< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » zwanger voor eind mei

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
zwanger voor eind mei
18/08/2008 @ 08:28
gemini80

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

O ojee toch.Kunnen ze dat zo jong al krijgen.Wat zielig zeg.Heeft ze dan niet hele erge jeuk.Kan me herrinneren van mezelf dat ik er erg last van had.Jee en dan net nu je weer aan het werk moet.Dat is echt pech hebben.Hopelijk heeft ze er niet zoveel last van en gaat het snel weer over.

Mijn manneke deed normaal ong. 1 x per dag de grote boodschap.Hij krijgt de hyperallergeen voeding en heeft meestal een flinke groene smeuige luiers.Maar sinds 2 dagen poept hij ineens na elke voeding.Zijn onlasting is nu ook geel met van die moeilijk te verwijderen stukjes i.p.v. een groene drab.(sorry hoor,maar heb geen idee hoe ik het moet omschrijven)Het zijn nu ook telkens kleine beetjes.Het lijkt wel weer op de ontlasting die hij had toen hij nog borstvoeding kreeg.Er is niets verandert in zijn voeding of ritme.Vind het wel vreemd dat hij ineens van 1 naar 6 luiers gaat.Het is geen diaree.Hij is ook niet ziek en drinkt en plast gewoon prima.Hij wordt nu alleen niet meer 2 uur na de voeding wakker omdat hij last heeft van windjes,dus dat is wel een voordeel.Is het normaal dat dit zomaar verandert?Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?Heb nog gebeld met het cb,maar daar wordt ik ook niets wijzer.

Heb vorige week gesolliciteerd voor leidster op de tussen en buitenschoolse opvang.Het gaat om 24 uur.Ze vroegen of ik donderdag een middag kon meedraaien en dan zou ik vrijdag te horen krijgen of ik be aangenomen.Spannend!!Ik hoop echt dat ik het word.

Groetjes Ivonne

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:49
BB

Gimpet, ach geur... de waterpokken! Heb gehoord dat als ze dit voor het 1e levensjaar krijgen ze het later nog een keer krijgen!! Wist je dat? Ik hoop dat je een oplossing vind voor je werk! Dat is ook niet leuk beginnen he?

Gemini, ik weet ook niet precies hoe het zit met die poepluiers.. Fender krijgt nog steeds volledige borstvoeding en het lijkt wel of zijn poep steeds meer oranje wordt!! Het lijkt soms wel fluoriserend! En ik eet echt niet veel worteltjes of zo! Hij poept de laatste dagen ook veel meer! Er gingen soms wel 3 dagen overheen voor hij weer een luier vol had maar nu al 3 dagen achter elkaar 1 of 2! En dan ook wat jij al eerder aangaf...Als hij een poepluier heeft dan zit negen van de tien keer ook heel zijn rompertje vol! Wat voor luier hij ook aan heeft! Heb nu dus ook weer van alles in een sopje Vanish staan!

A.s. Woensdag ga ik met Fender voor het eerst babyzwemmen! Ik ben zo benieuwd hoe hij dat vindt... Ben ook heel bang dat hij het zwembad onderpoept!! Dat heeft hij namelijk ook al 2 keer in zijn badje gedaan! Genant! Als dat gebeurt komen we niet meer terug!

Brechje

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:30
gimpet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Spannend, Ivonne, wanneer weet je meer?

Gisteren ben ik toch maar naar de huisarts geweest omdat ik toch twijfelde.
De huisarts zei dat het geen waterpokken waren maar wat dan wel, dat wist hij niet.
Het was een soort infectie maar meer kon hij er ook nog niet van maken.
Ik moest haar goed in de gaten houden maar hij dacht zelf dat ze er woensdag wel weer vanaf zou zijn.
Nou, fijn, waren het nu toch maar gewoon de waterpokken geweest.
Maar goed, ze heeft gelukkig geen koorts gekregen en niet meer vlekjes bijgekregen dus ik denk ook dat we het weer gehad hebben.
Toch weer eng, die ukkies als ze ziek zijn.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:26
BB

Fender is vanochtend ook met vlekjes in zijn gezicht wakker geworden maar dit waren helaas allemaal muggesteken!! Hij heeft er 9 ( ! ) op zijn voorhoofd en 3 op zijn handjes! En de dader zat gewoon in zijn wieg!! Ik heb hem uiteraard meteen hartstikke dood geslagen..wat een flinke bloedvlek opleverde! Het lijken ook net de waterpokken.

En vanochtend zijn we gaan babyzwemmen!!
En wat denk je... Hij heeft de hele les gehuild...nee.. GESCHREEUWD!! Is me ook wat! En ik dacht dat hij het leuk zou vinden want hij vind in bad gaan ook altijd zo leuk. Het was wel een hele drukke les en ik heb hem uit zijn slaap moeten halen en daar wordt hij doorgaans chagrijnig van. Hij huilde zo hard dat anderen moeite moesten doen om de zwemjuf te horen! Moet er dus even goed over nadenken wat we hiermee doen. Misschien nog een paar weekjes wachten en dan in ieder geval bij een kleiner groepje.
Maar...hij heeft in ieder geval niet gepoept!

Vrijdag gaan we gezellig met het hele gezin (wij en Fender en hond Izzie) vier dagen naar een huisje in Friesland! Heb er zin in en hoop dat het weer ook een beetje gaat meezitten!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:03
gimpet

Agossie, wat zielig voor Fender! Gelukkig heb jij dat beest doodgemept!
Veel plezier in Friesland. Waar ga je heen? Naar Grou?

Hier is alles weer weg bij Jitte. Geen plekjes meer te zien.
Gewoon weer zo'n vreemde babyziekte geweest.

Vandaag mag ze dan met haar grote zus voor het eerst naar de gastouder.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Ik heb gisteren al mijn eerste werkdag gehad maar toen was papa nog thuis.
Het is me 100% meegevallen, zo'n eerste werkdag.
Het was fijn om weer lekker bij te kletsen met collega's en gewoon weer even wat anders dan flesjes en luiers.
Nu moet ik vandaag en morgen nog en dan ben ik weer de hele week vrij en moet ik volgende weekend werken.
Niks te klagen dus.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 18:21
BB

Hoi,

Fijn dat het werken zo goed bevallen is!
Wij gaan naar Stavoren. Mijn oom en tante hebben daar een vakantiehuisje en daar mogen wij even gebruik van maken!
Waarschijnlijk veel familiebezoek want bijna mijn hele familie woont in Friesland, maar dan in Sneek.
Hoezo Grou? Kom jij daar vandaan?

Brechje

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:11
gimpet

Nee, ik kom niet uit Friesland maar ik heb vrienden in Grou wonen, daarom dus.
Maar wordt wel heel gezellig voor je dan.

Gisteren had Jitte een mindere dag.
De hele avond heeft ze alleen maar gehuild bij mijn man.
Het is natuurlijk ook heel wat voor zo'n kleintje.
De hele zomervakantie mag je lekker slapen zoveel als je wil en dan opeens wordt je om de haverklap uit je bed geplukt om je oudste zus naar school te brengen en te halen en omdat je moeder moet gaan werken.
En ook heeft ze bij de gastouder niet geslapen en niet haar flesje gedronken.
Dus 's avonds was mevrouwtje gewoon helemaal op.
Ik vond het wel sneu voor m'n man.
Ik zit lekker rustig op m'n werk en hij met een huilende baby.

Ach ja, komt wel weer goed. Ze moet gewoon weer eventjes wennen aan het nieuwe ritme.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 15:12
BB

Zo, het wordt weer eens tijd dat iemand iets laat horen op deze pagina!!
Hoe gaat het met jullie en de kindjes?
Hier enigszins stress!!
Ik moet volgende week weer gaan werken en we waren al een tijd geleden begonnen met het oefenen met flesjes met moedermelk! Dat was toen geen probleem, ging allemaal goed!
Nu hadden we het al even niet meer geprobeerd omdat ik alle melk die ik maar extra kon kolven wilde invriezen om een voorraadje te hebben.
Gisteren toch maar weer een fles geprobeerd! EN NOU WIL HIJ DE FLES TOCH NIET MEER! Hij begon keihard te brullen en duwde met zijn tongetje de speen weg! Op een gegeven moment moest hij er zelfs van kokhalzen! Vandaag was het weer precies hetzelfde.
Wat nu?!?
Ik kan niet even van mijn werk naar huis komen om hem te voeden volgende week!
En 3 oktober hebben we een bruiloft, Fender blijft dan de hele dag bij mijn schoonouders! Wat als hij de fles dan ook niet wil? Hij kan niet de hele dag zonder eten! HELP!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:19
gemini80

Hey Brechje,

Dat is vervelend zeg,zeker omdat hij eerst wel de fles pakte.Denk toch dat je even moet doorzetten.Is denk ik de enige optie om hem er weer aan te laten wennen.Kolf gewoon iedere dag zeker een flesje af en probeer hem zo weer langzaam te laten wennen.Hoop echt voor je dat het verbeterd.

Ik kom na het weekend even uitgebreid verslag houden.Maar even snel,onze Devin doet het harstikke goed.Het is een super vrolijk mannetje.
Heb vandaag voor het eert weer gewerkt.Oma heeft opgepast.Over 2 weken gaat hij ook enkele halve dagen naar het kinderdagverblijf,ben benieuwd hoe dat gaat.Ben trouwens aangenomen als leidster van de buitenschoolse opvang.joepie!!

Maandag naar het bureau,dan kom ik meteen even uitgebeid verslag doen.
Nu lekker genieten van de avond.Morgen moet ik weer werken van 13.00 tot 18.30 bij de sportschool bij ons in de buurt.

Tot snel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]