[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2007 @ 20:25 Baukje ![]() | Misschien is er een homeopatisch middeltje voor! sorry ik hoor hier niet echt thuis maar las het en heb er zelf gelukkig alleen 's morgens last van. |
| 02/10/2007 @ 12:08 Merle ![]() | Heel erg bedankt voor de tip Bauke. Maar ik heb nog een vraagje, kan je homeopatische geneesmiddelen gewoon bij de apotheek kopen? |
| 02/10/2007 @ 12:53 onbekend | Hallo, Ik ben ook zwanger en uitgeteld voor mei 2008. Ik heb hetzelfde probleem als jij? Ik heb nu een spay voor zowel neus als keel. Ik denk dat de naam LOCABIOTAL is. Dit heeft de huisarts voorgeschreven en kan géén kwaad voor zwangere vrouwen. Ik kan mijn naam hier nog niet bekend maken want moet de familie nog inlichten na mijn onderzoek van 08/10/2007. Groetjes |
| 02/10/2007 @ 16:34 Baukje ![]() | De meeste drogisterijen hebben ook homeopatische neussprays.(tenminste hier in Ned) Anders inderdaad ff naar de huisarts of apotheek. |
| 03/10/2007 @ 08:52 Jenny ![]() | Bij de apotheker hebben ze een neusspray op basis van zeezout en die heet O'Air. Die mag ik van onze huisarts gebruiken als ie weer eens verstopt zit. Groetjes, Jenny |
| 03/10/2007 @ 09:42 Merle ![]() | Dank jullie voor de tips, straks ga ik onmiddellijk naar de apotheek. |
| 13/04/2008 @ 09:20 Debbie | neusspray Ook ik ben zwanger en gebruik al heel lang neusspray (otrivin voor kinderen van 2 tot 6 jaar) Ik kan echt niet zonder anders slaap ik niet, heb ook al vanalles geprobeerd homeopatisch zelfs een keer van de dokter waarvan mijn neus ook niet los ging, dus ga maar door met otrivin voor kinderen anders weet ik het echt niet. (uien helpen ook niet) groetjes Debbie ![]() |
[Reageer]

Verstopte neus