Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/03/2008 @ 08:58 ![]() | Groetjes |
20/03/2008 @ 17:42 ![]() |
| 22/03/2008 @ 10:26 natje ![]() | hey mijn jongste zoontje heeft geen zacht verhemelte nu heeft hij een plaatje en doet het zeer goed |
| 11/04/2008 @ 16:11 mandy19812 | Hallo, Wil graag even reageren op jullie maar jullie vooral veel sterkte wensen met jullie kindjes. Ik begrijp als geen andere wat jullie, maar eigenlijk vooral wat jullie kindjes doormaken en nog door zullen gaan maken. Ik ben 27 jaar geleden geboren met een enkele schisis en open gehemelte. Na 9 operaties kan ik niet anders stellen dat het resultaat heel mooi geworden is en ik een redelijk normale en prettige jeugd heb gehad. Tuurlijk waren er moeilijke momenten, maar het gaat eigenlijk heel erg goed met mij. Inmiddels ben ik bijna twee jaar getrouwd en zwanger van mijn eerste kindje (ruim 14 weken) en voor mij speelt ook de vraag of ik een kind met schisis zal krijgen. Ik krijg om die reden een echo bij de gynaecoloog. Ik hoop natuurlijk dat mijn kindje geen schisis zal hebben. Ook al is er zoveel aan te doen en kun je een heel normaal leven leiden toch wil ik gewoon dat mijn kindje niet hetzelfde hoeft mee te maken als ik. Ik zal af en toe nog eens meelezen en wens jullie veel sterkte maar ook vooral heel veel geluk en plezier van jullie kindjes! |
18/08/2008 @ 23:03 ![]() | hallo, Ik kan ondertussen en met heel veel trots komen vertellen dat ons zoontje Iro geboren is op 6 augustus. Hij heeft een enkelvoudige lipspleet, onderbroken tandenboog en gatin het harde en zachte gehemelte maar hij doet het wonderbaarlijk goed. Dankzij de habbermanspeen gaat het flesje geven als een fluitje van een cent. Wat de toekomst ons brengt ivm operaties ed, daar weten we eind augustus meer over wanneer we bij het schisisteam zijn geweest; Maar we kijken het stap per stap aan he. Groetjes Akoos http://www.irodewilde.be |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Schisis: gespleten lip/kaak/gehemelte