< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Zeer onregelmatige cyclus - is dit ontpillen??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Zeer onregelmatige cyclus - is dit ontpillen??
12/10/2007 @ 15:11
Laura

Ik ben sinds een 5tal maanden gestopt met mijn pil, de eerste 2 maanden was mijn cyclus nog relatief normaal, maar de laatste 3 maanden duurt hij telkens heel lang. Ik ben soms 10-14 dagen overtijd.. Ik begin me nu dan ook zorgen te maken. Is dit een teken dat ik minder vruchtbaar ben, hoe kan ik nu berekenen wanneer ik mijn eisprong heb, etc, 101 vragen gaan door mijn hoofd.
Ik zou naar de gyneacoloog willen gaan, maar wou eerst eens horen hier of dit misschien toch normaal is (kan zijn) ?
We willen er sinds 2 maanden aan beginnen, maar sindsdien ben ik onregelmatiger dan ooit, misschien ben ik er te hard mee bezig :(

Graag jullie advies...

Bedankt
Link naar deze reactie
12/10/2007 @ 22:17
harleygirl

Online Status
Hoi hoi,

Ik zou als ik jou was toch ff met je probleem naar de huisarts gaan.
Want nu weet je nooit wanneer je vruchtbaar bent.
En je kunt wel vruchtbaarheidstesten kopen en daar moet je dan op dag 11 van je eerste dag van de menstruatie mee beginnen maar als jij op dag 18 nog geen eisprong heb gehad dan moet je weer een nieuw pakje kopen en die zijn niet goedkoop hoor.
Ik gebruik zelf digitale testen en die kosten 35 euro per pakje en er zitten voor 7 dagen testen in.

Succes xx Harleygirl

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]