keer kan kome e tzal veel minder zijn binne 3 weken

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 23:51
Mieke

Hehe, hier hetzelfde zenne, de komende twee maand heb ik tijd met hopen en zit ik regelmatig hier op de website.
Hier was het vandaag een verjaardagsfeestje en is nogal laat uitgelopen. Maar kom, misschien dak nu is ne keer ne nacht kan doorslapen want daar heb ik de laatste tijd echt problemen mee, ik slaap bijna ni meer. En dan overdag erbij lopen als een zombie natuurlijk he

Anyway, kga ook nog effe verder kijken wat er hier nog bij te lezen valt en dan zoek ik m'n beddeke op zenne. Tot morgen!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 05:29
Cynthiaken

Jaja hier weer een vroege vogel!

Maar het is hetzelfde uur als gisteren dus mss komt er eindelijk een beetje structuur in haar voedingen.. hopelijk

Ja Mieke ik had dat ook zo erg ze.. niet kunnen slapen en ommenduur sliep ik overdags, dan wou ik me maar een uurtje of 2 neerleggen maarja eens je slaapt hihi had daar wel sjans mee.. ik had om half 2 gedaan met werken en dan kon ik wat rusten tot een uur of 5 en dan snel wat ineenflanse vo tventje e hihi

oh ik ben gisteren ook naar een verjaardag geweest.. ma ni zo'n feestje => een patéke en derachter hebben we eten laten komen van de cardis.. (was eigelijk weer ni goe wat ben ik toch kieskeurig), eigelijk is het allemaal veel lekkerder en beter als je het zelf maakt!! maar nu met tverlof profiteren wij altijd is extra goe, we gaan toch ni op verlof dus gaan we veel gaan eten enzo

kheb dan gisteren ook zo misselijk geweest en zitten overgeven... ik denk dak wat te veel hoestsiroop enzo genomen had.. 2 tot 3 keer stond er op terwijl ik dat nam elke keer als ons meisje at.. dus 6 keer zeker per dag!! och ja tis er is allemaal uit e en goed voor de lijn!! haha nee nee ik ga ni anorexiaachtig beginne

swat vandaag gaak toch is naar de dokter aangezien het al van vorige week maandag is en het toch precies niet helpt door mijn eigen doktersadvies hihi

Vandaag en morgen toch redelijk goed weertjes!! Oef, tis ma vo efkes ma da's teke da we er dubbel en dik moete van genieten ..

De nacht van woensdag op donderdag moeten we naar zaventem want mijn ouders komen dan terug.. normaal ga ik alleen maar omdat het nu snachts is gaat mijne man en Eliseke maar mee zelle want brr, en als er dan vertraging is, kan ik der alleen wachten nee nee niets voor mij .. ze kan zij toch ook wat slapen in hare maxi cosi e... alé we zullen wel nog zien zeker.. tkan zijn dak toch alleen ga.. kweet het nog ni, en mijne man laten gaan.. mja kvind dat zo ambetant dan.. kwil mijn ouders dan wel zelf terug verwelkomen hier

Cynthia & Elise

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:09
Mieke

Goeiemorgen!!! Gisteren alweer een verjaardagsfeestje Deze keer van een collega. Is redelijk laat uitgelopen dus ik had verwacht deze nacht is goe te kunnen door slapen. Ja wat dachte... niet dus
Ma kom, ondertussen alweer op, voel me behoorlijk vandaag dus ik denk dak mij sebiet onder de douche ga smijten en dan is effe tot op de markt ga me onze hond.

Das normaal da je je ouders zelf wil gaan afhalen he Je kan Eliseke gewoon meenemen. Daarvan is een babytje normaal heel gemakkelijk. Gewoon de maxi cosi in de auto en die slaapt wel hoor Denk ik toch

Ma goe, zolang het mooi weer is moeten we er idd van genieten dus ik ga mij klaar maken en is naar de markt.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:48
Cynthiaken

Hey Mieke

en veel volk op de markt?? wij zijn niet geweest.. kwas wel wat moetjes vandaag al een ganse dag in bedje verbleven.. pff een verloren dag dus maar mss beter is zo want ze is vandaag heel onrustig! Als haar schommeltje afstaat dan boenk de oogjes open en begint ze te neuten en te wenen.. ochja die krampjes e.. plus nog altijd ziekjes dusja kwart voor acht vanavond naar dr woods..

Amai amai goe gevierd dus dit weekendje ge hebt gelijk zelle

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 18:44
Mieke

Ben uiteindelijk ni geweest naar de markt zenne Heb zitten rondbellen voor kinderopvang als ik na mijn bevalling terug moet gaan werken. Da was ook ni simpel zenne. De meeste plaatsen maar pas vanaf eind 2009 begin 2010
Ik heb nu wel al een onthaalmoeder gevonden en daar hebben we een plaatsje. Morgen moeten we nog één bezoeken en dan hak ik de knoop door. Best rap bij zijn he als er zo weinig plaats is. Maar ik laat dan nog wel weten hoe het is geweest

Nu ben ik weg gaan trainen met onze hond.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 18:59
Cynthiaken

Oei haha, bwaja volgende week e ja tis echt moeilijk he kinderopvang!! trouwens.. langs welke weg zoek je?? kind en gezin?? Want mijn zus zoekt er ook nog 1, alé ze heeft iemand mor ze is daar ni content over dusja... ma haar kindje gaat in maart na tschool dus tis ni vo lang da ze nog moet zoeke ma ze moet echt veranderen want ze wordt er ziek van van die onthaalmoeder ochja

alé veel plezier op de training wij gaan na tverlof na de meirdam gon fitnessen want de kilo's moete er echt wel af ze amai!!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:20
Mieke

Wij hebben via Reddie Teddy gezocht en die hadden er nog een tweetal die in de periode da wij iemand nodig hadden dus direct gaan zien he. Vandaag in Baasrode geweest en die stond mij wel aan. Morgen nog is naar Denderbelle omdat dat voor ons ook heel erg dicht is. En dan hakken we de knoop door. Die van Baasrode heeft ons wel al gegarandeerd dat ze die plaats voor ons ging openhouden tot een bepaalde datum en als we voor da moment niks laten weten, gaat de plaats weer open.

We zijn vandaag ook bij een onthaalvader gaan kijken, maar jonges toch... liever nie zenne Veels te weinig ruimte en ni eens nen hof aan. Als hij met de kinderen buiten wil, moet hij naar een speelpleintje in de buurt En hij persoonlijk stond mij ook ni echt aan.
Da moet echt wel klikken he, vinde ni? En met die van Baasrode was da wel zo. Het is alleszins ni simpel

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:03
Mama!!!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anouk gaat ook bij onthaalmoeder via Reddy Teddy
Ze gaat in Lebbeke in de lange breestraat
Ook wel een goeie

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:26
Cynthiaken

Goh tkan zijn die in Denderbelle dat ik daar ook bijgeweest ben!! Die houdt een kindje bij met het syndroom van ... echt wel erg om dat te zien.. kwas toen zwanger en kwas toch wel eventjes aangeslagen.. voor de rest een mooi huis enzo ma kvond de mensen zelf ja kweet het niet.. alé als het dezelfde zijn hé! De vrouw wilt het kindje pas vanaf 8 uur en twoensdagsmiddags doet ze het ook ni.. alé benieuwd of het dezelfde was!!

Ja een onthaalvader is toch ook nog altijd iets anders he.. Als ze wat ouder zijn ok, ma zo een baby'tje vind ik ja.. vrouwen hebben daar meer gevoel voor

Kwas toen ook bij iemand gaan zien en twas goe voor haar ma ik ging dan nog beslissen.. en ja uiteindelijk omdat er eigelijk niemand meer was (via k&g) had ik besloten dat het goed was maar 2 dagen nadien had ze geen plaats meer!!! Eigelijk was ik wel blij want de kindjes moesten zo in een HEEL klein verandatje (echt precies een gevangenis!) en ze mochten niet binnen want haar kot mocht ni overhoop liggen en si en la... swat ben ik content da ze geen plek meer had

Ale veel succes nog he Mieke met je zoektocht

Hey Mama alles goed??

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 15:31
Mieke

Cynthiaken, die van Denderbelle was idd dezelfde! En ze stond mij ook ni echt aan zenne eerlijk gezegd. Ik was blij dat ik er buiten was, want echt fris rook dat daar ni binnen. Ons keuze ligt vast zenne.
Ik moet juist donderdag nog is langsgaan bij twee creches, maar denk dat we het op die ene onthaalmoeder zullen houden.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 22:00
Cynthiaken

Goh ja ik dacht het wel al zelle.. kdenk niet da die nog iemand ga vinden tenzij de ouders echt genoodzaakt zijn omdat ze geen andere onthaalouder vinden

En meestal de eerste dat je goed vind is de beste vind ik, had bij ons onthaalouders (da zijn er twee dat in 1 woning dat doen) direct een supergevoel!! alhoewel ja, je hebt wel het gevoel: moet ik mijn kleintje hier achterlaten zodat ik ga werken.. en ook zo van die gaan mijn kindje grotendeels opvoeden hé!!

Alé gebt toch sjans da ge een goeie hebt gevonden ze!!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 09:41
Mama!!!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja hoor ,alles goed hier
Ben volop aan het aftellen naar men vakantie
Vrijdag is men laatste dagje
en dan eindelijk 2 weken rust !

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:19
Cynthiaken

Gisteren gingen wij iets gaan eten op de grote markt in 'Den Ooievaar'..

Het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk, maar door de trappen was het moeilijk met ons Eliseke daar binnen te gaan.. Eten besteld.. ons meisje moest ververst worden... ik vroeg of er een voorziening was.. nee.. ok wat nu?? Geen hulp.. dus heb ik me daar ergens gezet in haar draagmand (aan de keuken), was er wel klein ze!) want de wc's waren boven en met veel trappen dusja.. had eerst gevraagd of het goed was dat ik gauw haar ging verversen daar.. geen reactie dus ik begin... ineens zo een ober met een brilletje (de grootste nerd dak ooit em gezien peisek) stampt mij daar opzij: "ik moet brood snijden en het is hier niet echt hygiënisch hé!' op een onbeschofte manier! Wesley voelde hem dan al zo ambetant en wou dat ik me haastte.. maar heb dan gezegd: "ja dan moeten ze maar zien dat er hier iets is!".. Swat haar snel ververst, dus niet zo goed eigelijk, had haar broek zelfs niet kunnen aandoen zo erg was die ober mij aan het afjagen! En toen dacht ik: die heeft zeker nog nooit geen .. gezien.. vuile pedofiel!.. wij terug aan de tafel, mijn goesting was echt over hé en dan dacht ik zo van als die zo is, waarom zouden ze dan ni spuwen ofzo in mijn eten (ja dan heb ik het zeker zitten he!) swat.. hebben we gegeten enzo.. maar het lag echt op mijn maag hé!

NOOIT ga ik daar meer!!!!!!!! Het was mss wel lekker maar de bediening een dikke 0!

Tis maar dat jullie het weten hoe onbeschoft ze daar zijn!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:11
Mieke

Goed om weten dat we daar dus niet moeten gaan met 'n klein kindje

Vandaag terug naar de gyn geweest. Alles was blijkbaar nog altijd in orde Ons prutske is nu ongeveer 4 cm en het was fijn aan het bewegen in m'n buik. Het was nog net iets te klein om de nekplooimeting te doen, daarom moeten we volgende week nog een keertje terug.

Alles goed hier voor de rest?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:45
Cynthiaken

Hey Mieke

Spannend!! alé goed dat alles in orde was want tzijn toch altijd bange momenten in begin (vond ik)

Hier vandaag terug gaan werken eerste dagje.. wat miste ik haar zo amai!! mja tmoet er 1 keer van komen hé..

Groetjes en laat zeker volgende week ietske weten hé

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]