< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 22 en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
22 en zwanger worden
05/09/2008 @ 15:33
Michelleke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Superflink ze was 18 maanden als ze op t potje ging!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:20
engeltje

hoi dames hier ben ik ook nog eens.

amai 2 kindjes die aan het proberen zijn om op het potje te gaan leuk zeg ze worden toch zo vlug groot e.

amai zeg michelleke tiany was ook vlug zeg.

hier gaat het al terug iets beter met me kan het al terug een plaatsje geven maarja blijft toch moeilijk e als je denkt dat ze waarschijnlijk nog haar haar gaat verliezen ook das toch ook iets waar een vrouw fier op is. we zien wel.
hier is het enorm druk met de strijk van moeder en haar buurvrouw ernog bij en zij hebben beiden grote gezinnen dusja we zien wel ik doe alles op een rustig tempo en is het voor vandaag niet dan is het voor morgen e. dan kan het ventje ook even helpen.

zo ga nu ook nog even verder doen en aan de zwangeren onder ons rust maar eens goed uit dit weekend en waar is anna trouwens? we missen je hier hoor gaat het al iets beter met je?

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 11:21
Fie

heyhey

Hier ben ik nog eens.

Engeltje, sterkte meid Hopelijk wil de chemo aanslaan.

Natascha, en wil het wat lukken met de potjestraining?

Sofie, amai wat een flinke jongen. Nog last van misselijkheid?

Snuitje, heb je kunnen uitslapen vandaag?

Donderdag naar K&G geweest. Mijn prutske is al 59cm en weegt 5,640kg.
En ze is zeer flink geweest, ze moest spuitje hebben en ze heeft maar eventjes geweend niet eens hard (tijdens haar pap schreeuwt ze harder).

En de groentepap begint ook zo te gaan als de pap, schreeuwen bij elke hap. Tot dinsdag geen probleem, woensdag moest ze naar mijn mama omdat ik bij de kiné zat en mama moest haar toen groentepap maken en geven. Mama had wortelen-courgette gemaakt (had nochtans wortelen gezegd) en sindsdien eet ze groentepap onder groot protest en hangt alles onder. Ookal is het terug enkel wortelen.
En ik ben het vechten met eten stikmoe, had echt gedacht dat die groentepap ging helpen maar niet dus

xFie

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 18:19
snuitje

Roh Fie wat erg dat de groentepap nu ook niet meer meevalt... ik wou dat ik je raad kon geven, of dat ik gewoon het eetprobleem kon wegnemen... het is toch lastig hoor, niet alleen voor u maar ook voor je kleine pruts, die het voor de rest wel heel erg goed doet hé.

Ik kan me wel inbeelden hoe moe je dat soms bent, het is toch niet zo'n aangenaam iets dan, en ze moet toch zo vaak per dag eten krijgen hé... en zowiezo, je ziet je kleine niet graag schreeuwen of met pijn hé. Ik hoop dat je blijft volhouden, en als je het niet meer ziet zitten, vraag dan op tijd hulp.
Misschien kan je ventje het eens een dagje overnemen alle eetmomenten? of misschien kan je eens met een vriendin een dagje eropuit, dat zal je misschien eens goed doen? anderzijds kan ik me wel inbeelden dat je liever gewoon bij Lobke blijft, maar misschien doet het je wel eens deugd? ik weet het zo niet hoor...

Of ik heb kunnen uitslapen... hm niet echt ... vandaag gaat het me niet echt.... ik ben zo moe en ik wil heel veel doen int huishouden maar het gaat zo traag, ik ben zo futloos.
ik heb nochtans van 12u gisteravond tot vanmorgen 8u geslapen (toen werd ik wakker omdat ik buikpijn had van een volle blaas)... en dan van 11 tot half 12 terug in bed gelegen.. en namiddag van 2 tot 4 geslapen.... niet normaal, nog zo moe.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]