< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Mijn 1e IUI behandeling

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Mijn 1e IUI behandeling
27/11/2008 @ 20:07
Eritia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Aussie,
wat een heerlijk mooi kindje heb je, fantastisch!!
Wist niet hoe snel ik je profiel aan moest klikken! Heb de foto van Noa ook even aan mijn mannetje laten zien. (tja, heb het vaak over jullie, dan kan ik het mooie resultaat ook niet aan hem voorbij laten gaan)
Ben benieuwd wat de kinderarts zegt over het huilen van Noa.

XX

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 11:15
sluisje

Hoi dames

Aussie wat een prachtkindje zeg. Helemaal perfect! Succes bij de kinderarts.
Wij waren overigens niet te laat hoor met IUI dus ik denk dat je wat verhalen door elkaar haalt hahahahaha
Ik lach wel maar ben niet blij. Ben gisterochtend onnie geworden. Balen!! Gelijk het ziekenhuis gebeld en vanmorgen al een uitgangsecho gehad en ik mag vanaf vanavond weer puregon spuiten. Gaan we weer. pffff. Maar goed we zetten door want we weten waar we het voor doen

groetjes
Sluisje

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 18:57
Raquel

Online Status
Hey Sluisje,
wat balen nou he!!
Ik ben er altijd goed ziek van al ik weer ongi ben geworden.
Maar helaas op naar de volgende poging dan maar!

Liefs van raquel
Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 12:20
Aussie

Online Status Bekijk profiel
Sluisje, wat balen zeg, dat je ongi geworden bent. Ik weet trouwens helemaal niet waar ik het vandaan haalde hoor, dat jullie te laat waren... ik sla wss een aantal verhalen helemaal door elkaar Ik ga hard duimen dat je rond kerst een mooie posi test mag hebben... All I want for Christmas...

Hier gaat alles goed. De dokter kon niet veel zeggen over de eventuele reflux en krampjes. Het hoort er allemaal bij. Ze heeft wel druppeltjes voorgeschreven tegen de krampjes (of ze werken of niet ben ik nog niet helemaal uit) en voor de reflux moeten we het nog even aankijken. Deze nacht heeft hij 1, 25 uur aan mijn borst gehangen door oprispingen (de man van K&G zei dat het normaal is dat hij wil zuigen als hij oprispingen heeft) maar ik wordt er een beetje moedeloos van. Ik ben mijn vertrouwen/zin in borstvoeding aan het verliezen omdat met flesvoeding meer mogelijkheden zijn (pap aandikken, speciale pap voor reflux geven, de papa eens een flesje laten geven of zelfs de grootouders, enz)! Ach ja, voor mij natuurlijk een luxe probleem... Als ie slaapt is ie wel heel lief

Hoe is het met de rest van de meiden hier?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:02
Eritia

Sluisje,
Grrrrrrrr, wat enorm balen meid, gadsie!!

Hier gaat alles goed. Voel helemaal niks, waardoor ik (weer) denk dat deze poging mislukt is.. Probeer echt wel positief te blijven hoor, maar als ik goed nadenk, 9 keer is de IUI mislukt, en waarom deze 10e keer dan wel gelukt?
Aan de andere kant weet ik dat veel meiden nu nog niks voelen (5 dgn voor NOD), en dat het deze keer zo 'makkelijk' en goed verlopen is, dus waarom niet een keer goed en positief nieuws?
Pff, vind het wel weer spannend worden hoor..

Liefs, Eritia.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:55
Jov

Hey Meiden,..

Vanmiddag hebben wij onze 3e IUI gehad, en het lijkt wel of het steeds minder persoonlijk word,.. Het was eigenlijk gewoon inspuiten en wegwezen, niks geen praatje over beweeglijkheid en hoeveelheid enzo,.. Ben dan ook niet al te optimistisch, veel meer last van m,n buik als de andere keren,... Het enige dat ze zei was " het is boven gemiddeld,.." (we hadden door een rekenfoutje in m,n cyclus maar 1 dag onthouding gehad) Dus dat viel me dan wel weer mee,...
Toch heb ik het idee dat de mannelijke gyneacologen mij beter bevallen,.. Haha slaat nergens op eigenlijk want dit was misschien éénmalig, maar ik vond haar niet echt sympatiek,.. Nou ja we gingen met één doel een broertje of zusje erbij en als dat dan maar een keertje gaat lukken ben ik allang tevreden
Wel heb ik deze keer het idee dat het er weer niet uitgelopen is, net als de eerste keer,..

Was wel een beetje balen dat ik vanmiddag moest i.p.v vanmorgen want m,n zoontje mocht vanmiddag afzwemmen voor z,n kikker zilver diploma,.. (wat hij overigens gehaald heeft) en ik had nogal last van buikpijn (heb heel de middag op de bank gelegen, ook met de gedachte dat het er dan lekker in bleef zitten,..) dus m,n mannetje is met hem geweest,..

Al met al is het dus weer afwachten,..

Eritia nog geen symptomen,..? Ach dat is ook bij iedereen verschillend, de eerste keer merkte ik niks, en de 2e keer wist ik het gelijk (de test hoefde ik voor m,n gevoel niet ééns te doen) toen testte ik ook 5 dagen voor m,n NOD al positief,... Nou ja achteraf is het ook niet goed geweest,... Dus pas als je doorkomen heb je eigenlijk zekerheid,.. Ga heel hard voor je meid het is je echt gegund,...

Sluisje voel je je al wat beter,..?

Aussie hoe gaat het met je kleintje helpen de druppeltjes al een beetje,.. (bij m,n zoontje hebben ze wel geholpen alleen het duurt wat langer voordat je het gaat merken, omdat het homeopatisch is)

Nou ehm dat was het wel weer het word erg lang zo,... Dus we gaan maar weer afwachten,... Liefs jOv

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]