[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/10/2007 @ 18:01 quinta | Hoi hoi Wie o wie kan mij misschien verder helpen of info geven. Ik heb sinds 5 maanden elke maand 2,5 week pijnlijke borsten( en word hier gillend gek van ), ik heb het mirena spiraal al 2,5 jaar. Heeft iemand dit ook gehad of zo iets gelijks. Zit er sterk over na te denken om hem er uit te laten halen. PS: Voor deze 5 maanden heb ik nooit geen last gehad en was ik super te vrede over het mirena spiraal hoop snel wat te horen, alvast bedankt quinta |
| 06/10/2007 @ 11:10 petra1984 ![]() | ben je niet zwanger? |
| 06/10/2007 @ 11:29 quinta | Nee ik ben niet zwanger, het is elke maand 2,5 week ongeveer 1,5 week voor me menstruatie periode en dan nog een week er na. Ik heb meerdere testen gedaan, de eerste 2 maanden en deze maand ook weer en die gaven allemaal aan niet zwanger. Weet niet wat ik hier mee moet, toch me spiraal dr uit?! (was altijd te vrede jammer dat dit er bij komt)Ik denk namelijk dat het van me spiraal komt die klachten. |
| 06/10/2007 @ 17:02 petra1984 ![]() | dan zou ik even met je ha gaan praten |
| 07/10/2007 @ 09:35 logan ![]() | hoi hier heb ik het ook ![]() en buikpijn amai jij ook |
| 07/10/2007 @ 20:40 quinta | Ja irri, hoe lang heb jij er al last van en heb je ook het spiraaltje? Ik ga morgen de gyno bellen om een afspraak te maken om hem te verwijderen. Hou dit niet vol zo. |
| 08/10/2007 @ 10:44 quinta | Ik heb het er dit weekend goed over gehad met me vriend en we de kinderwens is erg sterk, dus hebben we besloten om hem er toch uit te laten halen, ongeacht of het me spiraal is of niet. (We zijn dol gelukkig en nu hopen dat de symptomen weg gaan of ik zou zwanger moeten zijn hihih dan vind ik het minder erg, die pijnlijke borsten) |
[Reageer]

pijnlijke borsten en spiraal