Hey Meiden,..
Vanmiddag hebben wij onze 3e IUI gehad, en het lijkt wel of het steeds minder persoonlijk word,.. Het was eigenlijk gewoon inspuiten en wegwezen, niks geen praatje over beweeglijkheid en hoeveelheid enzo,..

Ben dan ook niet al te optimistisch, veel meer last van m,n buik als de andere keren,... Het enige dat ze zei was " het is boven gemiddeld,.." (we hadden door een rekenfoutje in m,n cyclus maar 1 dag onthouding gehad) Dus dat viel me dan wel weer mee,...

Toch heb ik het idee dat de mannelijke gyneacologen mij beter bevallen,.. Haha slaat nergens op eigenlijk want dit was misschien éénmalig, maar ik vond haar niet echt sympatiek,.. Nou ja we gingen met één doel een broertje of zusje erbij en als dat dan maar een keertje gaat lukken ben ik allang tevreden
Wel heb ik deze keer het idee dat het er weer niet uitgelopen is, net als de eerste keer,..
Was wel een beetje balen dat ik vanmiddag moest i.p.v vanmorgen want m,n zoontje mocht vanmiddag afzwemmen voor z,n kikker zilver diploma,.. (wat hij overigens gehaald heeft) en ik had nogal last van buikpijn (heb heel de middag op de bank gelegen, ook met de gedachte dat het er dan lekker in bleef zitten,..) dus m,n mannetje is met hem geweest,..
Al met al is het dus weer afwachten,..
Eritia nog geen symptomen,..? Ach dat is ook bij iedereen verschillend, de eerste keer merkte ik niks, en de 2e keer wist ik het gelijk (de test hoefde ik voor m,n gevoel niet ééns te doen) toen testte ik ook 5 dagen voor m,n NOD al positief,... Nou ja achteraf is het ook niet goed geweest,... Dus pas als je

doorkomen heb je eigenlijk zekerheid,.. Ga heel hard voor je

meid het is je echt gegund,...
Sluisje voel je je al wat beter,..?
Aussie hoe gaat het met je kleintje helpen de druppeltjes al een beetje,.. (bij m,n zoontje hebben ze wel geholpen alleen het duurt wat langer voordat je het gaat merken, omdat het homeopatisch is)
Nou ehm dat was het wel weer het word erg lang zo,... Dus we gaan maar weer afwachten,... Liefs jOv